grinden zonder een grinder

dapaii

Newbie
Oke, even een vraag over hoe je nou het beste je wiet grind zonder een grinder.

Ik ben een nogal vergeetachtig persoon en vergeet 9/10x mijn grinder mee te nemen als ik wil gaan smoken, probleem is dan, ik ben niet zo'n super ervaren roller. Als ik dus wiet uitelkaar pluk, brand ik 9/10x heel mn vloei weg of vallen de stukjes eruit. Wat is nou het allerbeste om wiet mee te grinden zonder dat je een grinder bij de hand hebt?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Schaar werkt opzich wel. Als het heel droog is kan je het tussen je vingers verpulveren. Je verliest daar wel thc kristallen mee.

Maar hoe moeilijk is het om een grinder mee te nemen?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Oke, even een vraag over hoe je nou het beste je wiet grind zonder een grinder.

Ik ben een nogal vergeetachtig persoon en vergeet 9/10x mijn grinder mee te nemen als ik wil gaan smoken, probleem is dan, ik ben niet zo'n super ervaren roller. Als ik dus wiet uitelkaar pluk, brand ik 9/10x heel mn vloei weg of vallen de stukjes eruit. Wat is nou het allerbeste om wiet mee te grinden zonder dat je een grinder bij de hand hebt?

ik zou het dan met de hand gaan verkruimelen, maar is natuurlijk niet ideaal. Misschien een shop in de buurt waar je een grinder kan fixen?

Wellicht voortaan al je wiet gelijk grinden, als je je grinder altijd vergeet haha..

Cardboard

Wijs gebruiker
Topic kick maar heb je weleens een grinder kaart gebruikt? Kan zo in je portemonnee. Neem aan dat die mee gaat als je op pad bent.

Eve's drop

Badass junkie
In principe is wiet met een LV van om en nabij de 50% het beste en dan komt de smaak het beste tot haar recht, het nadeel is alleen dat het met de hand soms bijzonder goed kan plakken maar in een grinder gaat het juist heel goed.

Heb je die grinder nou niet bij dan zou je er goed aan doen om de wiet iets beter te laten drogen voor je het met de hand gaat verkruimelen, dan zie je dat het stukken makkelijker gaat.

En de tabak en wiet goed mengen tussen je vingers, zo krijg je de juiste verdeling en zal je minder snel inbranders krijgen.

Er zijn dus eigenlijk maar twee manieren op wiet te verkruimelen, met een crusher of met de hand.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Neem een smoke-doosje en stop daar alles in. Dus je vloei, tips, wiet, grinder en whatever je denkt nodig te hebben. Als je eraan denkt om je wiet mee te nemen, heb je dus gelijk alles bij je. Dat is wat ik en de meeste van mijn vrienden toch wel deden. Sommigen hebben ook een houdertje waar je vloeiboekje netjes in blijft liggen om te draaien.

Bovenaan