Shinyzappy
Bewuste gebruiker
Goededag, ik ben in de zomer van plan wat trips te doen maar heb wat vragen over de combi’s/jullie ervaringen/aanbevelingen.wat nu t leukste van deze zijn en of ze eigenlijk wel zinvol zijn als in de effecten.
Vermeld ook even jullie ervaringen met eventueel andere middelen/combi’s. Het is mijn planning om zo een trip gewoon in stad en park te doen gewoon een dag trippen verder eigenlijk niks, wel van plan om eventueel naar de japanse tuin in den haag te gaan.
40mg: 4ho-mipt+ 40mg 4ho-met (lachgas)?
40/60mg: 4aco-met + ( (2f)ketamine in de afterglow en piek) lachgas erbij?
150UG/L: al-lad geen idee of dit te combineren is met iets
ben zelf ook nog erg benieuwd naar wat andere tryptamines omdat ik er uit alle meningen en verhalen die ik er over lees geen touw aan kan knopen.
AMT
DPT
MET
EPT
als mensen hier ook nog andere aanbevelingen hebben met mooie en leuke trip combi’s laat het me weten. Aan de hand van de dosis en wat jullie hier zeggen laat ik uiteraard weten wat de definitieve planning is qua trippen.
Vermeld ook even jullie ervaringen met eventueel andere middelen/combi’s. Het is mijn planning om zo een trip gewoon in stad en park te doen gewoon een dag trippen verder eigenlijk niks, wel van plan om eventueel naar de japanse tuin in den haag te gaan.
40mg: 4ho-mipt+ 40mg 4ho-met (lachgas)?
40/60mg: 4aco-met + ( (2f)ketamine in de afterglow en piek) lachgas erbij?
150UG/L: al-lad geen idee of dit te combineren is met iets
ben zelf ook nog erg benieuwd naar wat andere tryptamines omdat ik er uit alle meningen en verhalen die ik er over lees geen touw aan kan knopen.
AMT
DPT
MET
EPT
als mensen hier ook nog andere aanbevelingen hebben met mooie en leuke trip combi’s laat het me weten. Aan de hand van de dosis en wat jullie hier zeggen laat ik uiteraard weten wat de definitieve planning is qua trippen.