Phenibut, wakker worden met bloed

Polygebruiker

Experimenterende gebruiker
Ik heb iets vreemds gehad na het gebruik van phenibut en een halve xtc pil.
Afgelopen vrijdag moest ik na een slopende werkweek savonds nog optreden (DJ). Ik ben best wel iemand van middelen en ik had heel veel gelezen over phenibut. Ik had na mijn werk op vrijdagmiddag 2 gram phenibut genomen met de gedachte dat ik dan voor zeker 24 uur goed zat. Ik heb tussedoor nog wel jointjes gerookt enzo. Vrijdag op zaterdag nacht na optreden ben ik nog bij een maat langs geweest. Ik kreeg een pil van hem (paarse donky kong). Gezien de phenibut heb ik hier nog even mee gewacht en pas zaterdag begin vd middag maar een halve genomen. Ik moet zeggen dat viel best lekker.
24 uur na mijn 1e phenibut dosis heb ik nog een keer 2 gram phenibut genomen. Ook dit viel niet slecht. Ben nog ff om boodschappen geweest. Dit was ongeveer tussen 8 en 9 savonds. Niks aan de hand alles ging lekker. Heb nog lekker voor de tv gehangen. Setje gedraaid in mn studio. Ik ben wel te merken dat ik moe werd ik had dan ook een loodzware week achter de rug. Heb nog wat gegeten en gedronken(geen alcohol) en ben naar bed gegaan. Heeeeerlijk geslapen zover ik weet. Ik merkte wel dat er iets zeer deed op mn hoofd. Ik voel en jahoor een vette bult met een korst erop. Ik zie dat mn handen vies zijn en kijk nog eens....die viezigheid is opgedroogd bloed....heel vreemd. Ik mn huis gecheckt, alles normaal. Geen bloedsporen nergens en geen tekenen dat ik gevallen ben ofzo. Er moet toch ergens iets gebeurd zijn maar dat weet ik dan gewoon niet meer....toen ik naar bed ging was er niks aan de hand.
Iemand weleens soortgelijk iets meegemaakt?
Best wel scary vond ik het

pippilangkous

Eh, nee. Nooit eerder meegemaakt. Het kan niet dat je je hoofd hebt gestoten en dit echt niet meer weet? Waar zit de bult? Zit er nu dan ook een wond(je) bij/ op de bult? Heb je een bed met harde randen?

Polygebruiker

Eh, nee. Nooit eerder meegemaakt. Het kan niet dat je je hoofd hebt gestoten en dit echt niet meer weet? Waar zit de bult? Zit er nu dan ook een wond(je) bij/ op de bult? Heb je een bed met harde randen?
De bult zit bovenop mijn hoofd en ja met korst erop. Het moet wel heftig gebloed hebben als mn handen ook onder bloed zitten. Mijn bed heeft geen harde randen.

pippilangkous

De bult zit bovenop mijn hoofd en ja met korst erop. Het moet wel heftig gebloed hebben als mn handen ook onder bloed zitten. Mijn bed heeft geen harde randen.
Aha. Als de bult bv. tussen je haar zit zou je nog kunnen denken van een ontstoken haarzakje (bult, wondje, wondje opengeraakt), maar: ik was er niet bij, we kunnen niet verklaren wat er mogelijk aan de hand is). Ben je er duizelig of misselijk bij? Mocht je er last van houden en/ of het niet vertrouwen dan is een bezoekje aan de huisarts altijd verstandig. Even laten checken is nooit verkeerd.

Polygebruiker

Aha. Als de bult bv. tussen je haar zit zou je nog kunnen denken van een ontstoken haarzakje (bult, wondje, wondje opengeraakt), maar: ik was er niet bij, we kunnen niet verklaren wat er mogelijk aan de hand is). Ben je er duizelig of misselijk bij? Mocht je er last van houden en/ of het niet vertrouwen dan is een bezoekje aan de huisarts altijd verstandig. Even laten checken is nooit verkeerd.
Nou die bult is best flink en al dat opgedroogde bloed op beide handen....dan denk ik toch niet aan een ontstoken haarzakjes. T gaat mij meer om t feit dat ik niet weet wat er gebeurd is. Dit was mijn eerste keer phenibut. Ik vermoed dat ik die halve pil beter had kunnen weglaten. Dan was er denk ik niks aan de hand geweest

_shikantaza

Badass junkie
Afgelopen vrijdag moest ik na een slopende werkweek savonds nog optreden (DJ). Ik ben best wel iemand van middelen en ik had heel veel gelezen over phenibut. Ik had na mijn werk op vrijdagmiddag 2 gram phenibut genomen met de gedachte dat ik dan voor zeker 24 uur goed zat. Ik heb tussedoor nog wel jointjes gerookt enzo. Vrijdag op zaterdag nacht na optreden ben ik nog bij een maat langs geweest. Ik kreeg een pil van hem (paarse donky kong). Gezien de phenibut heb ik hier nog even mee gewacht en pas zaterdag begin vd middag maar een halve genomen. Ik moet zeggen dat viel best lekker.
24 uur na mijn 1e phenibut dosis heb ik nog een keer 2 gram phenibut genomen. Ook dit viel niet slecht. Ben nog ff om boodschappen geweest. Dit was ongeveer tussen 8 en 9 savonds. Niks aan de hand alles ging lekker. Heb nog lekker voor de tv gehangen. Setje gedraaid in mn studio. Ik ben wel te merken dat ik moe werd ik had dan ook een loodzware week achter de rug. Heb nog wat gegeten en gedronken(geen alcohol) en ben naar bed gegaan. Heeeeerlijk geslapen zover ik weet. Ik merkte wel dat er iets zeer deed op mn hoofd. Ik voel en jahoor een vette bult met een korst erop. Ik zie dat mn handen vies zijn en kijk nog eens....die viezigheid is opgedroogd bloed....heel vreemd. Ik mn huis gecheckt, alles normaal. Geen bloedsporen nergens en geen tekenen dat ik gevallen ben ofzo. Er moet toch ergens iets gebeurd zijn maar dat weet ik dan gewoon niet meer....toen ik naar bed ging was er niks aan de hand.
Het lijkt mij logisch als je een blackout hebt gehad en je toen je hoofd hebt gestoten. Ik ben ook wel eens onder de blauwe plekken wakker geworden na een (te) hoge dosering Benzo's. Waarschijnlijk was 4gr Phenibut te veel en ben je gaan slaapwandelen ofzo.

pippilangkous

Nou die bult is best flink en al dat opgedroogde bloed op beide handen....dan denk ik toch niet aan een ontstoken haarzakjes. T gaat mij meer om t feit dat ik niet weet wat er gebeurd is. Dit was mijn eerste keer phenibut. Ik vermoed dat ik die halve pil beter had kunnen weglaten. Dan was er denk ik niks aan de hand geweest
Ja, dan heb je inderdaad al antwoord op je vraag.

Polygebruiker

Bedankt voor de reacties, ik denk toch idd soortemet blackout gehad, ik kwam er nog achter dat ik nog eten in de magnetron had gestopt en dus niet meer heb opgegeten. Toch verder geen enkel spoor in huis van dat ik gevallen ben verder. Dus wat er prcs gebeurd zal ik nooit weten. Ik denk ook dat ik die 2e dosis toch stuk lager had kunnen doen of niet. Andere optie, de halve pil weglaten. Het was de eerste keer phenibut en het beviel me op zich verder wel. Op dit bloederig incidentje na verder geen nare bijwerkingen gehad. Ik zit toch te denken bij een volgende keer gewoon 1 iets hogere dosis (3 gram) en het daar bij laten. Maar nu eerst ff herstellen.

New Dawn

Bewuste gebruiker
Ik ken je niet en weet niet hoe je bent, maar je komt een tikkeltje impulsief over...

Ben je bekend met de spelregels van Phenibut?

Absolute maximum gebruik is 2x per week, mensen negeren dit, want het voelt zo goed.
Dit negeren levert je op termijn dikke ellende, de fysieke afkick is heftig en kan lang duren.

Ik heb deze link vaker gepost, maar wil hem hier ook toevoegen.

