@Deadwing heb je ook de link naar de gehele film? Ik zou die graag naar mijn zusje sturen.
@Iedereen die dit leest en nu van plan is om Baraka (of Samsara) te kijken tijdens het trippen, houd er rekening mee dat er naast alle werkelijk prachtige beelden ook wat duistere stukken in zitten. Ikzelf ben heel gevoelig voor sfeer op een trip - dan bedoel ik echt een hogere trip-dosis - dus ik zelf zou deze films daarom niet opzetten tijdens een trip, hoe mooi ik ze ook vind. Maar dat is erg persoonlijk, ik kijk om bovenstaande reden sowieso geen film tijdens een trip.
Enter the Void van Gaspar Noë (totaal andere hoek, niet te vergelijken met bovenstaande films, wel grote aanrader) zou ik persoonlijk HELEMAAL laten liggen op psychedelica, tenzij je niet bang bent voor dit soort invloeden. Deze film kun je op zichzelf eigenlijk al als een soort bad trip beschouwen. De visuals zijn erg realistisch!
Nu ik toch deze post aan het editten ben: ik heb Climax ook nog liggen van dezelfde regisseur. Ik heb die nog niet durven kijken. 😂 Toch ergens bang dat die heftige tripfilms mijn eigen trips gaan beïnvloeden. Beetje flauwekul eigenlijk.