• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trippen van wiet

Paulios076

Newbie
Hoi iedereen,

Ik heb nu meerdere malen meegemaakt dat ik tripte door wiet.
Ik zag alles gewoon normaal zoals het hoort dus geen gekke kleuren of vormen, maar er kwam een trip voorbij met automatische op volgorde gedachtes,

O.a dat alles goed kwam met mij, en dat mijn mindere kanten, ook myn sterkere kanten zijn en voordelen kunnen hebben.

Ook kreeg ik advies (ik ben een muzikant) om via youtube veel geluiden aftehalen haha

Ik heb dan wel ayahuasca gebruikt, en dmt en truffels en hier tripte ik juist niet van / nooit

Dirkdirk

DF-koning
Probeer wat duidelijker en minder gehaast je verhaal te doen want hier snap ik niets van.

Wiet is ook erg dissociatief, en kan rare kronkels in je gedachten veroorzaken.

Vrieger gebeurde het wel eens dat ik plotseling niet meer mijn lichaam bestuurde maar dat alles als een film afspeelde. Ik wist niet wat ik deed, maar het gebeurde en ik kon niet beseffen wat er gebeurde. Mijn hoofd liep achter.

MK-ULTRA

Belezen gebruiker
Herken de loop van gedachten zoals je hier beschrijft. Bij mij ging het alleen de andere kant op, alle angsten en onzekerheden werden uitgelicht. Heftiger en moeilijker dan 9% van de psychedelische ervaringen die ik heb meegemaakt.

Ik vind je overigens niet gehaast of onduidelijk overkomen...

XMR

Wijs gebruiker
Hoi iedereen,

Ik heb nu meerdere malen meegemaakt dat ik tripte door wiet.
Ik zag alles gewoon normaal zoals het hoort dus geen gekke kleuren of vormen, maar er kwam een trip voorbij met automatische op volgorde gedachtes,

O.a dat alles goed kwam met mij, en dat mijn mindere kanten, ook myn sterkere kanten zijn en voordelen kunnen hebben.