Je kunt het gewoon op je eigen adres laten bezorgen, dit gaat eigenlijk nooit fout van NL naar NL. Eventueel met een ingekorte naam of een variatie erop.
Een ander adres opgeven is een beetje raar, stel dat er iets fout gaat bij het servicepunt wordt het pakketje misschien alsnog verstuurd naar het adres wat erop staat en krijgt die persoon jullie 3mmc, of die ervan zal snoepen of walgen is de vraag.
Pakketjes en brieven binnen Nederland worden nooit gecontroleerd op drugs naar mijn ervaring. Daarnaast ook al mocht het "gevonden" worden wat ik je kan verzekeren dat dat niet gebeurt, zullen hier waarschijnlijk alsnog geen sancties aan kleven. De politie heeft wel wat beters te doen dan achter een kleine hoeveelheid 3mmc te gaan. Als je een kilo besteld is het mogelijk een ander verhaal, maar zelf dat komt de postbezorger gewoon netjes aan je deur brengen als het goed verpakt is.
Briefpost/pakketjes met substanties zijn binnen heel Europa over t algemeen veilig, pas als het uit een ander continent komt gaat het langs de douane en is het risico (heel) groot dat het wordt ingenomen.
Of dit verschilt bij PostNL, DHL of wat dan ook weet ik niet, maar ga er van uit van niet.