5 MeO DMT neusspray

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heeft niemand ervaring met 5 MeO DMT in neusspray vorm? Ik ben op zoek naar de juiste verhouding DMT en vloeistof.
Geen persoonlijke ervaring mee..
Maar 5-MeO-DMT is best wel sterk, en neusspray flesjes zijn nog verschillend qua vorm en niet heel precies. Dus ik twijfel of je überhaupt wel informatie van het internet nuttig kan gebruiken voor deze vraag.

Welke vorm van 5-MeO-DMT heb je? HCl, freebase, of..?

De zouten (zoals met HCl) kan je gewoon rechtsreeks snuiven. Een actieve dosering is al 2-7 milligram. Dus daarbij is afwegen niet zo makkelijk. Misschien dat de rechtsreekse methode toch wat preciezer is.

Anders zou je zelf kunnen proberen uit te vogelen hoeveel vloeistof er per keer wordt gesprayd. Je kan dat bijvoorbeeld doen door 10, 20, 50, of 100 keer te sprayen en dan meten hoeveel mL er uit het flesje is gegaan. Deel het aantal mL door 10, 20, 50, of 100, en je weet hoeveel mL per keer er wordt gesprayd. Vervolgens kun je dat omrekenen naar mg/mL voor de benodigde dosis. Ik zou aanraden om 1-2 mg 5-MeO-DMT per keer sprayen aan te houden. Dan kan je altijd goed doseren door gewoon een paar keer extra te sprayen, en heb je niet zo snel onverwachts te veel.

Elvish A lot of noise.

Experimenterende gebruiker
Thx, mijn idee is een beetje het zelfde (met fumarate weet alleen de verhouding nog niet).

hopelijk leest iemand het nog die het ook op deze manier gebruikt 🙂.

Bovenaan