Hey allemaal, ik wil graag mijn verhaal met jullie delen. Mijn naam is Timo en ik ben 20 jaar oud. Vanaf mijn 15e begon ik met blowen en vanaf mijn 17e deed ik het dagelijks. Op 13 oktober ben ik geopereerd aan een hersentumor, die achteraf kanker bleek te zijn. Momenteel onderga ik een bestraling en chemotherapie. Door deze behandeling ben ik natuurlijk genoodzaakt om te stoppen met blowen. Hoewel ik altijd al wilde stoppen, is het me nooit gelukt. Maar ik kan nu met zekerheid zeggen dat dit de beste keuze van mijn leven is geweest. Het leven is weer vermakelijk zonder stoned te zijn. Ik vermijd nu iedereen die nog blowt, ook al zijn ze super meegaand. Toch merk ik dat ze indirect een negatieve invloed hebben. En als deze mensen niet bereid zijn om te proberen om te stoppen of iets dergelijks, dan zegt dat meer over hun dan ik maar zo sta ik er in. Krijg ook te horen dat ik geluk heb gehad omdat ik in het ziekenhuis lig. En dit frustreert mij het meeste.
Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om mijn verhaal te lezen. Ik hoop dat het anderen kan inspireren om positieve veranderingen in hun leven door te voeren.
Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om mijn verhaal te lezen. Ik hoop dat het anderen kan inspireren om positieve veranderingen in hun leven door te voeren.