ik bedoel dat ik jouw cirkel van spanningen aangaande medicatie waarbij je zelfs haldol wilde gaan nemen, in een ander topic tegenkwam.
Dan krijg je twee topics met jouw problemen en het is het beste om dit in jouw eigen topic te houden.
Ik zie dat je nog steeds in die spanningsvelden rondcirkelt en daarvoor heb je hulp nodig die ik in dit geval je niet meer kan geven. Wat ik ook zeg, je blijft maar in die spanningsvelden wentelen in allerlei ellende
En wat iedereen hier ook zegt of aandraagt, dat verandert niet.
Het is nu aan de psychiater om je daar hulp in te geven. Ikzelf kan dit niet meer.
Dat bedoel ik.
Bedankt voor alles wat je hebt gedaan echt heel erg bedankt
Ik heb alles geprobeerd hoop dat die 2 weken snel voorbij gaan en dit keer laat ik me niet zo snel door de psychiater wegsturen
Hij moet me ergens laten opnemen of tenminste uitleggen wat mijn mogelijkheden zijn en hoe ik uit deze ellende kom volgens hem zijn plan van aanpak uitleggen
Want elke afspraak was hoe voel je je
Dan leg ik het hem uit ik heb zelfs gehuild bij hem
Dan antwoord hij methadon verhogen dan kom je volgende week helemaal beter naar me
En dan kom ik de week erop weer hetzelfde of erger , doet ie weer hetzelfde
Het gesprek duurt altijd Max 10 minuten en medicatie voorschrijven en weer naar huis
Maar als ik daar ben lijkt het alsof ie me hypnotiseert want ik ga naar huis met zoveel vertrouwen dat het goed komt , maar in de middag komt toch alles terug ( onrust depressie en huilbuien) bel ik hem dan zegt ie geef het tijd tot onze volgende afspraak
Dit keer ga ik anders met hem praten er moet meer duidelijkheid komen vooral wat de mogelijkheden zijn en of ik ergens kan opgenomen worden of om te stabiliseren of om een van de medicatie af te bouwen
Maar jij bedankt 🙏 voor alles