HappyMind

Badass junkie
Bedankt voor de reacties, ik denk toch idd soortemet blackout gehad,
Soortemet blackout? Noem het gerust een blackout en ga er ook op die manier serieus mee om.
ik kwam er nog achter dat ik nog eten in de magnetron had gestopt en dus niet meer heb opgegeten. Toch verder geen enkel spoor in huis van dat ik gevallen ben verder. Dus wat er prcs gebeurd zal ik nooit weten. Ik denk ook dat ik die 2e dosis toch stuk lager had kunnen doen of niet. Andere optie, de halve pil weglaten. Het was de eerste keer phenibut en het beviel me op zich verder wel. Op dit bloederig incidentje na verder geen nare bijwerkingen gehad. Ik zit toch te denken bij een volgende keer gewoon 1 iets hogere dosis (3 gram) en het daar bij laten. Maar nu eerst ff herstellen.
Je lijkt van de ergste schrik bekomen en hup, je denkt alweer aan de volgende keer een dosering van 3 gram te nemen. Tja aldoende leert men. Maar als je verstandig bent, phenibut wil blijven waarderen en niet nog eens in blackout terecht wil komen zou ik je aanraden om je dosis bij 1 gram te houden en niet daarna nog eens bijpakken. Less is more. Kijk maar eens op psychonautwiki voor de dosissen voor phenibut.
Absolute maximum gebruik is 2x per week, mensen negeren dit, want het voelt zo goed.
Dit negeren levert je op termijn dikke ellende, de fysieke afkick is heftig en kan lang duren.

Ik heb deze link vaker gepost, maar wil hem hier ook toevoegen.
Twee keer per week vind ik alsnog erg veel. Onderstaande gaat dan wel over meerdaags gebruik. Maar met 1x per week (dezelfde dosis) phenibut merk ik al wat tolerantie.

Tolerance will develop to the sedative-hypnotic effects within a couple of days of continuous use. After cessation, the tolerance returns to baseline in 7 - 14 days.
(Gekopieerd van psychonautwiki).

Zeehond

Badass junkie
Tolerance will develop to the sedative-hypnotic effects within a couple of days of continuous use. After cessation, the tolerance returns to baseline in 7 - 14 days.
(Gekopieerd van psychonautwiki).
Precies dit, thanks 🙏
Eens per twee weken maximaal is een goed uitgangspunt.
En 3 gram is een onnodig hoge dosering.

Zoals met alle drugs; hou het speciaal.
Richt je leven goed in. Het leven is zo mooi 🤩.
Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen.
Drugs kunnen zo af en toe een mooie verrijking geven.

Polygebruiker

Ik gebruik het niet dagelijks hoor. Na die 2 x 2 gram heb ik niks meer gepakt. En die drie gram doe ik voorlopig nog niet. En wrm 3 gram? Omdat ik de effecten wat sterker wil ervaren. Ik kom misschien impulsief over maar ik heb zeeën aan ervaring met drugs. Heel mijn leven speelt dat al een rol. En als ik zie waar ik vandaan kom ben ik best trots op mezelf. Ooit was ik een werkeloze heroïne junk en ik pakte alles wat er op mn pad kwam. Dat is nu wel anders. Ik drink niet, rook wel mn jointje maar ook nie meer zo heftig veel als vroeger en af en toe wel een nakkie pep wat ik weleens afwissel met een pilletje of research chems. Verder heb ik nu gewoon een vaste baan al 5 jaar, geen schulden en de leukste hobby die er is (DJ). Ben er dus alleen maar op vooruit gegaan.

miauwkauw

Newbie
Ik ben ook eens ooit out gegaan na het gebruik van XTC. Ik werd wakker en moest naar het toilet. Ben de trap afgelopen en wou na het toiletbezoek weer naar boven lopen, werd onder aan de trap wakker met hevige pijn en bloed op de grond. Ik weet niet van hoever ik ben gevallen of dergelijke, ik herinner me ook niks meer. Dus zou misschien wel aan de XTC kunnen liggen.

