paddo's + xtc

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

eXeCuze

Bewuste gebruiker
is deze combo iets ik wou miss eerst een halve blauwe pakken endan pas aan de paddosoep beginnen het lijkt me dat ik dan zowiezo een goede trip heb :tongueout:

bas410

Experimenterende gebruiker
xtc, het natuurlijke empathogeen...

on topic: zou zorgen dat je eerst met beide apart ervaring hebt voordat je ze gaat combineren... weet sowieso niet in hoeverre zulke combo's veilig zijn?

Midway

Wijs gebruiker
het 'lijkt' je dat je een goede trip zult hebben :)

gevaarlijk hoor zo gokken

Paddo's en xtc lijkt me eigenlijk geen goed idee, maar wie ben ik om dat te zeggen :)

Ser

Newbie
Weet je wat me erg zou lijken...

Eerst een paar jointjes roken, dan je vreet kick stillen met een portie paddo's en dan als laatst je dorst lessen met lsd.

Wie dit aan kan, respect.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Ser zei:
Eerst een paar jointjes roken, dan je vreet kick stillen met een portie paddo's en dan als laatst je dorst lessen met lsd.

heb erges gehoord of gelezen da het nutteloos is lsd te gaan comibenere met paddo's...
je zou dan ofwel de lsd ofwel de paddos voelen, niet meer dan da...

Ellesdee

Badass junkie
sjaartrol zei:
Ser zei:

heb erges gehoord of gelezen da het nutteloos is lsd te gaan comibenere met paddo's...
je zou dan ofwel de lsd ofwel de paddos voelen, niet meer dan da...

dr is idd kruistolerantie

Ser

Newbie
Het is wel waar de combinatie werkt niet, maar stel je voor als het wel zou werken, Helemaal gek

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Ser zei:
Het is wel waar de combinatie werkt niet, maar stel je voor als het wel zou werken, Helemaal gek

of ne mix van datura, belladona, ayahuasca en vliegenzwam... dan weet ge echt niemeer wie of waar ge bent ...

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Paddo's en XTC werden in de jaren '70 wel vaak samen gebruikt geloof ik (Hippieflip) dus het kan niet echt heel veel kwaad. XTC en LSD kan ook.

Delirium

Badass junkie
Ik vind het persoonlijk een beetje zonde om het zuive natuurlijke gevoel van een paddotrip te "verstoren" door het strakke en soms opgefokte gevoel van XTC. Heb van 't weekend wel LSD met MDMA gecombineerd, en dat beviel wel goed :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
Ser zei:

of ne mix van datura, belladona, ayahuasca en vliegenzwam... dan weet ge echt niemeer wie of waar ge bent ...

Ja of je snijdt gewoon meteen je strot door, dat is pas trippen!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Radeon915 zei:
Paddo's en XTC werden in de jaren '70 wel vaak samen gebruikt geloof ik (Hippieflip) dus het kan niet echt heel veel kwaad. XTC en LSD kan ook.

Jep de zogenaamde candyflip :) Afgelopen weekend gedaan in Apeldoorn, is in mijn ogen echt een aanrader, xtc en lsd :grin:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Radeon915 zei:

Jep de zogenaamde candyflip :) Afgelopen weekend gedaan in Apeldoorn, is in mijn ogen echt een aanrader, xtc en lsd :grin:

is wel zalig idd, maar door de xtc neemt wel een beetje de sterkte van je trip af (of zo ondervindt ik het toch)
en als de x is uitgewerkt ben ik dan ook meteen helemaal verbrakt...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan