vervanger voor weed ( JWH-018 )

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
Hoi ,

Ik blow sinds een jaar & heb het gezegd tegen mijn ouders..
Alleen willen ze dat ik stop en ze hebben plastesten gekocht .
Ik heb nu examens dus ben extreem verminderd met blowen.Maar het is bijna vakantie en dan wil ik dus weer beginnen.Zijn er trucjes om deze testen te laten falen?
Of zijn er gewoon andere kruiden met het zelfde effect, of andere aangename effecten zoals cannabis die NIET te traceren zijn dmv een pistest ?
Btw, hasj zal ook worden opgemerkt bij zo'n pistest hé ?(aangezien het just nog meer thc bevat..)?
Met een vervanger bedoel ik dan iets dan ik tussen mijn joints kan leggen,iets voor het alledaagse gebruik.Dus geen salvia ^^
Groeten

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Re: vervanger voor weed

Laat een vriend van je, die niks gebruikt, wekelijks een literflesje vol pissen.

Dan heb je genoeg pis om je ouders wijs te maken dat je geen wiet meer rookt :wink:

Het gaat juist om het THC gehalte, dus hash is inderdaad geen oplossing. En voor de rest is er niet veel anders wat hetzelfde effect geeft. Het is wiet of geen wiet :grin:

KoxBox

Badass junkie

Brandnetels, pijnboompitten en nootmuskaat doen het altijd wel goed.

drunkenmonkey

Ja ik kan nu eigenlijk pissen in een flesje en dit later gebruiken want zal bijna clean zijn .
Maar dan moet ik nog de pis uit dat flesje in het potje krijgen waar mijn ouders het op gaan testen.Met andere woorden moet die pis uit het flesje altijd warm zijn ( anders valt het op )
En , ik denk dat ze gewoon een potje gaan geven , & echt gaan kijken als ik erin pis ( of blijven staan naast het toilet) dus dan kan ik het niet verwisselen -_-'

Hier was ik al bang voor dat er geen vervangers zijn voor weed :(
Er bestaat een kratomextract , is dit te roken ?

Nootmuskaat is van de tijd toen ik nog geen weed had .. Echt gore smaak :confused:

KoxBox

Badass junkie

drunkenmonkey zei:
Maar dan moet ik nog de pis uit dat flesje in het potje krijgen waar mijn ouders het op gaan testen.Met andere woorden moet die pis uit het flesje altijd warm zijn ( anders valt het op )
Microgolf?

drunkenmonkey zei:
Nootmuskaat is van de tijd toen ik nog geen weed had .. Echt gore smaak :confused:
Hahaaa, meen je dat nu? :tearsofjoy: :wave:

drunkenmonkey

Ja ik meen het van die nootmuskaat :P
We rolden hier echt pure van .. xd

& Ik kan moeilijk de microgolf gebruiken om het even op te warmen NET voor de pistest hé ?Mijn ouders zijn niet retarded.

Maar ik nam dus de stap , zei het hun dat ik cannabis gebruik.En dan verplichten ze me om te stoppen..Dus eigenlijk verplichten ze me om alles te verzwijgen wat ik ga doen in de toekomst want ze verbieden het toch :P

Ik probeerde al , kanna , damiana , kratom & calea zonder enige effect -_-'

Kan je gifslaopium eigenlijk roken ?(Na extractie )

KoxBox

Badass junkie

drunkenmonkey zei:
Ja ik meen het van die nootmuskaat :P
We rolden hier echt pure van .. xd

& Ik kan moeilijk de microgolf gebruiken om het even op te warmen NET voor de pistest hé ?Mijn ouders zijn niet retarded.

Maar ik nam dus de stap , zei het hun dat ik cannabis gebruik.En dan verplichten ze me om te stoppen..Dus eigenlijk verplichten ze me om alles te verzwijgen wat ik ga doen in de toekomst want ze verbieden het toch :P

Ik probeerde al , kanna , damiana , kratom & calea zonder enige effect -_-'

Kan je gifslaopium eigenlijk roken ?(Na extractie )
Gast, het was maar een grapje hoor van die microgolf. :rolleyes:
Waarom wil je perse iets roken? Er zijn genoeg andere leuke drugs hoor...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod

Andrew zei:
Get high on life. :sunglasses:

He can't smoke life :smoke:

OT: Er zijn naar mijn weten geen vervanger voor wiet. Als je al zo over middelen kunt spreken.

Het is makkelijk te krijgen.
Niet te duur.
Makkelijk te gebruiken.
Effect niet te sterk (ligt aan de vulling natuurlijk) om het functioneren echt te belemmeren.
Effect niet te zwak ( wat bij veel kruidenmengsels ed. wel is).
Snel weer nuchter.

Als je alleen wilt roken zijn er op wat halfwerkende smartshop artikelen na, geen alternatieven.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod

Sublimo zei:
Winehouse zei:
Dat omslachtige gedoe, gewoon een benzo!

Typisch :grin:

Winehouse kan niet posten zonder het woord benzo te laten vallen.

Het is zijn/haar handtekening:tongueout:
Of het iets is waar je mee geassocieerd wilt worden is een ander verhaal.

Winehouse

Badass junkie

Een vervanger voor wiet is er niet, een beetje vergelijkbaar "relax" vind ik een benzo. Beter als nootmuskaat, wat hier ook genoemd is.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod

Winehouse zei:
Een vervanger voor wiet is er niet, een beetje vergelijkbaar "relax" vind ik een benzo. Beter als nootmuskaat, wat hier ook genoemd is.

Hij vraagt naar een kruid, en geeft aan alleen te willen roken.
Dan is een benzo naar mijn inziens geen goed alternatief.

Ook word je van benzo's voornamelijk moe, en geeft het geen/weinig psychedelische effecten.

Lavalamp

Bewuste gebruiker

Vergeten jullie JWH niet?

Volgens mij is dat zelfs goedkoper... men zegt dat het niet goed werkt, maar ik heb gehoord dat het in grotere dosissen toch best wel goed is, en geurloos...

Anderzijds blijft het toch een (synthetische) cannabinoide en dus geen idee of je dan positief zal testen....

Winehouse

Badass junkie

PepTalk zei:
Hij geeft aan alleen te willen roken.

Ook word je van benzo's voornamelijk moe, en geeft het geen/weinig psychedelische effecten.

Benzo's kun je ook roken! Lol.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Winehouse zei:
PepTalk zei:
Hij geeft aan alleen te willen roken.

Benzo's kun je ook roken! Lol.

Al geprobeerd ? :)

drunkenmonkey

Lavalamp zei:
Vergeten jullie JWH niet?

Volgens mij is dat zelfs goedkoper... men zegt dat het niet goed werkt, maar ik heb gehoord dat het in grotere dosissen toch best wel goed is, en geurloos...

Anderzijds blijft het toch een (synthetische) cannabinoide en dus geen idee of je dan positief zal testen....
Standard Drug Test Not THC-Positive
According to results from several lab tests, Spice and Spice Gold do not cause field or GC/MS confirmation tests to show up as cannabinoid- or THC-positive. "No drugs detected" was the result from one lab.

Party :grin:
Maar , ik begrijp niet hoe je het moet gebruiken.Ben er nu even wat over aan het zoeken:)

Dreuge

Badass junkie

hoe oud ben je? je kan het best gewoon zeggen dat je niet wilt stoppen met blowen maar er verstandig mee om zal gaan. zorgt op korte termijn ws voor een hoop gezeik maar op lange termijn zullen ze zich er op een gegeven moment bij neerleggen en kan je dus gewoon blowen ( in t weekend ofzo )

KoxBox

Badass junkie

Gewoon zuipen, ik ben ook eens gepakt op school (lang verhaal waar ik eigenlijk niets mee te maken had vuile klootzakken :angry:). Dat was de vrijdag, heb die avond nog een paar grammen weggeblazen en maandag moest ik ook pissen. Heb gewoon heel het weekend belachelijk veel bier gezopen, zodanig veel naar het toilet moeten gaan dat ik denk dat het daardoor gewoon al weg was..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

KoxBox zei:
Gewoon zuipen, ik ben ook eens gepakt op school (lang verhaal waar ik eigenlijk niets mee te maken had vuile klootzakken :angry:). Dat was de vrijdag, heb die avond nog een paar grammen weggeblazen en maandag moest ik ook pissen. Heb gewoon heel het weekend belachelijk veel bier gezopen, zodanig veel naar het toilet moeten gaan dat ik denk dat het daardoor gewoon al weg was..

Dat gaat wel niet he, THC blijft in je lichaam aanwezig.

KoxBox

Badass junkie

Sublimo zei:
KoxBox zei:

Dat gaat wel niet he, THC blijft in je lichaam aanwezig.
Tjah, dan weet ik niet hoe het kan dat na 2 dagen alle THC uit mijn pis was...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

KoxBox zei:

Cannabis: 1 - 3 dagen bij incidenteel gebruik en tot 2 - 3 weken bij chronisch/intensief gebruik. Bij cannabis moet je niet alleen letten op het bloed, maar ook op het vetweefsel.Cannabis wordt via de longen opgenomen in het bloed. Het bloed brengt het naar alle organen. Een deel wordt afgegeven aan het vetweefsel. Vervolgens geeft het vetweefsel het weer aan het bloed af. Dat is zo weinig dat je daar niets van merkt. De afgifte vanuit het vetweefsel aan het bloed gaat heel langzaam. Daarom blijft het dus ook nog 2 tot 3 weken in je urine aantoonbaar. Dit afgeven aan het vetweefsel zie je overigens alleen bij cannabis!

