Beste manier om een verstopte neus door 3mmc te verhelpen.

Pablo Rabanne

Bewuste gebruiker
Goedenavond beste DF-vrienden, hopelijk heeft iedereen een goede kerst gehad en hopelijk leuke plannen voor de jaarwisseling!!

Nu de vraag: Ik en mijn maatje gaan vanavond even lekker aan de 3mmc, maar mijn maatje heeft gisterenavond al een leuke avond gehad met 3mmc waardoor zijn neus nu helemaal verstopt is. Eens in de zoveel tijd kan die even een klein puntje met moeite naarbinnen snuiven maar thats it.

zijn er goede oplossingen die (tijdelijk) voor hem zouden werken dat hij in ieder geval de neus weer een beetje open krijgt?? Wij hebben geen neuspray bij de hand dus als er andere oplossingen zijn hoor ik het graag :))

groetjes

(ps ik weet niet of er al zo een topic was ik kom het niet zo 1,2,3 vinden..)

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Waarom maak je geen bommetje van de 3mmc en neem je het oraal? Dan is het effect ook veel lekkerder en het werkt ook nog eens langer.

Wil hij toch snuiven, dan kijk ik voor huismiddeltjes tegen allerlei kwalen altijd op omaweetraad.nl.
Even opgezocht, er staan 57 tips tegen verstopte neus op omaweetraad.nl.

Kordie

DF-koning

Ene neusgat in, ander eruit. Kan erna eventueel, na grondige desinfectie, ook nog gebruikt worden als vibrator :wink:

Ramon den haag

Bewuste gebruiker

Ene neusgat in, ander eruit. Kan erna eventueel, na grondige desinfectie, ook nog gebruikt worden als vibrator :wink:
Ja de rhino werkt top. Maar koop gewoon een flesje aa ,eerst opdrinken en spoelen ja ik zeg t maar voordat je een sport neus krijgt. Beetje zout erin,niet keukenzout maar die andere waar ik nu even niet op kan komen haha,water erbij koppie schuin en spuiten maar (in je neusgat voordat je branderige ogen krijgt). Werkt super. Als je 'm daarna goed reinigt kan je ook deze nog overal instoppen, mee jongleren wat je maar wil.

Pablo Rabanne

Bewuste gebruiker
Waarom maak je geen bommetje van de 3mmc en neem je het oraal? Dan is het effect ook veel lekkerder en het werkt ook nog eens langer.

Wil hij toch snuiven, dan kijk ik voor huismiddeltjes tegen allerlei kwalen altijd op omaweetraad.nl.
Even opgezocht, er staan 57 tips tegen verstopte neus op omaweetraad.nl.

Mijn maatje word misselijk van bommetjes. Dus dat is geen optie. Ik doe dat bijv wel. Maar ik zou eens rondneuzen.. gaat goedkomen dankjewel en alvast een goed uiteinde!!

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Goedenavond beste DF-vrienden, hopelijk heeft iedereen een goede kerst gehad en hopelijk leuke plannen voor de jaarwisseling!!

Nu de vraag: Ik en mijn maatje gaan vanavond even lekker aan de 3mmc, maar mijn maatje heeft gisterenavond al een leuke avond gehad met 3mmc waardoor zijn neus nu helemaal verstopt is. Eens in de zoveel tijd kan die even een klein puntje met moeite naarbinnen snuiven maar thats it.

zijn er goede oplossingen die (tijdelijk) voor hem zouden werken dat hij in ieder geval de neus weer een beetje open krijgt?? Wij hebben geen neuspray bij de hand dus als er andere oplossingen zijn hoor ik het graag :))

groetjes

(ps ik weet niet of er al zo een topic was ik kom het niet zo 1,2,3 vinden..)
De gouden tip heb ik…
Want heb hier ook lang mee gezeten.
Het is simpelweg updrukken.
Zodat er goed wat bloed naar je hoofd stijgt, dan snel opstaan en je voelt het openspringen.

Aartsbok

Bewuste gebruiker

Dit, met fijn. Keukenzout. Voor en na gebruik en gewoon dagelijks voor hygiene , je zal nooit nog een neusspray nodig hebben (enkel bij bacteriële sinusitis want de sinussen maakt hij ook schoon) en permanent resultaat vanaf week 1 indien dagelijks gebruikt. No damage, geen misselijkheid, gewoon je kon tegen de borsy duwen zodat het zoutig water niet door je slokdarm kan. De pakjes zout kan je kopen blinde apotheker op maar of je gebruikt d maatbeker die erbij zit en roert in Lauw water in de rhinorn (so horny zijn we hier allemaal) tot alles is opgrlost.

alternatier voor onderweg? Koop lege neussprqy flesjes bij amazon, kook ze steriel. Kook water en doe precies 9’9% zout in, geen 10 (science) of 9 % en een snifje bakzout. Laat koelen tot Lau e voila! Geen verstopte neuzen meer vooor jarenlang en vrijwel gratis!

aub **buig**

@Passiegebruiker
@G30

Bovenaan