Zweevteev's obscure drugs-to-do-list

Zweevteev

Wijs gebruiker
Er zijn (te) veel drugs die momenteel op mijn to do list staan en ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de drugs waar ik in geïnteresseerd ben. Ik heb de drugs verdeeld in 3 groepen, van meest naar minst bekend, populair en vindbaar.

Groep 1
  1. mescaline
  2. 2C-B-FLY
  3. fencyclidine
Groep 2
  1. ALD-52
  2. DiPT
  3. xylazine
  4. xenon
  5. methaqualone
  6. Amanita muscaria
  7. 2-methyl-AP-237
  8. 1Bz-LSD
  9. ECPLA
  10. βk-2C-B
  11. BOH-2C-B
  12. MPT
  13. MiPT
  14. 4C-x
  15. 4-AcO-x
Groep 3
  1. Nboc-DMT
  2. benztropine
  3. biperideen
  4. trihexylfenidyl
  5. methiopropamine
  6. desoxypipradrol
  7. etodesnitazine
Ik denk dat dat de meeste dingen gewoon slappe aftreksels van veel bekendere drugs zullen zijn, maar er zitten volgens mij zeker wel een paar tussen die vrij unieke effecten teweeg lijken te brengen.

Er zijn (te) veel drugs die momenteel op mijn to do list staan en ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de drugs waar ik in geïnteresseerd ben. Ik heb de drugs verdeeld in 3 groepen, van meest naar minst bekend, populair en vindbaar.

Groep 1
  1. mescaline
  2. 2C-B-FLY
  3. fencyclidine
Groep 2
  1. ALD-52
  2. DiPT
  3. xylazine
  4. xenon
  5. methaqualone
  6. Amanita muscaria
  7. 2-methyl-AP-237
  8. 1Bz-LSD
  9. ECPLA
  10. βk-2C-B
  11. BOH-2C-B
  12. MPT
  13. MiPT
  14. 4C-x
  15. 4-AcO-x
Groep 3
  1. Nboc-DMT
  2. benztropine
  3. biperideen
  4. trihexylfenidyl
  5. methiopropamine
  6. desoxypipradrol
  7. etodesnitazine
Ik denk dat dat de meeste dingen gewoon slappe aftreksels van veel bekendere drugs zullen zijn, maar er zitten volgens mij zeker wel een paar tussen die vrij unieke effecten teweeg lijken te brengen.
2cb fly ? Is dat gewone 2cb ?

XMR

Bewuste gebruiker
Mescaline is een aanrader als je er aan kunt komen. Ik heb er 1x op getript en dat was gelijk in combinatie met lsd. Het was echt een unieke trip die mij met een heel goed gevoel achterliet.

Wel 1 waarschuwing vooraf: je kan er EXTREEM misselijk van worden. Normaal heb ik niet echt last van misselijkheid bij drugs, maar hier hing ik echt een halfuur boven de pot wachtend tot ik zou gaan overgeven (het kwam niet en ging opeens over).

Grappig genoeg dacht ik zodra ik die misselijkheid meemaakte "oke dit ga ik echt nooit meer doen", maar na de trip dacht ik daar wel anders over. Het is alleen jammer dat het zo duur is.

Bovenaan