phenibut en hoofdpijn

Bellathorne

Experimenterende gebruiker
Hoi!

Ik heb gisteren avond voor het slapen 2gr phenibut genomen.

ik werd wakker en voelde me oké maar nadat ik koffie had genomen onwijs veel hoofdpijn nu nog steeds na even te hebben geslapen.

Blijft dit heel de dag zo? Ik drink enorm veel water nu en paracetamols 2 genomen gaat niet weg. Wat kan ik nog meer doen? Of ben ik de lul met deze hoofdpijn 😂

Bellathorne

Experimenterende gebruiker
haha het kwam allemaal goed! Had gisteren wel een nieuwe phenibut HCL ( nergens meer phenibut te verkrijgen ) had maar 800 mg genomen maar ben heel de dag al beetje paniekerig duizelig. Weet niet of iemand dit ook heeft met phenibut? Is het omdat ik er gevoelig voor ben? Ik neem het echt maar 1 x in de maand

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Hoi!

ik werd wakker en voelde me oké maar nadat ik koffie had genomen onwijs veel hoofdpijn nu nog steeds na even te hebben geslapen.

Blijft dit heel de dag zo? Ik drink enorm veel water nu en paracetamols 2 genomen gaat niet weg. Wat kan ik nog meer doen? Of ben ik de lul met deze hoofdpijn 😂
Geen kans meer op genezing, sorry..

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
haha het kwam allemaal goed! Had gisteren wel een nieuwe phenibut HCL ( nergens meer phenibut te verkrijgen ) had maar 800 mg genomen maar ben heel de dag al beetje paniekerig duizelig. Weet niet of iemand dit ook heeft met phenibut? Is het omdat ik er gevoelig voor ben? Ik neem het echt maar 1 x in de maand
Ja veel crap op de Pheni markt tegenwoordig. Had je maar genoeg van de goeie batches ingekocht!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoi!

Koffie potentieert inderdaad de effecten van phenibut. Sowieso kan phenibut wat hoofdpijn en misselijkheid veroorzaken, zeker in hogere doseringen. De hoofdpijn zal wel weer wegtrekken morgen of overmorgen. Maar gebruik het vooral even als herinnering dat je niet te veel phenibut moet nemen :wink:
Phenibut heeft namelijk een vrij smalle 'sweet spot' waar de effecten nog aangenaam zijn.

Bovenaan