• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Beste Trip Report Van het jaar 2018 ! Kapotte sokken en wapperend verband door @verwondering

Beste Trip Report Van 2018?

• Jan: 15g MushRocks lemon tek @ Global Aura: mindblowing trip met abrupt einde door @Fenrir

Stemmen: 3 11,1%
  • Feb: Eik & Olifant LSD trip door @Eik

Stemmen: 1 3,7%
  • Maa: Mijn ketamine ervaring - BEIDE reports 05.03. en 06.03.: door @Larocca1971

Stemmen: 2 7,4%
  • Apr: LSD - de relativiteit van geluk @door @Eik

Stemmen: 0 0,0%
  • Mei: Intription Peru; 5 delen – San Pedro, De magie van Pachamama door @Psychedelibee

Stemmen: 4 14,8%
  • Jun: Trippende DMT Trio door @Psychedelibee , @Eik en @Roze olifant

Stemmen: 4 14,8%
  • Jul: ETH-LAD 200 mcg - Misselijkheid, stemmetjes en een doordrukstrip door @verwondering

• Aug: Changa, orgastische bomen en knisperende tanden. door @Casaan

• Sep 1: Eerste ervaring kleine dosis (1p)-LSD door @Game&Watch

• Sep 2: Mijn eerste keer XTC (TripReport) door @MelissaChanelNo1

• Okt: 1p-LSD 400 mcg - Kapotte sokken en wapperend verband door @verwondering

Stemmen: 7 25,9%
  • Nov: LSD trip report: laat los door @NiandraLades

• Dec: Truffels Hollandia - Welkom thuis door @Philosopher

• Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .

Dirkdirk

DF-koning
Soms kom ik hier even terug, en dan lees ik dit, en dan is het net alsof ik een spannende film heb gekeken.

man, wat had die krokodil een avontuur meegemaakt. Even een bumpje zodat je niet vergeten wordt. :hearteyes:

Bovenaan