• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

α-PCyP + alcohol: m'n eerste cathinone/pyro-ervaring

Zweevteev

Wijs gebruiker
WIE: was met meerdere mensen (waarvan er 1 ook α-PCyP gedaan had), maar het grootste deel van de tijd tripte ik alleen op mijn kamer.
WAT: 2 flessen wijn en tussen de 5-10mg α-PCYP.
WAAR: thuis.
WANNEER: vorige week.
WAAROM: een vriend van me had het besteld uit nieuwsgierigheid en ik was ook wel benieuwd ernaar, dus waarom ook niet hè.

INTRODUCTIE

Pyro's hebben al heel erg lang op mijn to do-list gestaan. De reden dat ik niet al veel eerder pyro's gedaan heb is omdat ik stimulanten in mijn eentje doen een beetje een eng idee vind. Ik ben erg snel geneigd om heel paranoïde te worden en al helemaal met een stofje als α-PCYP, waar geen fuck over te vinden is op internet m.u.v. tripreports op Reddit. Ook helemaal niemand om mij heen had ervaring met drugs uit de cathinonenklasse en interesse had verder ook niemand op mij na, totdat ik op een andere plek ben gaan wonen en daar letterlijk meteen de eerste dag dat ik daar was al mensen gevonden had die er wel ervaring mee hadden, niet zo'n beetje ook.

Maar goed, over het stofje zelf: op Wikipedia staat dat wetenschappelijk onderzoek in vitro zou hebben uitgewezen dat α-PCyP twee keer zo potent zou zijn als α-PVP (de heropname van je dopamine wordt twee keer zo snel geremd als bij α-PVP 》sneller een grote dopamineconcentratie in het brein 》verhoogde kans op een drugs-geïnduceerde psychose (door overmatige hoeveelheid dopamine), aangezien je dus echt maar heel weinig nodig hebt en, met de cravings erbij, al heel snel geneigd zal zijn om te veel bij te nemen). Verder is er volgens mij zo goed als geen onderzoek naar α-PCyP gedaan. Heb op Google Scholar in ieder geval niets kunnen vinden erover, ook al bestaat het wel al sinds 2015. Dus ja, een lekker obscuur goedje. Weet ook pas letterlijk een week dat het bestaat.

DE TRIP

(Context: voordat ik aan de α-PCyP ging, had ik in de 2 uur ervoor 2 flessen wijn op).

Ik durf niet met zekerheid te zeggen hoeveel ik genomen had toen, maar het lijkt me zeer sterk dat het meer dan 10mg geweest zal zijn. Ik had eerst de kristallen in het zakje fijn gemaakt door er met een aansteker overheen te gaan en daarna snoof ik het op, maar dit raad ik niemand aan. Op het moment zelf deed het nauwelijks pijn, het prikte misschien een beetje, maar het was niet te vergelijken met de pijn aan mijn neus die ik had toen ik de ochtend erna wakker werd. Ik haalde één keer m'n neus op en het voelde aan alsof er gewoon een hele snee in m'n neus zat. Als je het snuift, zorg er dan voor dat het echt helemaal fijn is en niet zo ongeveer wel een beetje fijn zoals ik het deed.

