Liquicity 2022

nastar

Newbie
hoihoi,

ik ga deze zomer naar Liquicity festival en voor mij is dit de eerste keer dat ik een meerdaags festival tegemoet ga. Tot nu toe zijn al mijn drugservaringen slechts 1 avond geweest en daarna uitbrakken in mijn bedje thuis. Ik vroeg me af wat een goede aanpak zou zijn wat betreft drugs gebruiken op het festival? Ik kan me voorstellen dat 3 dagen aan de serotonine slurpers niet bepaald een goede zet zou zijn.

Wat raden jullie aan? De eerste dag aan de drugs en de rest nuchter blijven of aan de alcohol etc?

Iemand wellicht nog een drug die ze aanbevelen voor een drum&bass festival?

-nastar

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Als je de eerste dag meteen begint met iets heb je het risico dat de andere twee dagen in het water vallen door de kater.
Ik zou daarom dag 1 en 2 niks doen of rustig aan de alcohol en goed slapen en de derde dag iets als MDMA of 6-APB doen.

Big D-licious

Experimenterende gebruiker
Als je de eerste dag meteen begint met iets heb je het risico dat de andere twee dagen in het water vallen door de kater.
Ik zou daarom dag 1 en 2 niks doen of rustig aan de alcohol en goed slapen en de derde dag iets als MDMA of 6-APB doen.
Dit is een goeie tip. Misschien 2cb en lekker wat biertjes, maar verder rustig houden. 1 dag helemaal los gaan en dan het liefst op zaterdag. Zondag uitbrakken en misschien een beetje speed. Vergroot wel je kater trouwens!

francisr8

Experimenterende gebruiker
Hey man! Nice, ik zie je daar :wink:

Over het algemeen heb ik xtc/MDMA bij.
Daarnaast heb ik ook nog paddo's bij, waarschijnlijk een lichte dosis want te hard trippen op paddo's met zoveel volk is nooit een goed idee.

Waarschijnlijk zo:
Morgen: bier (je komt toe, altijd leuk)
Zaterdag overdag paddo's savonds XTC
Zondag: ? Nog geen idee, ik zie wel 😂

Dan 1 dag op bier 🍻

Geniet ervan!

Bovenaan