Documentaireserie: het complot

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Het heeft verder niet zo veel met drugs te maken, maar ik wilde deze toch even delen. Vooral omdat ik het psychologische aspect hierin zelf echt fascinerend vindt. En het ook wel een spannend item is. Want ondanks dat er geen hard bewijs is, als dit waar zou zijn, is het wel echt bizar.

Verder komen er ook wat psychische onderwerpen aan bod zoals DIS (Dissociative Identity Disorder), een aandoening die me fascineert en die controversieel is in de hedendaagse psychologie.

Brakka Mang

Badass junkie
Het heeft verder niet zo veel met drugs te maken, maar ik wilde deze toch even delen. Vooral omdat ik het psychologische aspect hierin zelf echt fascinerend vindt. En het ook wel een spannend item is. Want ondanks dat er geen hard bewijs is, als dit waar zou zijn, is het wel echt bizar.

Verder komen er ook wat psychische onderwerpen aan bod zoals DIS (Dissociative Identity Disorder), een aandoening die me fascineert en die controversieel is in de hedendaagse psychologie.

Die had ik gezien dacht ik. Toch is het niet zo onwaar als ze bij voorbaat al stellen en hoe het narratief vanaf de start al is. Niet mbt tot het verhaal in de serie maar wel mbt kindersmokkel etc. als je het meer in de context van onderstaande trekt.

Een ex minister uit de VS en een EU commissaris hebben hier zeer interessante podcasts over gegeven.

Toch vraag ik me af wat het nu van deze informatie is. Is het controlled opposition en is het een 'kijk is wat een verschrikkelijke dingen we doen en haha jullie kunnen ons niks maken' trend. Is een OKkieiaanse theorie, maar dies ook helemaal knettahh. De ufopiloot is er gezond bij......😂

Deze verhalen van innercircle figuren circuleren al decennia en komen van tijd tot tijd weer in de 'actualiteit' maar veel nieuws is het niet.

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Die had ik gezien dacht ik. Toch is het niet zo onwaar als ze bij voorbaat al stellen en hoe het narratief vanaf de start al is.

Een ex minister uit de VS en een EU commissaris hebben hier zeer interessante podcasts over gegeven.

Ik vind anders dat ze er redelijk onbevangen, met open vizier in zijn gedoken. Maar er is veel bewijs tegen en nauwelijks bewijs voor.

Desondanks is het bijna onmogelijk om er ècht onpartijdig in te stappen. Ze hebben hun best gedaan denk ik.

Deze docu is ook nog maar een paar weken terug uitgebracht.

Brakka Mang

Badass junkie
Ik vind anders dat ze er redelijk onbevangen, met open vizier in zijn gedoken. Maar er is veel bewijs tegen en nauwelijks bewijs voor.

Desondanks is het bijna onmogelijk om er ècht onpartijdig in te stappen. Ze hebben hun best gedaan denk ik.

Deze docu is ook nog maar een paar weken terug uitgebracht.
Ik vond de insteek ' we moeten dit ontkrachten ' doordat ze al heel snel de geestelijke gezondheid van die specifieke persoon ter sprake brachten maar het ook vooral onderzocht op dit zeer specifieke vergezochte voorval. Er is veel informatie bekend over andere gevallen waar, zoals in die podcasts ook te horen is, je toch wel rook en vuur ziet. Als ik Opstelten zijn legendarische woorden even mag lenen.Niet spefifiek SRA maar wel grenzend aan en verschrikkelijk genoeg.

Ik moet wel toegeven dat als je hierin teveel gaat graven de onzin de zin vertroebeld.

Deadwing

Wijs gebruiker

Ik heb vorige week de ‘comeback van de duivel ‘ aflevering gezien die ik zeker interessant vond. Zelf denk ik dat er heel waarschijnlijk van dit soort verhalen er wel iets van waar zal zijn en verder wordt het overdreven.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik moet wel toegeven dat als je hierin teveel gaat graven de onzin de zin vertroebeld.

Ja dit maakt de geloofwaardigheid ontzettend lastig. Het lijkt wel alsof er van de 100 gevallen misschien een handjevol wel waar is. Maar omdat die overige 95 verhalen zo ongeloofwaardig zijn of aantoonbaar onjuist, nemen we, of in elk geval ik, alle verhalen aan voor onzin.

Deadwing

Wijs gebruiker
Ja dit maakt de geloofwaardigheid ontzettend lastig. Het lijkt wel alsof er van de 100 gevallen misschien een handjevol wel waar is. Maar omdat die overige 95 verhalen zo ongeloofwaardig zijn of aantoonbaar onjuist, nemen we, of in elk geval ik, alle verhalen aan voor onzin.
Precies dit. Ik weet ook niet of ik een paar verhalen moet geloven of alles maar als onzin afdoen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je zal dat handjevol mensen maar zijn die ritueel gemarteld is en dat helemaal niemand je gelooft.

Nog een extra trap na.

Bovenaan