Het kickte best wel snel in, na enkele minuten al. Ik voelde me gewoon wat lichtjes en aanraking voelde buitengewoon aangenaam. Ik werd er ook ineens extreem knuffelig van en heel praterig. Het leek wat dat betreft eigenlijk sprekend op MDMA vind ik. Ook dat "ik houd van alles en iedereen"-gevoel had ik en sprak ik ook heel de tijd uit naar mensen. Het was heel erg lastig om gedachten die me te binnen schoten voor me te houden. Daarna ging ik naar mijn kamer en lag ik een half uurtje tot een uurtje op bed. Ineens begon alles keihard te draaien (niet visueel, alleen motorisch voelde het zo aan), alsof ik een achtbaan ingegaan was en net daarvoor 7 gangen naar binnen had zitten werken. Mijn ogen open houden en gewoon voor me uit kijken hielp ook niet met minder misselijk worden, dus na een tijdje besloot ik maar op te staan en probeerde ik over te geven in mijn wasbak. Dat lukte niet, dus toen forceerde ik het er maar uit door een tandenborstel achter op m'n tong te drukken. Dat lukte ook niet meteen, maar na 5 minuten uiteindelijk wel, alleen luchtte dat overgeven niet extreem veel op. Wist niet zo goed wat ik verder nog kon doen, dus toen ging ik maar weer op bed liggen. Vervolgens wordt dat gevoel van misselijkheid vrij abrupt vervangen door intense geilheid en had ik m'n satisfyer er maar bijgepakt, want een orgasme aan de flakka+ laten schieten leek me nogal zonde. Eindstand: was echt fuuuuuuucking goeie, 10/10. Kort erna was ik in slaap gevallen (mede mogelijk gemaakt door mijn medicatie wel, want zonder zou ik nog wel tijdje wakker geweest zijn, denk ik). Uiteindelijk heeft het zo'n 3 uur gewerkt. Misschien dat het langer doorgewerkt zou hebben als ik mijn medicatie niet genomen had, maar ik vermoed dat dat niet een heel groot verschil zou hebben gemaakt.

So far so good (kind of), right? Nou, dat was nog niet het einde, want ik sliep niet vredig door. Mijn slaap werd onderbroken door acute pijn aan mijn tandvlees. Dat deed echt ontzettend veel zeer en zorgde ervoor dat ik een nachtmerrie had waar ik maar niet uit kon komen. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, maar ik had op veel momenten de bewuste gedachte "ik ben nu even wakker en ik heb echt fucking veel pijn aan mijn tandvlees," wat afgewisseld werd met droomachtige gedachten waarin ik hardop tegen mezelf zei "ik moet naar de kamer van mijn huisgenoot lopen en vragen om Listerine. Ik MOET die Listerine hebben," en die gedachte had zich tig keer herhaald in mijn hoofd, maar mezelf uit die nachtmerrie halen lukte me dan weer niet. Toen ik uiteindelijk wel echt wakker werd was de pijn veel minder. Af en toe kwam het kort even terug, maar niet meer zo intens als 's nachts. Had die dag nog eens α-PCyP gedaan, maar dan oraal toegediend en nog minder dan dat ik genomen had toen ik het snoof, dus uiteindelijk voelde ik daar zo goed als niks van. Wat ik echter wel voelde was wederom weer die intense pijn aan mijn tandvlees de nacht erna. Het was echt pure agonie. Ik dacht eerst dat dat van mijn tandvlees toeval was, want bij geen van de 50+ drugs die ik gedaan heb, heb ik ooit zo'n pijnlijke bijwerking gehad, maar toen ik aan die vriend van me (die me het gegeven had) vroeg of hij wist of het door de α-PCyP zou kunnen komen, vertelde hij mij dat hij een hele gelijkaardige situatie heeft gehad, waarbij hij ook meerdere keren per dag zijn tanden begon te poetsen en super lang zijn mond aan het spoelen was met Listerine.

CONCLUSIE

Dus ja, dat. Het gevoel dat je ervan krijgt is echt heerlijk en ik heb zelf ook wel gemerkt dat het maar beter is dat ik zelf niet meer van dat spul in beheer heb, anders zou ik het niet bij twee keer gelaten hebben waarschijnlijk, maar die tandvleespijn man... Ik denk niet dat je een scheikundige hoeft te zijn om te concluderen dat je wel echt heftige troep je lichaam in werkt bij het gebruiken van α-PVP en derivaten ervan. Als je per se hetzelfde gevoel wil ervaren als dat je hebt bij cathinonen, dan kan je net zo goed gewoon een entactogeen (zoals MDMA/6-APB) doen, want daarbij heb je dat gevoel van extase ook (mits je entactogenen niet hebt misbruikt, waardoor dat gevoel niet meer terug te krijgen zou zijn op kortere termijn). Cocaïne zal misschien zelfs nog minder neurotoxisch en cardiotoxisch zijn dan α-PCyP. Mijn punt is: er zijn veel betere, leukere, minder schadelijke alternatieven. Α-PCyP is echt wel te missen op je to do-list.

💋

Bovenaan