Ser zei:Eerst een paar jointjes roken, dan je vreet kick stillen met een portie paddo's en dan als laatst je dorst lessen met lsd.
sjaartrol zei:Ser zei:Eerst een paar jointjes roken, dan je vreet kick stillen met een portie paddo's en dan als laatst je dorst lessen met lsd.
heb erges gehoord of gelezen da het nutteloos is lsd te gaan comibenere met paddo's...
je zou dan ofwel de lsd ofwel de paddos voelen, niet meer dan da...
Ser zei:Het is wel waar de combinatie werkt niet, maar stel je voor als het wel zou werken, Helemaal gek
sjaartrol zei:Ser zei:Het is wel waar de combinatie werkt niet, maar stel je voor als het wel zou werken, Helemaal gek
of ne mix van datura, belladona, ayahuasca en vliegenzwam... dan weet ge echt niemeer wie of waar ge bent ...
Radeon915 zei:Paddo's en XTC werden in de jaren '70 wel vaak samen gebruikt geloof ik (Hippieflip) dus het kan niet echt heel veel kwaad. XTC en LSD kan ook.
Psycho_Chrono zei:Radeon915 zei:Paddo's en XTC werden in de jaren '70 wel vaak samen gebruikt geloof ik (Hippieflip) dus het kan niet echt heel veel kwaad. XTC en LSD kan ook.
Jep de zogenaamde candyflipAfgelopen weekend gedaan in Apeldoorn, is in mijn ogen echt een aanrader, xtc en lsd
![]()