Extreme geilheid na speed

NitWit

Newbie
Hi,

Ik (44) ben pas onlangs begonnen met experimenteren met drugs.
Het gebruik is puur recreatief en alleen bedoeld om mijn sexleven spannender te maken.
Inmiddels heb ik mijn ervaringen met XTC, Speed, Coke en ook de roze Tusi wat voornamelijk ketamine betreft.
Laatstgenoemde was me overigens te heftig en doe ik nooit meer (wellicht leuk voor een tripreport?).

Afijn, de vraag die ik heb betreft Speed.

Ik heb nu een paar keer XTC gebruikt waarvan een paar keer icm Speed.

Het gekke is dat Speed me op het moment dat ik het gebruik eigenlijk helemaal niets doet, zelfs na 6 lijntjes merk ik geen veranderingen.
Hetzelfde ervaarde ik overigens bij coke, ik was niet vrolijker, alerter, niet scherper, niet drukker, etc dan anders.

Maar...

1 dag nadat ik Speed heb gesnoven krijg ik last (letterlijk) van EXTREME geilheid.
Ik word zo dan onwaarschijnlijk geil dat het voelt alsof mijn hele onderlijf in brand staat.
Mijn geslachtsdeel is hypersensitief en het voelt alsof ik al klaar kan komen door er alleen al tegen te blazen.
Ik heb dan een onweerstaanbare drang om continu over mijn eikel te wrijven en wil maar 1 ding...sex.

Deze episode duurt vervolgens een paar dagen en drijft me tot waanzin!
Masturberen helpt voor geen meter want na de ejaculatie is dat gevoel er meteen weer.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die hetzelfde ervaren?

Casrus

DF-koning
Met speed geen ervaring.

Wel met methamphetamine waar je onbeschrijfelijk geil van wordt. En wat een deel van de MSM's vooral als seksdrug gebruikt.

XTC ook, maar ben niet zo van de entactogenen.

Waarschijnlijk is het gezonder voor je als je de XTC en de speed niet combineert, maar ook hier zelf geen ervaring mee.

Sniffle88

Bewuste gebruiker

Eerst XTC, dan speed?​

Mensen nemen vaak eerst XTC en daarna speed. Dit doen ze omdat ze het effect van XTC willen verlengen of juist meer intensiever willen beleven. Ze hopen dat meer stimulerende effecten te krijgen of juist meer tripeffecten. Maar werkt dit ook zo?

XTC is een afgeleide van speed ofwel amfetamine. XTC is in feite een amfetamine-achtige stof. Bij gecombineerd gebruik zal het speedeffect overheersen. Je zult minder merken van het love-effect van XTC. In feite neem je twee keer speed waardoor onaangename effecten kunnen ontstaan. Ook loop je extra risico op oververhitting.

Op welke neurotransmitters werkt deze combi?​

XTC en speed beïnvloeden de werking van neurotransmitters in de hersenen. Neurotransmitters zijn stoffen die een rol spelen bij de overdracht van boodschappen (prikkels) tussen de zenuwen. Neurotransmitters zorgen dat bepaalde gedeelten van het zenuwstelsel geprikkeld worden, waardoor allerlei effecten ontstaan. XTC beïnvloedt met name de serotine-huishouding (genot) en in iets mindere mate de adrenaline-huishouding (verhoging hartslag en ademhaling). Speed werkt met name op de adrenaline-huishouding, maar ook op de serotonine-huishouding.

Slecht voor hart- en bloedvaten​

Door speed en XTC te combineren wordt de adrenaline-huishouding extra geprikkeld. Door deze extra prikkeling ontstaat een verhoogde bloeddruk, een verhoogde hartslag en kunnen acute problemen met het hart- en bloedvatenstelsel ontstaan. Het is onbekend bij welke dosissen deze effecten optreden, maar duidelijk is dat de risico’s toenemen naarmate de dosissen groter worden. Vandaar dat je, door te combineren, je eigen proefkonijn bent.

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Weet dat als ik sex heb dan moet je gewoon helemaal kapot zijn als je klaar bent liggen uithijgen en denken mijn hemel ik kan niet meer uithoudingsvermogen moet dan eerst verbeterd worden zeg maar.
Dat geeft dan echt ook voldoening erbij.

Op speed heb ik dat niet word niet moe raak niet uitgeput of hoef niet uit tw hijgen dus kan tig orgasmes krijgen.
Over de 20 gegaan en nog hadden we door kunnen gaan. Het geeft me die voldoening gewoon niet. Terwijl de sex zelf geiler is dan ooit als je speed op hebt.

Cera

Belezen gebruiker
Let op dat je niet oververhitting krijgt hè. Anders de ramen helemaal open doen tijdens het spelen😆.

Jeye

Experimenterende gebruiker
ik weet het niet als ik speed gebruik begint het 2 uur later ongeveer als ik gewoon thuis ben het gaat wel de hele nacht en ochtend door soms smiddags erbij hangt af van de kwaliteit ik heb ook wel vaak dat ik dat ik er ook wel klaar mee ben als ik beetje 3mmc erbij neem wat ik normaal nooit doe versterkt het maar dat is het ook

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hi,

Het gebruik is puur recreatief en alleen bedoeld om mijn sexleven spannender te maken.
Inmiddels heb ik mijn ervaringen met XTC, Speed, Coke en ook de roze Tusi wat voornamelijk ketamine betreft.
Laatstgenoemde was me overigens te heftig en doe ik nooit meer (wellicht leuk voor een tripreport?).

Het gekke is dat Speed me op het moment dat ik het gebruik eigenlijk helemaal niets doet, zelfs na 6 lijntjes merk ik geen veranderingen.
Hetzelfde ervaarde ik overigens bij coke, ik was niet vrolijker, alerter, niet scherper, niet drukker, etc dan anders.

Maar...

1 dag nadat ik Speed heb gesnoven krijg ik last (letterlijk) van EXTREME geilheid.
Ik word zo dan onwaarschijnlijk geil dat het voelt alsof mijn hele onderlijf in brand staat.
Mijn geslachtsdeel is hypersensitief en het voelt alsof ik al klaar kan komen door er alleen al tegen te blazen.
Ik heb dan een onweerstaanbare drang om continu over mijn eikel te wrijven en wil maar 1 ding...sex.

Masturberen helpt voor geen meter want na de ejaculatie is dat gevoel er meteen weer.

De meeste mensen hebben het vlak nadat ze speed hebben genomen. Dat jij het de dagen erna hebt vind ik wel opmerkelijk ja!

Maar speed kan best lang doorwerken. En als je het combineert met MDMA dan zal de MDMA eerst de overhand hebben. Dus zou het misschien kunnen dat je wel wat voelt van de speed? Namelijk dat je er super geil van wordt, zoals heel veel mensen dat ervaren :wink:

Jeye

Experimenterende gebruiker
De meeste mensen hebben het vlak nadat ze speed hebben genomen. Dat jij het de dagen erna hebt vind ik wel opmerkelijk ja!

Maar speed kan best lang doorwerken. En als je het combineert met MDMA dan zal de MDMA eerst de overhand hebben. Dus zou het misschien kunnen dat je wel wat voelt van de speed? Namelijk dat je er super geil van wordt, zoals heel veel mensen dat ervaren :wink:
na 6 lijntjes speed merk nog veelste weinig als ik lekker onder de speed zit gebeurd dat bij de 10e lijntje ik ben zelf normaal geen combi gebruiker bij MDMA
heb ik ook niks anders nodig

Neo-Shulginist

Badass junkie
na 6 lijntjes speed merk nog veelste weinig als ik lekker onder de speed zit gebeurd dat bij de 10e lijntje ik ben zelf normaal geen combi gebruiker bij MDMA
heb ik ook niks anders nodig
Niet elk lijntje is even groot.
En een medische dosis (dex)amfetamine is al vanaf vijf milligram. Dus ik denk dat je al vrij snel een verschil kan merken :wink:
De vraag is dus ook meer wat je 'lekker' onder invloed vindt. Dat hangt af van wat voor effecten je precies zoekt, maar ook of je vaak speed neemt of niet (want je raakt eraan gewend).

Cera

Belezen gebruiker
Speed is een raar middel vind ik. Heb zelf adhd dus je zou denken dat je juist niet druk wordt. Maar inderdaad zo’n soort lekker gevoel merk ik vaak wel. Nadeel is dat ik er heel impulsief van kan worden en arrogant. Is een keer opgevallen op werk. Daarna niet meer gedaan😬😬. Ik blijf er voorlopig van af.

Casrus

DF-koning
Speed is een raar middel vind ik. Heb zelf adhd dus je zou denken dat je juist niet druk wordt. Maar inderdaad zo’n soort lekker gevoel merk ik vaak wel. Nadeel is dat ik er heel impulsief van kan worden en arrogant. Is een keer opgevallen op werk. Daarna niet meer gedaan😬😬. Ik blijf er voorlopig van af.
Denken ze dan na verloop van tijd dat het een 'gewoon' deel van je persoonlijkheid is?

Cera

Belezen gebruiker
Denken ze dan na verloop van tijd dat het een 'gewoon' deel van je persoonlijkheid is?
Het was opeens. Toen ik er aan begon viel het op. Voor de zomervakantie toen ik er nog niet aan zat was t totaal anders. Het is mij zelf verteld dat ik opeens dit gedrag vertoonde.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Weet dat als ik sex heb dan moet je gewoon helemaal kapot zijn als je klaar bent liggen uithijgen en denken mijn hemel ik kan niet meer uithoudingsvermogen moet dan eerst verbeterd worden zeg maar.
Dat geeft dan echt ook voldoening erbij.

Op speed heb ik dat niet word niet moe raak niet uitgeput of hoef niet uit tw hijgen dus kan tig orgasmes krijgen.
Over de 20 gegaan en nog hadden we door kunnen gaan. Het geeft me die voldoening gewoon niet. Terwijl de sex zelf geiler is dan ooit als je speed op hebt.

Ik blijf het zo maf vinden hoe dit in zo extreme mate verschilt per persoon. Van alle drugs die ik heb uitgeprobeerd (veel!) vind ik speed ronduit en ontzettend consistent de allerminst seksueel interessante drug. Mijn libido keldert er zelfs van onder mijn normale, nuchtere baseline niveau, en dat is gemiddeld al vrij laag.

Voor mij echt heel moeilijk te begrijpen hoe speed zo seksueel kan werken voor velen. Andere stimulanten, zeker degenen met entactogene kenmerken, hebben dit aseksuele aspect minder bij mij.

Verder vind ik pep trouwens een heel leuk en ook interessant middel, alleen niet voor… dat.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Je wordt er wel degelijk druk(ker), impulsiever en obsessiever van op hogere dosis, ook als ADHD’er. Als je ADHD hebt, heb je wellicht van nature een gemiddeld wat lager dopamineniveau vergeleken met de meeste andere mensen. Dit kan opgekrikt worden met medicinale stimulanten in subtiele/relatief lage doseringen. Maar als je recreatieve doseringen pep gaat nemen, overschrijdt je de threshold die je meer gefocust (ervaren als kalmer) maakt en dan krijg je dezelfde effecten als non-ADHD’ers.

Ditzelfde principe werkt ook de andere kant op: iemand zonder ADHD zal ook vaak rustiger (meer gefocust —> dit wordt ervaren als kalmer/minder afleidende gedachten) worden van een lage/bescheiden dosis stimulant.

Alleen valt de drempel waarop ‘kalmte’ verandert in ‘drukte’ bij een ADHD’er vaak rond een hogere dosering pep - of andere stim - omdat de persoon van zichzelf een lagere dopaminespiegel heeft. Los hiervan, is de manier waarop stimulanten werken vrij gelijkaardig.

• Like
Waarderingen: Cera

Cera

Belezen gebruiker
Bij Mdma is t vaak dat het even leuk is. Naderhand gelijk kotsmisselijk, hoofdpijn en ziek gevoel. Heb mijzelf aangeleerd om direct een warme kant en klare soep te eten met even de ramen op een kiertje. Altijd behoefte aan zout en zure gerechten.

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Ik blijf het zo maf vinden hoe dit in zo extreme mate verschilt per persoon. Van alle drugs die ik heb uitgeprobeerd (veel!) vind ik speed ronduit en ontzettend consistent de allerminst seksueel interessante drug. Mijn libido keldert er zelfs van onder mijn normale, nuchtere baseline niveau, en dat is gemiddeld al vrij laag.

Voor mij echt heel moeilijk te begrijpen hoe speed zo seksueel kan werken voor velen. Andere stimulanten, zeker degenen met entactogene kenmerken, hebben dit aseksuele aspect minder bij mij.

Verder vind ik pep trouwens een heel leuk en ook interessant middel, alleen niet voor… dat.
Mijn libido gaat ook niet omhoog van speed bij mn vriend meestal wel.
Maar dat kan misschien omdat hij in 1x redelijk veel gebruikt dan.

Bij xtc wel eigenlijk elke keer dat ik het gebruikt heb. Misschien dat dat wel zou afnemen maar heb het niet zo heel veel x gedaan was bang dat ik er niet meer vanaf zou kunnen blijven vond het veel te leuk en bijzonder hoe alles dan zo veranderd. En bij iedereen anders werkt ik was naar een festival en kwam thuis dus werd gevraagd en was het druk en ik echt nee heb eigenlijk maar paar mensen gezien super rustig was het. Filmpje opgezocht van youtube nou schrok me rot hoeveel mensen haha. En een vriend zegt echt ineens kut he dat er helemaal geen muziek was.... heel bizar.

Frenk070

Bewuste gebruiker
Ik gebruik speed na de xtc. Niet om er geiler van te worden. Dat werkt bij mij niet zo door. Ik ga er wel langer op door. Dus het zijn een paar uurtjes extra seks... Een extra cadeautje dus... 🥰👍

Tino73

Belezen gebruiker
Hi,

Maar...

Ken dat gevoel ook... De volgende dag werk speed bij mij ook beter... En wil ook maar een ding: sex. Masturbeer de hele tijd en daarna opnieuw.... Maar op het moment dat ik lijntjes snuif, is die geilheid er nog niet... Dus idem...

Bovenaan