SsjMonkeyDBankai
Experimenterende gebruiker
Goeie dag leden ik probeer af te kicken van de tramadol waar ik al 10 jaar aan verslaafd ben. Het beheerst me leven en ik word morgen al 27, ik val steeds terug op 50/100mg per dag. Ik zat op 3/400mg per dag maar heb dit afgebouwd, maar verder dan dat lukt het me niet zonder hulp. Ik vind de tramadol al maanden niet eens meer lekker ik geniet er niet meer van, volgens mij heb ik al me reserves gebruikt en weet ik zeker dat ik een aantal keer in een serotonine syndroom gezeten heb. Ik heb diazepam bij een maat kunnen aanschaffen van het merk bensedin Galenika echter merk ik dat de werking toch anders voor verslaving werkt dan bijvoorbeeld Oxazepam die ik in het verleden ook voor me tramadol verslaving heb gehad. Het enige wat er gebeurt als ik de diazepam inneem is dat je kans hebt dat ik gewoon ko knal terwijl ik me stoel zit en op me steam deck of op me switch speel. Ik heb nog 1 clonazepam hier om te testen ook van een vriend van me gekregen en denk erover na om hem vandaag in te nemen om te kijken of ik zonder de tramadol kan met deze benzo. Ook krijg ik vanmiddag een telefonisch consult met mijn dokter over wat ik als beste kan nemen voor mijn verslaving kwa benzos en hoop dat ie mij dit voor kan schrijven. Atm ben ik een beetje radeloos geworden in wat nou de beste optie benzo voor mij zou zijn. Bij de Oxazepam voelde ik echt dat het werkte, als ik namelijk agressief werd of me hoofd knalde uit elkaar van de afkick verschijnselen dan stopte de oxa dit wel redelijk goed. Ook wat ik merkte als ik bijvoorbeeld koffie dronk en dan nam ik oxa dan was het pats de stress van de caffeine is weg. Alleen de na effecten van Oxa zijn niet om naar over huis te schrijven,daarna voelde ik me echt verschrikkelijk wanneer het uitwerkte en bij de diazepam heb ik dit niet. Alleen bij diazepam heb ik meer het gevoel alsof ik een zombie word. Ik slaap drie keer per dag en ik voer geen reet uit, ik ben mezelf gewoon niet en vind niks meer leuk. Ik hardloop de laatste weken ook veel(ik gym en hardloop al jaren) maar de laatste weken heb ik een keer 35Km hardgelopen op een dag en getraind en een andere dag 25Km hardgelopen aan een stuk door. Dit heb ik gedaan om de cravings van me tramadol te onderdrukken echter is dit niet de oplossing dat merk ik zelf nu ook wel want hier is moeilijk van te herstellen en het heeft tijd nodig helemaal tijdens me afkick.
Ik heb op 30 april ook een afspraak met de psycholoog maar ik vind dit te lang duren ik wil nu stoppen ik voel me gezondheid/hersenen door die tramadol gewoon achteruit gaan ben constant ziek ook omdat me weerstand en mindset gewoon niet meer zo ijzersterk was als dat die dat vroeger was 😅
Hebben jullie tips/advies wat ik aan mijn dokter zou kunnen vragen kwa benzo welke het beste zou werken voor mijn cravings van de tramadol waarop ik normaal kan functioneren maar die wel echt goed werkt ?
Ik heb op 30 april ook een afspraak met de psycholoog maar ik vind dit te lang duren ik wil nu stoppen ik voel me gezondheid/hersenen door die tramadol gewoon achteruit gaan ben constant ziek ook omdat me weerstand en mindset gewoon niet meer zo ijzersterk was als dat die dat vroeger was 😅
Hebben jullie tips/advies wat ik aan mijn dokter zou kunnen vragen kwa benzo welke het beste zou werken voor mijn cravings van de tramadol waarop ik normaal kan functioneren maar die wel echt goed werkt ?
Laatst bewerkt: