Crystal meth - heavy

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik heb al enkele keren Crystal meth gedaan, 3 x in het afgelopen jaar.
Qua rush is het MDMA like. en idd, lang nawerking.
De comedown is heavy, de cravings ook.
Heb moeite met eraf te blijven zodra het op is, om bij te halen, maar ondertussen is de laatste keer weer 3 maand geleden.

Maar mijn vraag dus, ik heb van speed echt veel lichamelijk klachten, honeygrades en shit
Terwijl ik dit bij Crystal niet heb, terwijl het heavier is.
het voelt ook lichamelijk niet zo heavy aan, natuurlijk als je begrijpt wat ik bedoel.
ervaart nog iemand dit zo?

Babybitch:(

Newbie
Ik heb al enkele keren Crystal meth gedaan, 3 x in het afgelopen jaar.
Qua rush is het MDMA like. en idd, lang nawerking.
De comedown is heavy, de cravings ook.
Heb moeite met eraf te blijven zodra het op is, om bij te halen, maar ondertussen is de laatste keer weer 3 maand geleden.

Maar mijn vraag dus, ik heb van speed echt veel lichamelijk klachten, honeygrades en shit
Terwijl ik dit bij Crystal niet heb, terwijl het heavier is.
het voelt ook lichamelijk niet zo heavy aan, natuurlijk als je begrijpt wat ik bedoel.
ervaart nog iemand dit zo?
Snap precies wat je bedoeld, ben er een behoorlijke tijd aan verslaaft geweest. En op moment zelf voel je helemaal geen lichamelijk ongemakken. Het voelt heel helder en fris aan. Had ook nooit lichamelijk ongemak wat bij speed wel veel voorkomt, het gevoel helemaal strak te staan of heel heavy gevoel.. crystal meth geeft je een beetje dat zweverige heldere gevoel. Moet wel eerlijk zeggen ik heb het middel zwaar misbruikt heb en op ten duur maakt het je mentaal en geestelijk helemaal kapot.. het is echt een hele gevaarlijke.. juist omdat het zo aanvoelt in het begin, maar meth is echt een sluipmoordenaar.. ik spreek uit ervaring.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Snap precies wat je bedoeld, ben er een behoorlijke tijd aan verslaaft geweest. En op moment zelf voel je helemaal geen lichamelijk ongemakken. Het voelt heel helder en fris aan. Had ook nooit lichamelijk ongemak wat bij speed wel veel voorkomt, het gevoel helemaal strak te staan of heel heavy gevoel.. crystal meth geeft je een beetje dat zweverige heldere gevoel. Moet wel eerlijk zeggen ik heb het middel zwaar misbruikt heb en op ten duur maakt het je mentaal en geestelijk helemaal kapot.. het is echt een hele gevaarlijke.. juist omdat het zo aanvoelt in het begin, maar meth is echt een sluipmoordenaar.. ik spreek uit ervaring.
Ja, had ook moeite met de cravings, ben ook niet echt in de nabije toekomst van plan het nog te proberen, heb er gelukkig toch geen toegang meer toe.
Maar inderdaad, het voelde, tegen over pep, stukken gezonder aan, terwijl het na research, helemaal niet zo is.

Paranoize.

Badass junkie
Ja, had ook moeite met de cravings, ben ook niet echt in de nabije toekomst van plan het nog te proberen, heb er gelukkig toch geen toegang meer toe.
Maar inderdaad, het voelde, tegen over pep, stukken gezonder aan, terwijl het na research, helemaal niet zo is.
Ik denk als je zuivere pep hebt (goeie kwaliteit kopen + wassen) dat het niet zo'n groot verschil maakt. Maar kan zijn dat ik het mis heb

Dan bedoel ik het "gezonder aanvoelen"

De high van meth voelt indd veel helderder en frisser aan.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik denk als je zuivere pep hebt (goeie kwaliteit kopen + wassen) dat het niet zo'n groot verschil maakt. Maar kan zijn dat ik het mis heb

Dan bedoel ik het "gezonder aanvoelen"

De high van meth voelt indd veel helderder en frisser aan.
heb in de laatste 10 jaar enkele keren pep gebruikt, ook al gewassen met aceton, maar ik ben precies heel gevoelig voor de lichamelijke neveneffecten.
Halve gram is genoeg, en men kniën, ellebogen en armen slaan uit met zo een honinggraad blauwe ader patroon.

Bij meth is dit niet het geval, terwijl dit heftiger voelt

Ook een nu in een terug val van crystal meth, en elke dag zeg ik ik stop morgen slaap Btw wel elke nacht 8 uur door wat benzos. Maar zit er nu 2 weken weer aan, maar die klap in de ochtend en die extreme depressie tot aan suïcidale gedachten. En dan rook ik 0.01 gr en voel ik me weer top. Zo ziek ik merk ook dat het lichamelijk echt wel anders minder inpackt heeft dan normale speed maar, what hier boven al gezegd is mentaal ga je helemaal kapot. Uit eindelijk lichamelijk ook, ligt een beetje aan je financiële situatie maar het is echt een killer. En het is echt in op komst in Nederland ook, hoor het steeds meer elke dealer heeft hem op de menu staan. Dus ben heel bang hoe dit gaat uit pakken. Maar hopelijk is iedereen al afgeschrikt door Amerikaanse taferelen. Anyways nooit gebruiken raad ik iedereen aan, het is veranderd je als persoon.

• Care
Waarderingen: XMR
Bovenaan