Wat was dit?

Miss J

Bewuste gebruiker
Hallo,

Ik had 2 capsules gekregen van een vriend waarvan hem verteld werd dat er MDMA in zat. We hadden ze eerst moeten laten test, I know maar dat hebben we dus niet gedaan, we hebben de capsules open gemaakt en we zij met de helft van het poeder wat er in zat begonnen.

We kwamen er al snel achter dat het absoluut geen MDMA was maar ik ben wel nieuwschierig wat het nou precies was dus misschien herkent iemand de effecten:

-Niet meer moe (Maar wel mogelijk om te slapen later),
-We waren heel erg rustig en geen zin om iets te doen eigenlijk,
-Beetje moeilijk uit te leggen maar we hadden geen gedachten zeg maar,
we zaten gewoon naar de tv te kijken 2 uur lang, het was wel te volgen maar we dachten nergens aan en concentreren was ook best lastig.
-Verder een beetje een licht gevoel in m'n hoofd gehad maar niks raars.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

dfssdfde

Badass junkie
misschien speed? heb je soms adhd? die dingen die je opnoemt doen me nogal denken aan die ene keer dat ik speed heb geprobeerd

Miss J

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
hoeveel poeder zat er in de capsule ?

had het een geur ?

De capsule zat zo goed als vol en de poeder had geen geur...

@Ivo: Het was zeker geen speed. (Al vaker gehad)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
tsja dat was wel zo spannend geweest .....
maar goed als ie bomvol zat was het geen 2cb ....

:hearteyes:

teebo

Bewuste gebruiker
kan het niet 'teweinig' mdma geweest zijn
ik heb eens een portie gedeeld met iemand en we werden er allebei moe van, leeg gevoel, nergens zin in... het zou kunnen kloppen. met de mdma was nochtans niets mis denk ik.

Solidius

Badass junkie

Miss J

Bewuste gebruiker
Het kan inderdaad van alles geweest zijn.
Ik heb er nog een over dus die ga even leten testen!

Northawke

Wijs gebruiker
Ik denk dat het misschien hele zwakke MDMA is geweest. Ik heb ook wel 'ns spul gehad waar bijna geen werking vanuit ging en dat klinkt behoorlijk als wat jij meegemaakt hebt.

Fractal

Belezen gebruiker
Hmz, waarom denkt iedereen dat die (nogal oninteressante) symptomen overeenkomen met 2CB? Ik dacht dat het effect van 2CB wel even anders was...

Bovenaan