XTC gewicht kwijtraken.

Jamie[BE]

Newbie
Hey ik heb al 3 Q-dance genomen en altijd de dag erna is mijn gezicht hard vermagert en ik ben ook afgevallen aan mijn buik. Soms had ik het dat mijn blokjes weg waren :openmouth:

Ik weeg 52 kilo en ben 16 jaar oud ? Wat kan ik er aan doen om is te genieten van XTC zonder ik de volgende dag all mijn ribben kan tellen en 4 weken veel eten voor ik het gewicht terug heb?

Als ik ga feesten zegt mijn moeder en mijn vader het ook van je bent zoveel afgevallen?
Jha dan zeg ik gewoon: Moet jij daar is een hele dag staan springen!

Mijn vader neemt XTC en Cocaine en ik ben daar ni blij om want daarom zijn mijn ouders uit elkaar en ik wil niet dat mijn moeder gaat doorhebben dat ik dat ook gebruik :angry:

urtinriZ

Belezen gebruiker
Van te voren goed eten en tijdig rust nemen (Dus als je danst, niet 3 uur lang doorgaan maar om het kwartier of halfuur effe 5 minuutjes rusten). Ik merk zelf niet dat mijn gewicht vermindert maar mss is dat omdat ik van de drie keer dat ik heb gebruikt ook niet volslagen los ben gegaan.

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Als ik jouw was zou ik een paar jaartjes rust nemen. Want je bent 16 en nog in ontwikkeling en zo maak je hersens niet beter op.

Drientje

DF-koning
Morningweedzor zei:
Als ik jouw was zou ik een paar jaartjes rust nemen. Want je bent 16 en nog in ontwikkeling en zo maak je hersens niet beter op.

Dit dus.

Je lichaam is nu veel energie aan het opmaken met groeien (ja je groeit nog) en leren.

Spaar jezelf en wordt niet zoals ik. Ik heb super spijt dat ik te vaak en te vroeg XTC gedaan heb.

deugniet

Newbie
je bent nog heel jong dus je bent al je vet nodig voor je groei.
en zoals eerder gezegd ga niet 3 uur als een malle staan springen.
en mischien moet je minder gaan nemen omdat je zo jong bent gebruik 2 a 3 halvjes op een avond max kun je je ook goed op vermaken en zo kun je ook langer mee :P

Bovenaan