• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Kennismaking met 1P-LSD met vier vrienden in een boshutje

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Met een groepje van vier vrienden hebben we een klein schattig boshuisje gehuurd om onze gezamenlijke eerste kennismaking met LSD op te gaan doen. We hebben gemengde ervaringen met oa truffels, coke, XTC, 6-APB, microdose LSD & ayahuasca.

—————————

Onderstaande ervaring is van laatst:

09:57 \ T0:00 \ 100 microgram 1P-LSD

10:38 \ T0:21 \ X en Y voelen al iets. Y ziet haar handen vervormen. Ik voel nog niets, Z ook niet.

10:59 \ T1:00 \ Duurt lang? Iedereen ziet of voelt iets maar ik nog niet. Ik ben jaloers. Wil ik teveel?

11:08 \ T1:10 \ Lopen kleuren in elkaar over?

11:45 \ T1:50 \ Zie nog steeds minder dan verwacht, minder dan de rest heeft. Met ogen dicht heb ik wel visuals maar geef me daar niet vol aan over.

12:06 \ T2:05 \ Kan diep gaan op muziek als ik mijn ogen dicht doe.

12:26 \ T2:25 \ Ik ervaar muziek nu als sex. De lagen die door me heen gaan zorgen voor een fantastisch gevoel. Ik zou graag knuffelen.

13:10 \ T3:10 \ Zit in een hybride wereld. Soms denk ik dat ik denk dat ik denk dat ik hallucineer en dat duurt dan heel lang. Ik ben bang dat de rest niet lekker mee gaat in waar ik in ga. Ik heb geen idee hoe ik ineens aan dat bord bij mijn broodje kom?

13:23 \ T3:25 \ Maakt iedereen tegelijkertijd met hetzelfde tijdsbesef door dat hij of zij hallucineert? Als ik zo’n echoënde lach hoor, is dat een echo van net of al van lang geleden?

13:54 \ T4:00 \ Ik ervaar heel veel liefde, ik heb heel veel liefde. De liefde is zo mooi.

14:05 \ T4:10 \ Ik maak me druk over mijn gevoelens. Waarom voel ik wat ik voel? Hoor ik dat zo te voelen?

14:38 \ T4:40 \ We willen gaan wandelen. In tegenstelling tot een eerdere keer kom ik nu wel verder dan enkel schoenen & trui aan doen.

15:24 \ T5:25 \ Iedereen geeft na het wandelen aan dat ie aan het landen is, men loopt daarna naar buiten met koptelefoon op. Ik blijf alleen binnen achter en voel me daar een beetje onrustig bij omdat ik niet alleen terug de trip in wil, heb behoefte aan normaal en zet radio StuBru aan.

16:37 \ T6:40 \ Z is terug van zijn huisje, we kijken Coco. Hebben we wel goed voor Z gezorgd?

17:28 \ T7:30 \ Het is meer debatteren dan tv kijken. Ben ik nu diep genoeg gegaan? Of te diep? Heeft LSD me gebracht wat ik zocht? Wist ik wat zocht? Ik maak me druk over hoe mijn hoofd dit vannacht gaat verwerken. Er ligt een deken over mijn hart heen.

19:44 \ T9:45 \ Het zware deken glijdt een beetje van me af, ik voel wat meer lucht. Ik maak me minder druk over mijn nachtrust.

+1 dag
12:08 \ T26:00 \ Ik heb matig geslapen, voel me niet zo lekker, zowel mentaal als lichamelijk heb ik het zwaar. Mijn lichaam heeft zich op de wc uitgebreid gereinigd vannacht. Het douchen heeft wel geholpen net.
—————————

Ik vond het een super interessante ervaring. In de comedown was ik blij dat ik niet dieper was gegaan, hoe verder de uren verstreken hoe meer ik spijt kreeg dat ik me wellicht niet volledig had opengesteld en dat ik niet diep genoeg gegaan was.

Ik had amper visualisaties met ogen open, heel beperkt vergeleken met de rest, met ogen dicht was het een visueel feest. Ik bén de muziek geweest, het woord kaleidoscope heeft een andere betekenis gekregen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan