1p-LSD microdoseren en de wetgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JobvB

Newbie
Onlangs ben ik begonnen met het microdoseren van pscyhedelica. Ik heb al meerdere psychedelische ervaringen gehad op een macrodosis en ik voelde me altijd erg mezelf en één met alles. Omdat deze manier van leven mij zo erg beviel heb ik erg veel onderzoek gedaan naar microdoseren. Na veel onderzoek ben ik achter ontzettend veel positieve ervaringen gekomen en weinig tot geen bijwerkingen en lange termijn effecten.

Ik ben 24 jarig ADD'er die aardig wat struggle heeft ervaren in het leven. Ook geëxperimenteerd met stimulerende medicatie zoals Ritalin en Dexamfetamine. Echter niet het juiste medicijn voor mij. Vandaar dat ik dacht, laat ik het microdoseren eens een kans geven. Er is tegenwoordig een legaal te verkrijgen LSD alternatief op de markt genaamd 1p-LSD. Ik was erg enthousiast en heb dit besteld. Zelf op laten lossen in gedemineraliseerd water in een pipetflesje om de doseringen nauwkeuriger en eenvoudiger te maken.

De eerste dag microdoseren (tegen een relatief hoge dosering aan) was geweldig, de zon scheen en ik keek om me heen en besefte me hoe mooi alles wel niet is (wat men nooit beseft eigenlijk, geef toe). Het was alsof ik eindelijk even m'n gedachtes uit kon zetten en kon genieten van het moment, dit zorgde ook voor meer focus. Gedurende het proces van het microdoseren ben ik meer uit m'n comfort zone gaan stappen en voel ik me echt een soort social butterfly, ik stap naar mensen toe, maak een leuk praatje en dit geeft veel voldoening in het dagelijks leven. Nog steeds ben ik wel chaotisch maar ik heb wel het idee dat ik er beter mee kan leven. Daarom vind ik microdoseren ook echt top, geen bijwerkingen, geen gevoel van afhankelijkheid dus ook niet verslavingsgevoelig, goede werking en eigenlijk een minimale comedown bij de uitwerking.

Vanwege dit positieve resultaat wilde ik naast m'n studie een online webshop beginnen om dit product verder te verspreiden, aangezien het voor mij een 10x zo goed alternatief is als Ritalin etc. Ik ben alleen totaal niet bekend met hoelang dit nog legaal kan blijven en wat de wetgeving hierover is. Hoelang duurt het normaal totdat een research chemical (zoals 1p-lsd) illegaal wordt? En zitten er ergens gaten in de wet?

Ik hoor erg graag of iemand hier bekend mee is of er verstand van heeft, andere vragen zijn altijd welkom!

Boyman

Bewuste gebruiker
Hey Job, leuk om te horen dat het zo'n enorm positief effect op je heeft! Zeker aangezien die andere middelen voor jou niet werken.

Om je vraag te beantwoorden: lastig te zeggen. Tot nu toe is de Nederlandse wetgeving niet streng geweest op RCs. Zoals je echter wel meegekregen hebt zit er binnenkort toch een grootschalige ban aan te komen, inmiddels mag een aantal stoffen niet meer verkocht worden. De regering heeft ooit een hele lijst opgesteld met alle RCs die ze overwegen te verbieden binnen nu en een paar jaar. Om je gerust te stellen, lysergamides (zoals 1P-LSD) en tryptamines staan daar niet op. Het lijkt er dus op dat je voorlopig goed zit.

Echter bestaan er al een aantal websites die microdosing supplies verkopen en op de grotere retailers worden zelfs microdoses vaak aangeboden. Vanwaar je interesse om er zelf een webshop in te openen? Ik heb er ooit eentje bij een site besteld die specifiek draait om microdosing en kreeg daarbij een hele nette instruction guide met tips en tricks.

JobvB

Newbie
@Boyman Bedankt voor je reactie!

Waar heb je die lijst voorbij zien komen? Weet je zeker dat lysergamides er niet op staan?

Je hebt inderdaad gelijk dat er al aardig wat concurrentie is op het gebied van microdosing supplies. Echter zijn veel mensen gemakzuchtig en zijn daarom op zoek naar een makkelijkere doseermethode (het knippen van zegels is vrij moeilijk te doseren en het is lastig je dosis aan te passen bij de experimenteer fase). Daarom wil ik het verkopen in de vorm van pipetflesjes waar lsd zegels in zijn opgelost, vergelijkbaar met cbd olie maar dan dus 1p-lsd. De prijs online ligt op Modknip* geen prijzen noemen *modknip en er zijn nog weinig aanbieders. De inkoopkosten liggen echter een stuk lager als ik het groots inkoop, de vraag is dan dus alleen of ik het product nog lang kan verkopen en dat ik straks niet met een grote voorraad zit.

Naar mijn mening kan het met de juiste aanpak nog wel eens succesvol worden en het is ook nog een idee waar ik volledig achter sta en geïnteresseerd in ben. Alleen vind ik het nog moeilijk om te beginnen met de eerste stap om actie te ondernemen i.v.m de onwetendheid in het ondernemen en de onzekerheid in deze branche.

Waar had jij je microdosering besteld? En hoe is dit bevallen? Modknip* ook vragen naar verkooppunten mag niet. Direct een ban als dit een pas een tweede bericht is *modknip

Laatst bewerkt door een moderator:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Er zijn al veel vendors waar je een microdosis kan bestellen. En die hebben veel goede review. Denk niet dat je er 1 kan opzetten zonder problemen. Jij haalt het immers bij deze vendors vandaan. Lijkt me een beetje op heling lijken. Plus justitie zal achter je aankomen als je pech hebt.

Ps er is al liquid beschikbaar bij vendor(s)

Maar fijn om te horen dat je er wat positiefs aan hebt!
Waar had jij je microdosering besteld?
Dit mag je niet delen hier zie forum regels en geen vendors delen..

Laatst bewerkt:

Blyatman

Badass junkie
De kans dat er een verbod komt op lysergamides is zo nihil tot nooit, dat je hierover echt geen zorgen hoeft te maken. Het is geen substantieel probleem en is niet zorgwekkend vanuit het GGD. Pas als het GGD en andere instanties meldingen gaan maken over de problematiek en verontrustende berichten wordt er actie ondernomen.

Ape

Badass junkie
De kans dat er een verbod komt op lysergamides is zo nihil tot nooit, dat je hierover echt geen zorgen hoeft te maken. Het is geen substantieel probleem en is niet zorgwekkend vanuit het GGD. Pas als het GGD en andere instanties meldingen gaan maken over de problematiek en verontrustende berichten wordt er actie ondernomen.
Maar waarom is lsd dan verboden?

grapje, was snel gevonden https://www.vice.com/nl/article/evj5jp/hoe-lsd-in-nederland-verboden-werd

Vage reden

Blyatman

Badass junkie
Maar waarom is lsd dan verboden?

grapje, was snel gevonden https://www.vice.com/nl/article/evj5jp/hoe-lsd-in-nederland-verboden-werd

Vage reden
Wist je dat LSD op de lijst is gekomen, omdat de overheid niet wist wat het was en inhield? Zonder enige vergaring van informatie hebben ze het klakkeloos op de lijst gegooid, en uit laksheid nooit meer van de lijst afgehaald (stiekem doen ze dit omdat ze alsnog geld kunnen verdienen op een officiële legitieme substantie) LSD werd volop gebruikt in de medicinale wereld > psychologen en therapeuten en ook dat Vice verhaal zou wel een aanleiding hebben. Slaat nergens op dat dit op de opiumlijst staat want het hoort er niet eens op te staan 😂

Boyman

Bewuste gebruiker
@Boyman Bedankt voor je reactie!

Waar heb je die lijst voorbij zien komen? Weet je zeker dat lysergamides er niet op staan?

Je hebt inderdaad gelijk dat er al aardig wat concurrentie is op het gebied van microdosing supplies. Echter zijn veel mensen gemakzuchtig en zijn daarom op zoek naar een makkelijkere doseermethode (het knippen van zegels is vrij moeilijk te doseren en het is lastig je dosis aan te passen bij de experimenteer fase). Daarom wil ik het verkopen in de vorm van pipetflesjes waar lsd zegels in zijn opgelost, vergelijkbaar met cbd olie maar dan dus 1p-lsd. De prijs online ligt op Modknip* geen prijzen noemen *modknip en er zijn nog weinig aanbieders. De inkoopkosten liggen echter een stuk lager als ik het groots inkoop, de vraag is dan dus alleen of ik het product nog lang kan verkopen en dat ik straks niet met een grote voorraad zit.

Naar mijn mening kan het met de juiste aanpak nog wel eens succesvol worden en het is ook nog een idee waar ik volledig achter sta en geïnteresseerd in ben. Alleen vind ik het nog moeilijk om te beginnen met de eerste stap om actie te ondernemen i.v.m de onwetendheid in het ondernemen en de onzekerheid in deze branche.

Waar had jij je microdosering besteld? En hoe is dit bevallen?
Klinkt interessant! Vloeibare 1P-LSD ben ik inderdaad nog niet tegengekomen, wel zegels van 20ug speciaal voor microdosing. Voor mij deed het geen wonderen, 10ug voelde ik niks van en 20ug vond ik net een beetje sketchy richting een mini tripje gaan. Misschien in de toekomst nog eens 15ug proberen. In dat opzicht begrijp ik wel waarom je het liever vloeibaar zou hebben, gewoon 5ug per druppel ofzo?

De vendor mag en zal ik inderdaad niet noemen. Wat die legaliteit betreft moet ik eerlijk toegeven dat ik dat wetsvoorstel van de overheid, waar specifiek in stond welke stoffen erbuiten vielen, zo gauw niet kan vinden online. Zal je een linkje sturen als ik m nog tegenkom!

Laatst bewerkt door een moderator:

Ape

Badass junkie
Wist je dat LSD op de lijst is gekomen, omdat de overheid niet wist wat het was en inhield? Zonder enige vergaring van informatie hebben ze het klakkeloos op de lijst gegooid, en uit laksheid nooit meer van de lijst afgehaald (stiekem doen ze dit omdat ze alsnog geld kunnen verdienen op een officiële legitieme substantie) LSD werd volop gebruikt in de medicinale wereld > psychologen en therapeuten en ook dat Vice verhaal zou wel een aanleiding hebben. Slaat nergens op dat dit op de opiumlijst staat want het hoort er niet eens op te staan 😂

Bizar. Lsd kan positief werken bij een ptsd behandeling. Alsof iets verbieden ooit heeft gewerkt. Waarom kan de overheid niet wat vaker dingen omarmen

Blyatman

Badass junkie
Bizar. Lsd kan positief werken bij een ptsd behandeling. Alsof iets verbieden ooit heeft gewerkt. Waarom kan de overheid niet wat vaker dingen omarmen
Dat is ook de reden waarom therapeuten en psychologen nog steeds hedendaags gewoon micro-dose behandelingen geven. Ondanks dat het op de opiumwet staat, wordt het uit nuance gezien als gedood middel door de overheid omdat het vroeger onterecht op de lijst is geplaatst. Trek het zo makkelijk gewoon er af? Nee tuurlijk niet, iets verzinnen kan wel en er af halen niet want daar moet over gestemd worden door politieke gekkies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan