• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lean/hoestdrank/codeïne met wiet

Jantje1230

Newbie
Hallo mensen van dit Forum.
Ik heb gister voor het eerst lean gedronken wat bestaat uit codeïne en promethazine.

het leek mij interessant om het een keer te proberen. Ik heb 50 ml in een spritefles van 1.5 liter gedaan en ik heb de fles opgedronken in omgeveer een half uur.
Het smaakte best lekker en had een mooie lichpaarse kleur.

na 5 minuten voelde ik het al, ik kon maar op een ding focussen en alles werd iets slomer alsof ik stoned was. Na een tijdje ging ik een lekkere joint erbij roken en dat voelde erg goed. Ik heb een joint nog nooit zo lekker gevonden. Op dat moment had ik een heel erg stoned en dronken gevoel tegelijk. Muziek klonk erg goed en ik begreep niet veel wat mijn vrienden zeiden.
Ook had ik extra veel honger wat ik normaal niet zo heel erg heb als ik heb geblowd, dus ik een paar zakken chips gegeten tijdens een film en ik ben op een gegeven moment gewoon out gegaan. De volgende ochtend werd ik wakker om 15:00 en herinnerde ik me vrij weinig van de vorige avond. Alles was een blur en ook heb ik geen idee wanneer ik in slaap ben gevallen.

ik vond het het geld zeker niet waard maar wel leuk om een keer geprobeerd te hebben.

mvg,
v

Bovenaan