Wat doe jij als je alleen tript?

Psychopath

Belezen gebruiker
Ik ga straks truffels halen denk ik, laatste x dat ik tripte was 9 jaar geleden hehe maar aangezien ik naar een andere stad ben verhuisd en voor de rest hier toch niemand ken ga ik lekker alleen trippen, 1e x alleen trouwens.

Wat doen jullie als je alleen tript of wat vind je het leukst om te doen?

:smoke:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Als ik alleen trip doe ik dat altijd binnenshuis.

- muziek luisteren (dat moge duidelijk zijn)
- springen
- rondkruipen en over de grond rollen!!!!! (moet je wel eerst stofzuigen)
- thee drinken
- naar het plafond en/of het behang staren
- dingen opschrijven in een schrift
- tekenen!!!!
- lachen (kan ook heel goed in je eentje ja :P)
- in de spiegel kijken
- wierook branden (die rook is zo mooi)

Psychopath

Belezen gebruiker
hahaha grappig

ik zal je is een grappige droom vertellen.
Ik droomde 2 dagen geleden dat ik paddo's had genomen en dat ik toen in de spiegel in me badkamer keek en ik me hoofd als een duivel zag, en toen moest ik nog lachen want toen zei ik nog, "het zijn de paddo's maar" :mrgreen:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ellesdee zei:
[psycho chrono modus] Poepen :openmouth: [/psycho chrono modus]

Hahahaha :P Wat ken jij mij goed zeg!

Nee idd, als ik alleen trip ga ik meestal wat schijten, de wc is dan zo interessant, mensen nemen vaak wc maar gewoon voor lief, maar het is een wonderlijke wereld.

Vaak word ik de wc beu en ga ik in de kamer schijten, ook mooi.

Psychopath

Belezen gebruiker
hahaha kappen nou :mrgreen:

iets anders dan schijten dan?
Ik ga ook is in de spiegel kijken, kijken of ik hetzelfde zie als in me droom

Soma

Bewuste gebruiker
Hé, ik ga vanavond ook is alleen trippen op hawaiaanse paddo's :) . Sweet_Shadow heeft al goeie tips gegeven, maar er mogen er zeker nog meer komen!

Psychopath

Belezen gebruiker
Ik heb ze inmiddels, en het zijn geen truffels geworden maar mexicanen, omdat ik die 9 jaar voor het laatst heb gebruikt.
Haha ben gewoon een beetje zenuwachtig :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
Psychopath zei:
Ik heb ze inmiddels, en het zijn geen truffels geworden maar mexicanen, omdat ik die 9 jaar voor het laatst heb gebruikt.
Haha ben gewoon een beetje zenuwachtig :mrgreen:

ik heb zin om je gek te maken :tongueout:
maar ik doe t niet :grin:

azgaza

Badass junkie
- muziek luisteren
- muziek maken
- tekenen
- kunst bekijken
- dingen op schrijven
- om me heen kijken

dat doe ik alleen in een trip.

Die paar keer dat ik tripte, probeerde ik dingen op te schrijven, maar ik chatte voornamelijk met mensen. Ze vonden me alleen een beetje vreemd, en vroegen dingen als: "Wat heb je opeens?" :P

Oh, ja, en natuurlijk naar muziek luisteren (Japanse muziek). Ook is het leuk om overal allerlei dingen na te denken. Levensvragen; erg verhelderend. :)

BooYa

Belezen gebruiker
-wierook
-indiaanse tribal muziek beluisteren
-veel lachen
-tekenen
-naar de muren staren
-natuurboeken bekijken
-zelf muziek spelen op een synthesizer (erg plezant)
-fruit eten

eXeCuze

Bewuste gebruiker
lol de wc boeiend onder een trip ik vond hem eerder eng vooral de eerste keer stond er zn eng beeldje van een biggetje met zwarte ogen brrrrrrr krijg nog rillingen als ik aan dah rot varkentje denk :P toen ook die avond same met mijn tripmaatje uren lang op zitte houden want we woude allebij nietnaar de plee :P

Jeller

Badass junkie
hmm kzou nie weten, keb nog maar 2 keer min of meer alleen getript en dat was telkens op een feestje als de mensen die ik goed ken naar huis waren..

kdenk da ik vooral naar muziek zou luisteren en verder beetje op computer psychedelische dingen checken (kan wel moeilijk zijn om te vinden :tongueout:).. aja beetje feesten op de goa moet ook altijd leuk zijn.. tekenen kan ook wel chill zijn ja.. of gewoon een wandeling maken

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Laatste keer ben ik 1 ding tegen gekomen dat ik tijdens het trippen echt helemaal GEWELDIG vond! Plamsa Pong!

Zulke geniale kleuren :hearteyes:

(trouwens mn eerste post hier :grin: )

azgaza

Badass junkie
Ik kijk ook wel naar mijn screansaver in een trip alleen, of met mensen, dan praat ik er over. Electric sheep = :hearteyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Afgelopen weekend voor het eerst alleen getript! Ik had fijne (hypnotiserende!) GOA opgezet, een lavalamp en een blacklight aangezet en ben in bed gaan liggen. Hele avonturen beleefd, dus blijkbaar hoef je niet per sé actie te gaan ondernemen ofzo. (:
Aankomend weekend doe ik het weer, eens kijken of ik dan wel iets nuttigs kan gaan doen :P

paupie

Bewuste gebruiker
waj0000w die pong is echt superspacend. Dit ga ik zeker een keer doen als ik weer een keer in me eentje op paddo's ga trippen.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ionesco zei:
Laatste keer ben ik 1 ding tegen gekomen dat ik tijdens het trippen echt helemaal GEWELDIG vond! Plamsa Pong!

Zulke geniale kleuren :hearteyes:

(trouwens mn eerste post hier :grin: )

Haha dat spel is geweldig inderdaad!! :grin:

Als ik alleen trip:

- Muziek luisteren!
- Lekker om me heen kijken in m'n kamer
- Nadenken over alledaagse dingen, ik heb soms echt coole gedachtes erover dan!
- Laatst een racegame gespeeld dat was ook echt vet, ik werd echt in de TV gezogen (was wel met LSD)
- M'n gedachtes en gevoelens opschrijven

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ionesco zei:

Geniaal, vandaag bij een maatje een hele tijd zitten spelen, wel nuchter overigens. Ik ga zaterdag weer alleen trippen, dus ga het zeker proberen te spelen. Met de nadruk op proberen, na een tijdje gaat dat echt veel te snel :grin:

Bovenaan