2MMC x 3CMC

Raketje

Belezen gebruiker
Dag allemaal!

ik heb gister 2mmc gecombineerd met 3cmc en heb enigszins bij gehouden hoe dat ging. Het kan zijn dat t een beetje lastig te lezen is. Maar ik heb mijn best gedaan.

Mijn ervaring:

Wie ben ik:

Man 22 jaar 115 kilo

Ervaring:

Wiet, hasj, xtc, pep, 4mmc, 3mmc

Hoeveel?

4 mespuntjes met ieder 50% 2mmc / 50% 3CMC

Inname:

Brand erg in de neus. Na eerste mespuntje flinke niesbui gehad daarna enkel nog branden voor +-5 minuten

Effect:

Beetje wanneer je net voor de piek van xtc zit. Lekker in mijn eigen bubbel en de omgeving maakt me niet echt meer uit.

Setting:

Lekker thuis. Muziekje aan en genieten.

Bijwerkingen:

Koude handen/voeten. Beetje wazig zien.

Rukken:

Echt hard word ie niet. En het hoogte punt vereist flink wat moeite. Maar als hij er eenmaal is dan knalt ie ook flink. (Uitkijken bij ramen want carglass doet enkel autoruiten).

Plassen:

Plassen gaat wel. Maar niet de hele blaas word in een keer geleegd. Het gaat meer in etappes. Dus als je denkt. Ah dat luchte op. Komt er nog een liter tevoorschijn.

Drinken:

Drinken smaakt goed. Smaak word iets aangepast. Maar niet op een vervelende manier.

Eten:

No-go. Zorg dat je gegeten hebt voor je dit ook maar in je hoofd haalt te doen.

Stemming:

Over het algemeen chill en relaxed. Beetje op telefoon kijken naar van alles en nog wat. Af en toe komt er even een beetje spanning bij. Maar dat is vaak gauw weer weg

Volgende dag:

Geïrriteerde neus, futloos en wat hoofdpijn. Heb me wel eens beter gevoeld.

Disclaimer:

Als je verslavings gevoelig bent. Kijk dan alsjeblieft uit met dit soort spul. Ik ben normaal niet verslavings gevoelig. Maar na mijn eerste nakkie 4mmc dacht ik direct: dat is lekker. Ander neusgat wil ook wat. Ik was altijd vrij naïef over alle verhalen over de verslaving risico. Maar vrijwel alle verhalen zijn waar. Dus pas alsjeblieft op!

hoop dat jullie er wat aan hebben :)

groetjess

VriendelijkeGebruiker

Experimenterende gebruiker
Heb ervaring met beide stofjes. Ik vond persoonlijk 3cmc chiller maar de neurotoxicity is wel een dingetje. Vond 2mmc naar mijn ervaring te mild en voelde weinig, behalve in mn neus dan😂

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Dag allemaal!

ik heb gister 2mmc gecombineerd met 3cmc en heb enigszins bij gehouden hoe dat ging. Het kan zijn dat t een beetje lastig te lezen is. Maar ik heb mijn best gedaan.

Mijn ervaring:

Wie ben ik:

Man 22 jaar 115 kilo

Ervaring:

Wiet, hasj, xtc, pep, 4mmc, 3mmc

Hoeveel?

4 mespuntjes met ieder 50% 2mmc / 50% 3CMC

Inname:

Brand erg in de neus. Na eerste mespuntje flinke niesbui gehad daarna enkel nog branden voor +-5 minuten

Effect:

Beetje wanneer je net voor de piek van xtc zit. Lekker in mijn eigen bubbel en de omgeving maakt me niet echt meer uit.

Setting:

Lekker thuis. Muziekje aan en genieten.

Bijwerkingen:

Koude handen/voeten. Beetje wazig zien.

Rukken:

Echt hard word ie niet. En het hoogte punt vereist flink wat moeite. Maar als hij er eenmaal is dan knalt ie ook flink. (Uitkijken bij ramen want carglass doet enkel autoruiten).

Plassen:

Plassen gaat wel. Maar niet de hele blaas word in een keer geleegd. Het gaat meer in etappes. Dus als je denkt. Ah dat luchte op. Komt er nog een liter tevoorschijn.

Drinken:

Drinken smaakt goed. Smaak word iets aangepast. Maar niet op een vervelende manier.

Eten:

No-go. Zorg dat je gegeten hebt voor je dit ook maar in je hoofd haalt te doen.

Stemming:

Over het algemeen chill en relaxed. Beetje op telefoon kijken naar van alles en nog wat. Af en toe komt er even een beetje spanning bij. Maar dat is vaak gauw weer weg

Volgende dag:

Geïrriteerde neus, futloos en wat hoofdpijn. Heb me wel eens beter gevoeld.

Disclaimer:

Als je verslavings gevoelig bent. Kijk dan alsjeblieft uit met dit soort spul. Ik ben normaal niet verslavings gevoelig. Maar na mijn eerste nakkie 4mmc dacht ik direct: dat is lekker. Ander neusgat wil ook wat. Ik was altijd vrij naïef over alle verhalen over de verslaving risico. Maar vrijwel alle verhalen zijn waar. Dus pas alsjeblieft op!

hoop dat jullie er wat aan hebben :)

groetjess

Hey! Ik ben vrij nieuw hier dus ik lees dit net.

Het enige wat ik eigenlijk mis uit je rapport en vaststellingen (tenzij ik te dom ben om tussen de lijnen te lezen) zijn je dossissen? (hoe moet ik een mespunt inschatten?) en je conclusie. Aan te raden of niet? De moeite waard?

Alvast veel dank mocht je hierop kunnen antoorden.

Bovenaan