Tijdsduur 2CB hoge dosering

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Beste leden,

Morgen ben ik toevallig vrij van school en nou komt het ook mooi uit dat ik woensdag vrij ben. Vanaf dinsdag 08:00 - 17:30 is het huis volledig vrij van mensen. Mijn idee is om iets na 8en dat iedereen weg is, om dan 2cb te nemen. Ik heb ze niet laten testen maar wel al enkele keren gebruikt dus weet redelijk bij welke dosering ik welke effecten ervaar.

De laatste keer had ik 1.75 pil gedaan. Toen zat ik er redelijk lekker in alleen qua visuals was het toch net wat te zwak. Ik wil er echt voor gaan deze keer. Wat raden jullie deze keer qua dosering? Ik wil 1 keer nemen dus niet bijnemen.

Tot nu toe heeft elke 2cb ervaring vaak 4-5 uur geduurd maar deze keer ga ik er echt wel flink wat boven zitten vergeleken met vorige keren. Als ik een hoge dosering neem, is de kans ook hoger dat de trip veel langer duurt dan bij een lage dosering?

Plex

Badass junkie
Beste leden,

Morgen ben ik toevallig vrij van school en nou komt het ook mooi uit dat ik woensdag vrij ben. Vanaf dinsdag 08:00 - 17:30 is het huis volledig vrij van mensen. Mijn idee is om iets na 8en dat iedereen weg is, om dan 2cb te nemen. Ik heb ze niet laten testen maar wel al enkele keren gebruikt dus weet redelijk bij welke dosering ik welke effecten ervaar.

De laatste keer had ik 1.75 pil gedaan. Toen zat ik er redelijk lekker in alleen qua visuals was het toch net wat te zwak. Ik wil er echt voor gaan deze keer. Wat raden jullie deze keer qua dosering? Ik wil 1 keer nemen dus niet bijnemen.

Tot nu toe heeft elke 2cb ervaring vaak 4-5 uur geduurd maar deze keer ga ik er echt wel flink wat boven zitten vergeleken met vorige keren. Als ik een hoge dosering neem, is de kans ook hoger dat de trip veel langer duurt dan bij een lage dosering?
Met hogere doseringen kan de trip inderdaad wat langer duren maar ook gewoon korter. Het is niet perse afhankelijk van de dosering aangezien andere factoren ook een rol spelen. Als je een hogere dosering wil doen en de 2CB niet wil laten testen (wat wel echt geadviseerd is) zou ik nu voor de 2 1/4 pil gaan, hooguit 2 en een half. Ik zou het niet al te snel opbouwen aangezien de trip dan onverwachts negatief kan uitpakken en dat zou zonde zijn (en onprettig). Het hangt er ook een beetje van af wat je verdere ervaring is kwa spychedelica? En bijpakken is inderdaad niet handig aangezien je met 2CB bijna onmiddellijke tolerantie opbouwd, van dat bijpakken zal je dus sowieso amper tot niks van voelen. (Als je bijpakt wanneer de eerste dosering ingewerkt is, wat meestal wel het idee is van bijpakken)

Op hoge doseringen heb ik weleens 8+ uur flink getript, paar keer zelfs de volgende dag nog, maar ook vaak gewoon korter. Spychedelica kan vrij onvoorspelbaar zijn, houd hier dus goed rekening mee en bereid je goed voor. Denk aan set, setting, liefts een ervaren tripsitter erbij hebben etc. Zo voorkom je mogelijke nare ervaringen, dit is zeker belangrijk als je je dosering gaat verhogen tot voor jouw onbekende hoeveelheden. Pas dus goed op!

Laatst bewerkt:
Bovenaan