Ei-Salade

Badass junkie
Ik gebruik het niet dagelijks hoor. Na die 2 x 2 gram heb ik niks meer gepakt. En die drie gram doe ik voorlopig nog niet. En wrm 3 gram? Omdat ik de effecten wat sterker wil ervaren. Ik kom misschien impulsief over maar ik heb zeeën aan ervaring met drugs. Heel mijn leven speelt dat al een rol. En als ik zie waar ik vandaan kom ben ik best trots op mezelf. Ooit was ik een werkeloze heroïne junk en ik pakte alles wat er op mn pad kwam. Dat is nu wel anders. Ik drink niet, rook wel mn jointje maar ook nie meer zo heftig veel als vroeger en af en toe wel een nakkie pep wat ik weleens afwissel met een pilletje of research chems. Verder heb ik nu gewoon een vaste baan al 5 jaar, geen schulden en de leukste hobby die er is (DJ). Ben er dus alleen maar op vooruit gegaan.
Ervaring geeft geen garantie dat dit je allemaal niet kan overkomen. En je mag wel trots zijn dat je van daar komt, maar ervaring geeft zeker geen zekerheid over je gezondheid.

Maatje90

Belezen gebruiker
phenibut Dit is echt lijp spul je word er zo enorm vrolijk van ik nam het in 6 capsules voor slapen en volgende ochtend gelijk weer 6 en was 4 dagen enorm vrolijk en voelde me top, de muziek klonk zo fijn, maar die stuip trekkinge en het meer willen is zo link zat eind van de week op meer dan 45 pillen !! Spoed gebelt die kende het spul niet ben in slaap gebracht en dag erna was de hel over !! maar bloed nee niet mee gemaakt

Juupie

Newbie
Wauw, dat is nog eens keihard karakter hebben en sterk in je schoenen staan. Een heroïne verslaving is niet makkelijk om te overwinnen en degene die zich wel weten te redden, doen dit vaak nog op de methadon.
En dan nu ook nog gebruiken, zonder jezelf opnieuw compleet te verliezen.... amen to that 🙏

Over het andere spul kan ik geen ervaringen delen, maar weet uit ervaring weer wel dat xtc gecombineerd met in elk geval alcohol (coke en speed werkte voor mij juist 'verhelderend') voor serieuze blackouts kan zorgen.

Dat het ontstoken haarzakje zeker wel een optie is, want die kunnen echt heel veel "bloed lekkage" opleveren. En misschien echt een hele vreemde hoek van benaderen, maar kan het een insectensteek zijn geweest, welke je als een malle aan het openkrabben bent geweest? Zat het bloed alleen aan je handen of ook nog onder je nagels?

Alinde

Badass junkie
Naast de dingen die al gezegd zijn, valt het me op dat je op je werk een nieuw middel probeert.

Kun je niet beter je leven iets overzichtelijker inrichten, beetje rust inbouwen? Klinkt echt niet lekker dat je zo van de kaart geweest bent dat je je niets herinnert van het eten in de magnetron en van de wond op je hoofd.
Ik heb t zelf wel eens gehad met benzo’s, nachtelijke eetpartijen die ik mij nauwelijks kon herinneren. Alleen nog verpakkingen vinden.

Maatje90

Belezen gebruiker
Ik ben ook eens ooit out gegaan na het gebruik van XTC. Ik werd wakker en moest naar het toilet. Ben de trap afgelopen en wou na het toiletbezoek weer naar boven lopen, werd onder aan de trap wakker met hevige pijn en bloed op de grond. Ik weet niet van hoever ik ben gevallen of dergelijke, ik herinner me ook niks meer. Dus zou misschien wel aan de XTC kunnen liggen.
Nee bijna zeker aan de phenibut dat maakt je zo wankel alleen het gekke is dat het vaak pas echt werkt na 1 nacht slaap. ik heb het ook gebruikt maar merkte dat ik zo enorm happy niks en warm gevoel kreeg dat ik dacht ik moet en moet stoppen uiteindelijk na 40 pille rest weg gegooid dat wilde iedereen om mij heen toch nog 12 achter gehouden en toen gestopt wat is dat verslavend als het werkt
Alleen bij veel mensen werk het niet maar dat komt omdat je lichaam het pas echt op neemt in Je slaap en dag erna kun je feeste

Polygebruiker

Alweer een tijdje verder nu en heb t afgelopen weekend nog eens overgedaan onder betere omstandigheden ook. Had er nu wel meer plezier van. Maar vind het wel best zo ik bestel t nie nog een keer. Ik ga komende week 5 meo dmt proberen. In dit geval ga ik dat niet recreatief doen maar meer voor de eventuele helende/therapeutische werking

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Alweer een tijdje verder nu en heb t afgelopen weekend nog eens overgedaan onder betere omstandigheden ook. Had er nu wel meer plezier van. Maar vind het wel best zo ik bestel t nie nog een keer. Ik ga komende week 5 meo dmt proberen. In dit geval ga ik dat niet recreatief doen maar meer voor de eventuele helende/therapeutische werking

Je kunt 5-MeO-DMT ook niet recreatief gebruiken. Daar is het veel te heftig voor.

Ik zou ook niet perse een helende/therapeutische werking verwachten maar er gewoon open in gaan, ik heb zelf geen ervaring met 5-MeO-DMT maar wel wat met N,N-DMT en deze ervaringen waren niet zozeer helend of therapeutisch, ik zou het eerder als ‘existentieel interessant’ en eigenlijk ook soms wel als ‘existentieel schokkend’ omschrijven. Heb jij eerdere ervaringen?

Polygebruiker

Nee heb geen eerdere ervaringen maar het is ook een kwestie van hoe je erin stapt en je moet er ook een beetje in geloven. Dat het levens veranderend kan werken ben ik van overtuigd.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Toch zijn er zat mensen die dat wel doen. Zelfs een vd eerste pioniers met dmt doet dat. Hetzij wel met kleinere doses

Op hele lage doseringen kan ik het me dan ergens nog voorstellen. Ben ik zelf ook nog wel van plan om eens te doen om de vibe van 5-MeO-DMT te proeven. (Voor hoge dosering nog te schijterig.) Maar dan nog is dat meer uit pure nieuwsgierigheid dan uit ‘recreatie’, voor mijn gevoel past dat woord toch niet helemaal bij deze middelen.

Polygebruiker

@Roze Olifant
Ben ik het mee eens dat het niet onder de recreatieve drugs valt. Ik heb het inmiddels gedaan en het is geen dingetje wat je zomaar even doet. En ik heb wel inzichten gekregen en iets ervaren wat lastig is uit te leggen. Ik had even het idee dat ik echt dood was, dat was best heftig maar ook heel vredig en bevrijdend. Een ego dood is niet zomaar bereikt. Ik had nog teveel verzet in me.
Ik ga het daarom zeker nog een keer doen, wanneer dat is geen idee, als de tijd daar is voel ik dat wel aan.

Meisjemetprobleem

Bedankt voor de reacties, ik denk toch idd soortemet blackout gehad, ik kwam er nog achter dat ik nog eten in de magnetron had gestopt en dus niet meer heb opgegeten. Toch verder geen enkel spoor in huis van dat ik gevallen ben verder. Dus wat er prcs gebeurd zal ik nooit weten. Ik denk ook dat ik die 2e dosis toch stuk lager had kunnen doen of niet. Andere optie, de halve pil weglaten. Het was de eerste keer phenibut en het beviel me op zich verder wel. Op dit bloederig incidentje na verder geen nare bijwerkingen gehad. Ik zit toch te denken bij een volgende keer gewoon 1 iets hogere dosis (3 gram) en het daar bij laten. Maar nu eerst ff herstellen.
Het is nog heel lang aanwezig in je lichaam he

the dose it the poison

ik ben zelf jaren geleden toen de phenibut nog naar mijn idee de echte was (zak met poeder 99,98% puur, en loste binnen 3 seconde op in water) ipv wat ze sinds 2 jaar verkopen, 3 maand verslaafd geweest (iedere dag 3gr verdeeld over de dag) en ging vrijwel iedere dag out (niet flauwvallen) en werd dan weer na een paar uur wakker.
en coldturkey afgekicked, dat is een maand de hel geweest en dan druk ik het nog zacht uit. coldturkey afkicken van heroine wat de verschijnselen zijn weet denk ik iedereen wel (ik heb nooit heroine gehad) dat duurt slecht 3 tot 5 dagen fysiek. nou, ik kan je wel vertellen als ik mocht kiezen, doe mij dan maar een maand lang heroine afkick verschijnselen!

the dose it the poison

mocht je die 3gr gaan gebruiken, zorg dan wel dat je na een uur of 7 na inname zit of ligt, en geen dingen odernemen en je agenda die dag leeg is. zorg dat je alles bij de hand hebt (drinken, eten, telefoon) zodat je niet hoeft te lopen.

Bovenaan