Dat stond in Marla haar topic.

Dus het zou kunnen als je incidenteel gebruikte toen, maar deed je dat ook ? :P

KoxBox

Badass junkie

Sublimo zei:
KoxBox zei:

Cannabis: 1 - 3 dagen bij incidenteel gebruik en tot 2 - 3 weken bij chronisch/intensief gebruik. Bij cannabis moet je niet alleen letten op het bloed, maar ook op het vetweefsel.Cannabis wordt via de longen opgenomen in het bloed. Het bloed brengt het naar alle organen. Een deel wordt afgegeven aan het vetweefsel. Vervolgens geeft het vetweefsel het weer aan het bloed af. Dat is zo weinig dat je daar niets van merkt. De afgifte vanuit het vetweefsel aan het bloed gaat heel langzaam. Daarom blijft het dus ook nog 2 tot 3 weken in je urine aantoonbaar. Dit afgeven aan het vetweefsel zie je overigens alleen bij cannabis!

Dat stond in Marla haar topic.

Dus het zou kunnen als je incidenteel gebruikte toen, maar deed je dat ook ? :P

Is 2-3g per dag een paar jaar aan een stuk incidenteel? :grin:

KoxBox

Badass junkie

Sublimo zei:
KoxBox zei:

Nee... :P Dan heb ik er ook geen verklaring voor :)
Ik ook niet, ergens leek het mij logisch dat ik gewoon alles eruit gepist heb maar dat slaat bij nader inzien inderdaad nergens op. :beer:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

KoxBox zei:
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Nee... :P Dan heb ik er ook geen verklaring voor :)
Ik ook niet, ergens leek het mij logisch dat ik gewoon alles eruit gepist heb maar dat slaat bij nader inzien inderdaad nergens op. :beer:

Misschien hebben ze de verkeerde testen gedaan op jouw pis :P Vind het maar raar dat ze het niet meer konden aantonen, als je weet waar het aan lag kun je misschien nog rijk worden... Iedereen wil er wel op een weekend vanaf zijn :grin:

KoxBox

Badass junkie

Ik denk niet dat ze daar een fout in zullen gemaakt hebben als het van de politie uitging...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

KoxBox zei:
Ik denk niet dat ze daar een fout in zullen gemaakt hebben als het van de politie uitging...

Die maken zeker geen fouten dan ? :P

OT: Synthetische THC, is dat ook aantoonbaar als THC in het bloed ? Of wordt het niet aangetoond ?

Ik heb een hele tijd terug een lijst van verschillende soorten synthetische THC gezien, ik neem aan dat er verschillen gaan zijn tussen de "echte" THC en de synthetische, op zijn minst tussen sommige soorten dan. Want ik begrijp dat THC, THC blijft. Maar dat waren als ik mij niet vergis structuren die lichtelijk aangepast waren. Heeft dat dan wel of niet invloed op de aantoonbaarheid ?

KoxBox

Badass junkie

Jawel, en genoeg ook. Maar het zou mij verwonderen dat ze een verkeerde test zouden gedaan hebben... Kan altijd natuurlijk. Meh either way, goed voor mij. :beer:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

KoxBox zei:
Jawel, en genoeg ook. Maar het zou mij verwonderen dat ze een verkeerde test zouden gedaan hebben... Kan altijd natuurlijk. Meh either way, goed voor mij. :beer:

Soms moet je een beetje geluk hebben in het leven :)

KoxBox

Badass junkie

Sublimo zei:
KoxBox zei:

Soms moet je een beetje geluk hebben in het leven :)
Inderdaad want ik heb er nooit meer iets van gehoord, het had misschien wel anders kunnen lopen als ik positief getest was...

drunkenmonkey

Ok , ik ben totally into JWH-018 momenteel.
Heb enkel nog moeite met de bereiding.Wordt dit gewoon opgelost in alcohol.En wordt vervolgens tabak in deze vloeistof gedrenkt.Waarna de alcohol verdampt en de JWH in de tabak zit ?
Of ben ik serieus verkeerd?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Je wilt het zelf gaan ''bereiden'' ?
Of ben je gewoon benieuwd hoe die spice mix dinges gemaakt word?

Wil je het zelf maken: De JWH kun je ook gewoon zo roken of door tabak rollen.
Maar kleine kans dat jij de pure gesynthetiseerde vorm bezit.

Gewoon benieuwd: Stuur een e-mailtje naar de producenten, zij kunnen je vast wel antwoord geven.

edwin__

Belezen gebruiker
Laat een 2 liter melkpak vullen door een niet blowende vriend. Neem een klein flesje, flesje vullen op je kamer. En hele dag achter je onderbroek houden, dan neemt het je lichaamswarmte aan. Heb jij een mooi warm potje thc-loze pis :kots:

Btw. hoe oud ben jij, en wat een kut ouders heb jij ?!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan