Delirium zei:Bij mij duren alle drugs altijd korter dan bij anderen. Met XTC ben ik drie uur bezig, LSD een uur of vijf en wiet misschien twee uur.
Iedereen gaat altijd nog door terwijl ik al klaar ben![]()
Delirium zei:Bij mij duren alle drugs altijd korter dan bij anderen. Met XTC ben ik drie uur bezig, LSD een uur of vijf en wiet misschien twee uur.
Iedereen gaat altijd nog door terwijl ik al klaar ben![]()
Raoulduke zei:Er zat telkens 1 maand precies tussen (das niet expres). Maar de eerst volgende keer is denk ik augustus weer. Dan ga ik de Hawaiaanse maaris uitproberen
.
GabberSnoePie zei:Raoulduke zei:Er zat telkens 1 maand precies tussen (das niet expres). Maar de eerst volgende keer is denk ik augustus weer. Dan ga ik de Hawaiaanse maaris uitproberen
.
dat zal zeker een suc6 worden
1 portie hawaiiaanse gedroogd, en dan goed blijven kauwe voor optimale werking, weet bijna zeker dat je dan hard uit je paddo bent![]()
Prachtige soort! Van 't weekend voor het eerst hawaaiiaanse gehad, was echt onder de indruk! Maar het duurde niet per sé langer dan normaal, het duurt bij mij altijd een uurtje of 4 en dan ben ik nog enkele uurtjes daarna een beetje vaag (:Raoulduke zei:Er zat telkens 1 maand precies tussen (das niet expres). Maar de eerst volgende keer is denk ik augustus weer. Dan ga ik de Hawaiaanse maaris uitproberen
.
ExceptionalInsight zei:Prachtige soort! Van 't weekend voor het eerst hawaaiiaanse gehad, was echt onder de indruk! Maar het duurde niet per sé langer dan normaal, het duurt bij mij altijd een uurtje of 4 en dan ben ik nog enkele uurtjes daarna een beetje vaag (:Raoulduke zei:Er zat telkens 1 maand precies tussen (das niet expres). Maar de eerst volgende keer is denk ik augustus weer. Dan ga ik de Hawaiaanse maaris uitproberen
.
Edit: Geniaal onderschrift! Jefferson Airplane!![]()