Utopian Bliss Balls

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

markdj

Experimenterende gebruiker
Sinds kort zijn de Utopian bliss balls verkrijgbaar bij Azarius.
Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?

Ellesdee

Badass junkie
matthijs zei:
Is dat niet gewoon een portie LSA zaden?

yeah

Kunstenaars en hippies waren er in de jaren zestig al razend enthousiast over. De befaamde Utopian Bliss Balls. Deze balletjes, overgewaaid uit Californië, bevatten een hoge concentratie LSA. Azarius heeft ze speciaal voor jou in een nieuw jasje gestoken.

De Utopian Bliss Balls bevatten een hoge concentratie LSA (een natuurlijk triptamine) en staan dan ook garant voor een lange, psychelische en onvergetelijke reis naar andere dimensies en vormen van bewustzijn.

Met de oorspronkelijke ingrediënten, maar in de vorm van capsules heeft Azarius dus een nieuw en uniek tripmiddel voor jou!
Utopian bliss balls bestaan uit baby hawaiian woodrose seeds (Argyreia nervosa) , fo fi tien (Centella asiatica) damiana (Turnera diffusa) , ginseng root (Panax ginseng) en bijenwas. Ze worden aangeboden in een handig metalen klikdoosje in porties van 3 capsules.

Utopian Bliss Balls bestaan uit baby hawaiian woodrose seeds (Argyreia nervosa), fo fi tien (Centella asiatica) damiana (Turnera diffusa), ginseng root ( Panax ginseng) en bijenwas.
1 Hawaiian baby woodrose zaadje bevat ongeveer 0.25 mg LSA.

Een dosis bestaat uit 3 capsules met daarin 4 woodrose zaadjes (ongeveer 1 mg LSA).
Een gemiddelde dosis LSA variëert van 0,5 tot 1,5 mg, een sterke dosis is 1,5 tot 4 mg. Gebruik niet meer dan 4 mg.

markdj

Experimenterende gebruiker
Ik vond die baby woodrose zaden niet tegenvallen. Ik had er slechts 2 op, maar voelde ze toch aardig werken op mijn psyche.

Carlitos

Badass junkie
Hmm ik heb deze net besteld.
Kut,als het zonde is.

Ben benieuwd naar effect,neem ze wel alle 3.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan