1p-lsd nog bruikbaar?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb zo'n 3 jaar geleden een strip 1p-lsd 100mic per blotter gekocht. Zou dit nog werken of kan ik deze strip beter weggooien?

Altijd in een luchtdicht zakje en in een donker doosje bewaard dus er is niet tot nauwelijks licht op gekomen.

StraatPiraat

Badass junkie
Ik denk dat het prima bruikbaar is, heb zelf een 1p-lsd blotter van 100 mcg na een klein jaartje gevonden achter mijn bureau en die was prima.

Nou gebruik ik vrijwel nooit LSD of LSD analogen, voor zover ik weet kan het op zn ergst potentie verliezen, pas er op dat je niet daardoor per ongeluk besluit te veel te nemen. Voor mij was de 100 mcg 1p-lsd sterk zat.

MetalGuy

Badass junkie
Dat moet wel kunnen!

Ik bewaar zelf mijn 1P-LSD altijd in een kluis met cijferslot van de Action... Jeweetwel, zo'n dik gevaarte op batterijen en desnoods sleutels, waar niemand anders aan mag komen. Daar gaan mijn zegels, nog verpakt in de officiële gripzakjes, afgesloten in een grotere zwarte gripzak in.

De rest van mijn drugs bewaar ik ook in deze kluis, maar deze kunnen een stootje hebben wat dat betreft.

Maar dit ter zijde, het kan nog wel! Het langst dat ik zegels heb bewaard, was ruim een jaar. En dan heb ik ze er ook nog eens een paar keer uit de kluis gehaald in die tussentijd, omdat ik weleens op een nachtje drugsen (lees: stimulanten, veel bier of wijn en eventueel wiet aan het eind van de rit) niet goed meer kon zien hoe, wat of waar. Maar nadat ik het gewenste middel had gevonden, de LSD wel meteen weer had teruggelegd, omdat dat dan vanuit je achterhoofd toch naar voren schiet.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb zo'n 3 jaar geleden een strip 1p-lsd 100mic per blotter gekocht. Zou dit nog werken of kan ik deze strip beter weggooien?

Altijd in een luchtdicht zakje en in een donker doosje bewaard dus er is niet tot nauwelijks licht op gekomen.
Alle gekheid op een stokje..

(1P-)LSD degradeert vooral onder invloed van licht. Dus dat heb je goed gezien! De degradatie van (1P-)LSD is verder afhankelijk van de kwaliteit. Als (1P-)LSD niet volledig zuiver is, dan wil het niet kristalliseren. En (deels) vloeibare (1P-)LSD zal veel sneller degraderen.

1P-LSD komt echter van één producent, die het spul ook per post in kristalvorm verstuurde. Daarom kun je aannemen dat hun 1P-LSD vrij lang goed zal blijven. Ze zijn er immers in geslaagd om het helemaal droog te kristalliseren. Ik verwacht dus dat je na drie jaar niet zoveel verschil zal merken qua sterkte.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Alle gekheid op een stokje..

(1P-)LSD degradeert vooral onder invloed van licht. Dus dat heb je goed gezien! De degradatie van (1P-)LSD is verder afhankelijk van de kwaliteit. Als (1P-)LSD niet volledig zuiver is, dan wil het niet kristalliseren. En (deels) vloeibare (1P-)LSD zal veel sneller degraderen.

1P-LSD komt echter van één producent, die het spul ook per post in kristalvorm verstuurde. Daarom kun je aannemen dat hun 1P-LSD vrij lang goed zal blijven. Ze zijn er immers in geslaagd om het helemaal droog te kristalliseren. Ik verwacht dus dat je na drie jaar niet zoveel verschil zal merken qua sterkte.
Aanstaande donderdag is het zover. Eindelijk na lange tijd de perfecte omstandigheden. Niemand thuis tot de volgende dag laat pas. Dus ik wil er goed voor gaan. 2 keer pas in mijn leven een lsd trip gehad en maar matige visuals gehad dus nu ga ik denk gewoon voor de 200mic dan heb ik een hele flinke trip. Ik wil de fulltime experience

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Aanstaande donderdag is het zover. Eindelijk na lange tijd de perfecte omstandigheden. Niemand thuis tot de volgende dag laat pas. Dus ik wil er goed voor gaan. 2 keer pas in mijn leven een lsd trip gehad en maar matige visuals gehad dus nu ga ik denk gewoon voor de 200mic dan heb ik een hele flinke trip. Ik wil de fulltime experience
Fijne reis gewenst!

Bovenaan