Hey,
Vraagje. Is er een redelijk goed alternatief voor mdpv dat ook als base gerookt kan worden?
Groetjes van Belgie
ja, mdphp, doen? nee. geloof me. mdphp freebase is echt rete verslavend, als je het wil nemen doe het dan oraal, het roken van de freebase is echt funest, je stopt pas wanneer je psychoses of delieren krijgt
Ik rook nu zelf NEP, maar dat is een zeer verslavings gevoelig middel, dat ik uit harm reduction oogpunt niet kan aanraden.
Zo begon ik vrijdag met het voornemen om 's middags te gebruiken en heb ik vier nachten achter elkaar gerookt (maar overdag niet).
Weet niet meer of ik mdpv gebruikt heb, maar wel MDPHP-freebase en a-PiHP en nog zo een paar stoffen.
Dat hield altijd op.
Idd nep is ook een bitch met vape, vooral als je een lekkere hebt. sws vape van stims is gewoon te compulsief en die extreme cravings.
Agmatine + NAC is het best om de cravings te weerstaan, L-Tyrosine in de ochtend geeft je wat dopa op een veiligere manier dan Levodopa.
ik hoop de agmatine snel binnen te krijgen, dient genomen te worden voor het slapen en NAC in de ochtend of op het moment van cravings, L-Tyrosine voor de gemakkelijkere start van de dag