Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

raizeredge zei:lik liever ergens anders aan
takala zei:Als je echt eens wilt dmt-trippen raad ik je aan van 1) zelf dmt te extraheren uit vb mimosa hostilis of phalarisriet, dat hier in west-europa groeit.
2) op www.azarius.com te gaan kijken en wat 5-meo-dmt of n,n-dmt bevattende materialen te bestellen, keuze genoeg! Ik raad je overigens alleen n,n-dmt bevattende shit te proberen. De andere geeft een minder visuele trip en'k vond'm ook niet aangenaam.
Bufotenine is vrijwel gelijkaardig in chemische structuur als dmt en is dus lid van de dmt-familie en ruimer de tryptamine-familie. Het geeft zowat hetzelfde als 5-MeO-DMT maar is schijnbaar minder sterk.
ErnstJünger zei:takala zei:Als je echt eens wilt dmt-trippen raad ik je aan van 1) zelf dmt te extraheren uit vb mimosa hostilis of phalarisriet, dat hier in west-europa groeit.
2) op www.azarius.com te gaan kijken en wat 5-meo-dmt of n,n-dmt bevattende materialen te bestellen, keuze genoeg! Ik raad je overigens alleen n,n-dmt bevattende shit te proberen. De andere geeft een minder visuele trip en'k vond'm ook niet aangenaam.
Bufotenine is vrijwel gelijkaardig in chemische structuur als dmt en is dus lid van de dmt-familie en ruimer de tryptamine-familie. Het geeft zowat hetzelfde als 5-MeO-DMT maar is schijnbaar minder sterk.
1. Is het dan mogelijk voor de niet-chemici onder ons om de DMT zelf te extraheren uit plantensoorten? Ik meende altijd dat zulke processen quasi onmogelijk waren.
2. Ik heb de zoekfunctie op die website geprobeerd en ben enkel bij de 'Desmanthus illinoensis' uitgekomen. Als ik het goed begrijp moet je deze anahuasca-variant dan combineren met één of andere MAO-remmer, teneinde sterkere effecten te ervaren.
Juist?

hans zei:En pas op dattie niet in een prins veranderd he![]()