truffels in groningen?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
hallo wie weet een smartshop in groningen die truffels verkoopt?
en hoeveel kosten die daar?
(de zonnebloem is dicht).
greets friso

matthijs

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
maar 2 á 3 smartshops in heel Groningen? Jezus...arm volk :( *knuffel*

Whaha we hebben er iets van 6 ofzo. Maar die hebben allemaal hetzelfde assortiment. Geen enkele heeft truffels volgens mij.
De zonnebloem ook niet :)

bas410

matthijs zei:
Psycho_Chrono zei:
maar 2 á 3 smartshops in heel Groningen? Jezus...arm volk :( *knuffel*

Whaha we hebben er iets van 6 ofzo. Maar die hebben allemaal hetzelfde assortiment. Geen enkele heeft truffels volgens mij.
De zonnebloem ook niet :)

6? ik weet alleen die twee in het centrum in t zuiderdiep en steentilstraat, zitten die anderen ook in het centrum?

matthijs

Badass junkie
Zitten 2 op het damsterdiep, de zonnebloem en een aan de andere kant an de weg, zie zit daar nieuw.
Er zit eentje in de steentilstraat.. energy of energizer.
Er zitten 2 op het zuiderdiep. Energy of energizer en nog een nieuwe.
Zijn er 5 dus :tongueout:
Zonnebloem, energy en energizer zijn van één eigenaar volgens mij en de andere 2 zijn ook van één eigenaar. Ze verkopen alle 5 ongeveer dezelfde producten. Hoewel de nieuwe shops wel wat meer producten hebben.

matthijs

Badass junkie
Ja amar wat moet je met 6 smartshops op een middelgrote stad. Aan eentje heb je gewoon wel genoeg :P

azgaza

Badass junkie
matthijs zei:
Ja amar wat moet je met 6 smartshops op een middelgrote stad. Aan eentje heb je gewoon wel genoeg :P

In amsterdam zijn er volgensmij best veel maar ik ga ook altijd naar dezelfde, die is mij goed genoeg

bas410

matthijs zei:
Zitten 2 op het damsterdiep, de zonnebloem en een aan de andere kant an de weg, zie zit daar nieuw.
Er zit eentje in de steentilstraat.. energy of energizer.
Er zitten 2 op het zuiderdiep. Energy of energizer en nog een nieuwe.
Zijn er 5 dus :tongueout:
Zonnebloem, energy en energizer zijn van één eigenaar volgens mij en de andere 2 zijn ook van één eigenaar. Ze verkopen alle 5 ongeveer dezelfde producten. Hoewel de nieuwe shops wel wat meer producten hebben.

ok tnx, toch maar eens checken dan :grin:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan