Paddo's

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Carlitos

Badass junkie
Hoi,

Ik lees wel is dat het voor mensen soms als medicijn voelt.
Beter zelfinzicht.

Maar mijn vraag,is is dit ook echt een verschil ?
Zou het mijn gedachtes om te stoppen met andere drugs kunnen omzetten / of meer te presteren op school.

Ik vraag me af met jou de paddo heeft geholpen.

(mischien klinkt het dom maarja ben toch ff benieuwd :flushed: )

sjaartrol

Bewuste gebruiker
je gedachtes om te stoppen met andere drugs misschien wel... omda je enkel nog maar wil trippe :tongueout:

en ik denk (ben er bijna zeker van) da je niet beter ga prestere op school... behalve als ge kunst of filosofie ofzo doe...
nie da ge dom wordt van paddos, zeker nie, maar ge ga veel minder moeite doen voor school, en meer dinge uitstelle tot de laatste moment... ofzo is het bij mij alleszinds

Carlitos

Badass junkie
Ja dat bedoel ik een beetje.
Dat je tot de filosofie komt ; Ik ga wel me best doen op school ofzo.

Maar ik ga het binnenkort is proberen (hopelijk).
En dan zullen we zien .. :)

BooYa

Belezen gebruiker
door paddo's ben ik gestopt met alcohol en coca cola te drinken (dat was nodig omdat ik 24 blikken coca op 1 week leegdronk) en ben ik ook gezonder beginnen eten minder vlees enzo
dat van beter u best doen op school tjah...als wiskunde ofzo u nu al niet intresseert dan zal dat weinig verschil maken als je paddo's al es genomen hebt :)
ik ben studerend webdesigner en paddo's zijn wel veel handiger (enorm goed voor iemand zijn creativiteit)

Carlitos

Badass junkie
Klinkt erg intresant.
Me pa weet dat ik veel pillen gebruikte.(gebruik)

Maar ik wil stoppen maar toch ga ik altijd zelf de fout in.
Hetzelfde dat als jij stopt me cola,wil ik met pillen.

Zal ik het gewoon eerlijk gaan bespreken me pa als oplossing ?
Of moet ik het toch stiekem achter me ouders ze rug om doen ?

Ik zou het wel fijn vinden als ze het weten,ipv het ''stiekeme'' gedoe wat ze wel door hebben.

Mjah,weet niet wat me ouders zullen zeg lastig keuze dus :confused:

Delirium

Badass junkie
Een paddotrip kan denk ik wel helpen om over je verslaving heen te komen.

Je moet alleen niet denken dat je dat zomaar even gaat trippen en dat het daarna op miraculeuse over is.
Je "mindsetting" moet van te voren ook goed zijn. Denk vantevoren goed na wat je wil bereiken in je trip en bereid het goed voor.

Carlitos

Badass junkie
Oke,dan is het het zeker het proberen waard.

1.Wil het zelf is meemaken paddo's.
2.Het KAN helpen dus.
3.Het is denk minder ongezond dan (veel) xtc

Bedankt voor info :)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Voor zover ik weet zijn paddo's totaal niet ongezond, correct me if i'm wrong...

Tijdens paddo's gaan nadenken over dingen is altijd leuk :) En het kan je zeker helpen, na de trip (dagen na) ben ik dan altijd ook extra energiek helder en gemotiveerd :sunglasses:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Paddo's kunnen wel gebruikt worden voor dat soort doeleinden, maar ik denk dat je met LSD mee succes zal hebben. Met paddo's heb je toch altijd nog wel een redelijke mindfuck, en is het moeilijk om je te concentreren op de dingen waar je dan over na wilt denken.
Met LSD schijnt dit niet zo te zijn, en ik heb best veel verhalen gehoord van mensen die van een verslaving zijn afgekomen (mede)door LSD (zelfs heroine)

Als je geen LSD kunt krijgen of het te eng vind kan je ook eerst paddo's proberen hoor, het is in iedergeval allebei minder slecht voor je dan als je XTC neem. :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zoals Radeon al zegt kun je LSD wel voor clusterhoofdpijnen gebruiken. Er zijn op dit moment onderzoeken naar de helende werking van paddo's en LSD. LSD is oorspronkelijk ook uitgevonden als een medicijn tegen psychische ziekten en klachten. Ook paddo's kunnen mensen van veel dingen afhelpen (of juist problemen ontwikkelen).

BooYa

Belezen gebruiker
pfff lsd duurt veel te lang, beter tampanensis gebruiken als je van andere drugs af wilt geraken
wat ook veel geholpen heeft tegen mijn verslavingen was xtc (spiritueel gebruik)

Bewild

Bewuste gebruiker
LSD heeft mij toch wel in ieder geval geholpen om veel te minderen met roken, maar zoals al gezegd is de mindset heel belangrijk, zorg er zeker voor dat je echt aan je probleem gaat denken, want tijdens een trip kom je vaak niet toe om er nog uit je eigen aan te gaan denken.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Bewild zei:
LSD heeft mij toch wel in ieder geval geholpen om veel te minderen met roken,

da wou ik ook is ooit probere, maar als ik trip vind ik saffe veel te lekker (of gewoonweg te leuk, omda er zon schoon brandend fakkeltje opsta waar ge mee kunt spele dan :) )

Bewild

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
Bewild zei:
LSD heeft mij toch wel in ieder geval geholpen om veel te minderen met roken,

da wou ik ook is ooit probere, maar als ik trip vind ik saffe veel te lekker (of gewoonweg te leuk, omda er zon schoon brandend fakkeltje opsta waar ge mee kunt spele dan :) )

lol, ja dat had ik ergens ook wel, maar ik vond van mezelf al een tijd dat ik veel te veel rookte en dan onder lsd was ik weer evenveel aan het roken en toen opeens besefte ik gewoon van wat is er moeilijk aan minderen, het zit allemaal maar in men koppie en die gedachte is er toen ingebrand zeg maar :P

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan