Verschillende soorten paddo's met elkaar combineren

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ellesdee

Badass junkie
Ik vroeg me af, is t leuk en mogelijk om verschillende soorten paddo's met elkaar te combineren?
Bijvoorbeeld truffels met hawaiaanse?
Of mexicaanse met truffels?

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

bas410

Experimenterende gebruiker
ik weet wel dat hawaiaanse en mexicaanse kunnen, ik kreeg echt een heel letterlijke mix, wat visueler dan mexicanen alleen, en wat lacheriger dan hawaiaanse alleen.
off-t: wat zorgt eigenlijk voor verschillen in paddestoel? werzame stof is toch hetzelfde?

paupie

Bewuste gebruiker
ik heb een keer mexicaanse met azurescens gemixt. Was goed te doen. Volgens mij maakt mixen niet zoveel uit, je krijgt niet echt iets heel speciaals ofzo dan. Het effect wordt denk ik dan gewoon een mengelmoesje van de soorten die je hebt gegeten.

bas410 zei:
ik weet wel dat hawaiaanse en mexicaanse kunnen, ik kreeg echt een heel letterlijke mix, wat visueler dan mexicanen alleen, en wat lacheriger dan hawaiaanse alleen.
off-t: wat zorgt eigenlijk voor verschillen in paddestoel? werzame stof is toch hetzelfde?

Volgens mij zitten er in paddo's 2 stoffen die voor de hallucinerende werking zorgen: psylocine en psylocibine. De hoeveelheid van de stof die aanwezig is en de verhouding tussen beide stoffen is per soort paddestoel anders. Dit zorgt voor de verschillen in werking tussen de soorten. Correct me if I'm wrong.

azgaza

Badass junkie
Ellesdee zei:
Ik vroeg me af, is t leuk en mogelijk om verschillende soorten paddo's met elkaar te combineren?

Ik heb twee keer gemixed, beide keren equadoriaanse met hawaiiaanse, en dat werkt prima. Door elkaar gooien geeft inderdaad het gemixed effect tussen de twee soorten. Toch prefereer ik men trips sterk dus heb ik liever alleen maar hawaiiaanse.

paupie

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ellesdee zei:

Ik heb twee keer gemixed, beide keren equadoriaanse met hawaiiaanse, en dat werkt prima. Door elkaar gooien geeft inderdaad het gemixed effect tussen de twee soorten. Toch prefereer ik men trips sterk dus heb ik liever alleen maar hawaiiaanse.

je kan als je een sterke trip wil toch ook gewoon anderhalf portie van een andere soort dan hawaiaanse nemen? Ik vind het altijd wel leuk om weer een nieuwe soort uit te proberen. Zo had ik vorige week een portie kaalkopjes gegeten. Ik vind dit echt een hele mooie soort. Me trip was heel helder en positief. Niet bijster veel mindfuck en toch aardag wat visuals. Als je hier anderhalf van neemt zijn ze toch zeker wel zo sterk als een portie hawaiaanse, maar is de trip toch wat anders en dat is leuk voor de afwisseling :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan