2C-B Visual Simulation vid

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Hallo mede DFers.

Me vrouwtje overweegt een keer 2C-B te proberen. Weet iemand misschien online een simulatie vid van 2C-B. (Die ik vind zijn in mijn mening niet heel kloppend) Dan weet ze iig klein beetje wat te verwachten qua visuals. Thanks alvast voor reaguren

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik neem wel aan dat je haar goed hebt voorbereid op het feit dat het heftige van een trip hem (meestal) niet zit in het visuele, maar in het mentale. Bovendien is niet iedereen even gevoelig voor visuals. Dit is echt enorm persoonlijk. Wel nice filmpjes op Reddit!

Powder Ranger

Wijs gebruiker
Ik neem wel aan dat je haar goed hebt voorbereid op het feit dat het heftige van een trip hem (meestal) niet zit in het visuele, maar in het mentale.
Uiteraard. Hebben uitgebreid gepraat over gemoedstoestand, setting etc. Enige waar ze nog vraagtekens bij had was de visuals. Zoals je al zegt verschilt het ook per persoon daar door vond ik het lastig om 2C-B visuals goed uit te leggen

_shikantaza

Badass junkie
Uiteraard. Hebben uitgebreid gepraat over gemoedstoestand, setting etc. Enige waar ze nog vraagtekens bij had was de visuals. Zoals je al zegt verschilt het ook per persoon daar door vond ik het lastig om 2C-B visuals goed uit te leggen
Ik had altijd regenboogjes lopen door voegwerk in muren. Houten vloer werd een soort lopende bandjes haaks op de nerfstructuur. Bomen en planten werden symmetrischer. Mijn stoppelbaard ging over m'n gezicht heen vloeien.

ALs jullie gaan trippen, zorg dan van te voren voor eet/hapklaar vers fruit. Je weet niet wat je proeft.

mitchieee

Wijs gebruiker

Gebaseerd op 20mg, kijk maar hij heeft meerdere,

zorg idd voor een fruitschaal mix goed vers fruit wat snoep als jullie zoetkouwers zijn, en ovenbaked ships van de lays is ook ongekend lekker( honger krijg je wel)

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Ik vind 2cb met name heel sterk op de closed eyed visuals en die zijn voor mij echt altijd heerlijk. De muziek neemt me dan soort van op reis als ik m’n ogen dicht doe.
Deze verschillen echt per persoon en per mindset en per muzieksoort. De ene keer zijn t cartoons en de andere keer langs piramides. Ik zit meestal in de ruimte, als een soort interstellar. Mijn partner ziet dieren als kussende duiven.

XMR

Wijs gebruiker
Ik vind 2cb met name heel sterk op de closed eyed visuals en die zijn voor mij echt altijd heerlijk. De muziek neemt me dan soort van op reis als ik m’n ogen dicht doe.
Deze verschillen echt per persoon en per mindset en per muzieksoort. De ene keer zijn t cartoons en de andere keer langs piramides. Ik zit meestal in de ruimte, als een soort interstellar. Mijn partner ziet dieren als kussende duiven.
Die closed eye visuals zijn wel echt uniek ja. Ik was een keer trippend op 2c-b gaan zwemmen in een natuurgebied. Ik zwom op mijn rug met mijn ogen dicht terwijl de zon volop scheen, ik voelde mij net een octopus in de hemel (die ik ook zag met mijn ogen dicht).

miles

Wijs gebruiker
Dit ja, als ik m'n ogen dicht doe zweef ik echt weg in een wereld vol kleuren, dit werd nog sterker met een beetje mdma erbij

Bovenaan