Trips steeds korter.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Raoulduke

Belezen gebruiker
Ik heb gister voor de 5e keer paddo's gegeten en het was erg vet. Maar ik heb het gevoel dat de trips steeds korter worden. Meer mensen "last" hier van?

azgaza

Badass junkie
Neem je het vaak in een korte tijd? Als je er niet genoeg tijd tussen laat onstaat er tollerantie, laat er echt minstens een hele maand tussen, liefst langer.
Bij mij wisselt het heel erg per trip, mijn allerlaatste trip was een mooie volle 7.5 uur trippen, terwijl die daar voor ondanks dat die trip heftiger en visueler was maar een uur of vier duurde.
Ik laat er nu altijd 2 of 3 maanden tussen en het verschilt dus gewoon per keer hoe lang het duurt; korter wordt het niet. Mijn enige uitzondering was mijn eerste trip die toen uur duurde maar de trip daarna was kort, die daarna lang, die daarna lang, die daarna kort, die daarna erg lang, die daarna bijna net zo lang als de eerste maar de meesten nu varrieren tussen de 5 en 7 uur zoals het hoort.

Delirium

Badass junkie
Bij mij duren alle drugs altijd korter dan bij anderen. Met XTC ben ik drie uur bezig, LSD een uur of vijf en wiet misschien twee uur.

Iedereen gaat altijd nog door terwijl ik al klaar ben :openmouth:

hypersnap

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Bij mij duren alle drugs altijd korter dan bij anderen. Met XTC ben ik drie uur bezig, LSD een uur of vijf en wiet misschien twee uur.

Wiet 2 uur :confused: Dan mag je jezelf gellukig prijzen :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
misschien trip je te snel achter elkaar, laat er eens een paar weken tussen ofzo, misschien gaat het dan weer beter.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Delirium zei:

lol 3 uur op xtc, :confused: wtf ik space toch wel 6 uur op ofzo :P

Raoulduke

Belezen gebruiker
Er zat telkens 1 maand precies tussen (das niet expres :) ). Maar de eerst volgende keer is denk ik augustus weer. Dan ga ik de Hawaiaanse maaris uitproberen :wave: .

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Raoulduke zei:
Er zat telkens 1 maand precies tussen (das niet expres :) ). Maar de eerst volgende keer is denk ik augustus weer. Dan ga ik de Hawaiaanse maaris uitproberen :wave: .

dat zal zeker een suc6 worden

1 portie hawaiiaanse gedroogd, en dan goed blijven kauwe voor optimale werking, weet bijna zeker dat je dan hard uit je paddo bent :wink:

azgaza

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
Raoulduke zei:

dat zal zeker een suc6 worden

1 portie hawaiiaanse gedroogd, en dan goed blijven kauwe voor optimale werking, weet bijna zeker dat je dan hard uit je paddo bent :wink:

Vers is net zo sterk zo niet sterker bij hawaiiaanse zeker, wnat er zit veel psilocyne in en daarvan gaat bij het drogen een deel verloren, hawaiiaanse kan je dus eigenlijk beter vers hebben. (las ik op shroomery.net of iets in die richting, bij dat dosis-berekener)

Bengt

Bewuste gebruiker
Hierin heb je wel gelijk
De eerste keer is het gewoon zeer heftig en alles is een nieuwe ervaring dus het voelt zachter en korter aan omdat je weet wat er gebeurt, maar of het effectief korter duurt weet ik zo nog niet

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Raoulduke zei:
Prachtige soort! Van 't weekend voor het eerst hawaaiiaanse gehad, was echt onder de indruk! Maar het duurde niet per sé langer dan normaal, het duurt bij mij altijd een uurtje of 4 en dan ben ik nog enkele uurtjes daarna een beetje vaag (:

Edit: Geniaal onderschrift! Jefferson Airplane! :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Hawaiiaanse wisselen net zo van lengte, maar van een hele portie trip ik meestal wel tenminste 7-8 uur door, en het is echt de meest fantastische soort ooit.

Raoulduke

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Raoulduke zei:
Prachtige soort! Van 't weekend voor het eerst hawaaiiaanse gehad, was echt onder de indruk! Maar het duurde niet per sé langer dan normaal, het duurt bij mij altijd een uurtje of 4 en dan ben ik nog enkele uurtjes daarna een beetje vaag (:

Edit: Geniaal onderschrift! Jefferson Airplane! :hearteyes:

Jefferson Airplane is de sh*t tijdens een trip :P

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan