4F-MPH 30 mg

Hallo

Ik heb vandaag de bestelling ontvangen van de 4F-mph tabletten van 30 mg.
Nu heb ik 1,5 uur geleden 1 ingenomen en nu net weer 1. Heb je of kent je iemand die dit ook zo heeft gedaan? En zo ja, hoe voel je je dan?
Gr

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je voelde niets van 30 mg?

15 mg moet al een (licht) effect geven. Zou ze niet maar door blijven snoepen, ook al is het een vrij lichte stimulant.

Zeebats

Wijs gebruiker
Er zijn meerdere batches in omloop. Op psychonautwiki staan doses omschreven voor de potentere batch welke ik nog nooit gehad heb. Van de minder sterke batch heb je wel 50mg nodig om wat te voelen (oraal dan).

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Is dit niet gewoon een account om 4f-mph te promoten en dat er nu met z’n allen de eerste de beste google zoekopdracht bij een populaire vendor van deze rotzooi uitkomen?

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
Ik neem zelf soms 4f mph vlak voordat ik op de fiets stap naar werk (kantoorbaan). Ik heb gemerkt dat een halve pil (15mg) het beste werkt. Als ik meer neem wordt ik onrustig.
Ik ben zelf een van de jongere mensen van mijn werk en ik merk dat ik daardoor in combinatie met de 4f mph echt heel goed kan presteren. Ik heb de volledige focus om lange documenten te lezen van top tot teen en heel gefocust aan het werk kan gaan.

Zeehond

Badass junkie
Ik neem zelf soms 4f mph vlak voordat ik op de fiets stap naar werk (kantoorbaan). Ik heb gemerkt dat een halve pil (15mg) het beste werkt. Als ik meer neem wordt ik onrustig.
Ik ben zelf een van de jongere mensen van mijn werk en ik merk dat ik daardoor in combinatie met de 4f mph echt heel goed kan presteren. Ik heb de volledige focus om lange documenten te lezen van top tot teen en heel gefocust aan het werk kan gaan.
Zou er maar heel snel mee stoppen.
Functioneel gebruik.
Je rolt een verslaving in of je bent het al.

Denk na waarom je nuchter je werk niet naar behoren kunt doen.
Ik zie alleen maar rode vlaggen, maar goed het is jouw leven.

Je zit op een dood spoor.

Queenir

Experimenterende gebruiker
Is dit niet gewoon een account om 4f-mph te promoten en dat er nu met z’n allen de eerste de beste google zoekopdracht bij een populaire vendor van deze rotzooi uitkomen?
Alle vendors hebben dat. Wat doe jij hier als je dat niet eens weet?

Queenir

De “nieuwe” websites schieten ondertussen als paddenstoelen uit de grond. En ik weet niet wat voor pillen jullie geleverd krijgen maar met minder dan 100 mg 4f-mph kan ik niks aanvangen. En nee, mijn hartslag gaat daar niet van omhoog.

Space Sjimp

Newbie
Ik vind 30 best veel, iig voor een functionele dosis. Ik heb het een paar keer gebruikt als vervanging van metylfenidaat. dit was 7,5 tot 15 mg. Merkte vooral veel nare bijwerkingen die ik ook had met reguliere methylfenidaat. Maar vooral het beoogde effect was ook minder. Ipv dat ik executieve taken ging uitvoeren bleef ik vooral zenuwachtig op de bank zitten lettend op elke lichamelijk ongemak dat het middel voortbracht, hiervan de meest vervelende druk op de borst.
Het bracht mij weinig functioneels, en recreatief zou het al helemaal niet mijn middel zijn.

the dose it the poison

ikzelf vind 4-fmph alleenstaand nemen niks. met alcohol geeft het mij DE synergy.
80 a 100mg in een tijd van 18 a 24uur uur is geen uitzondering.
om de 2 a 2,5 uur doe ik een redose

Bovenaan