Paddo's in de Efteling

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
Beste stervelingen,

ik ben van plan deze zomer met een paar vrienden naar de efteling te gaan voor een mooie avontuur met paddo's/truffels, ik denk zelf dat het truffels worden omdat truffels niet zo heel diep gaan in je hoofd in vergelijking met de echte paddo's.

nou ben ik een beetje erg aan het twijfelen of dit wel zo verstandig is, het lijkt me prachtig en uniek om onder invloed door het sprookjesbos heen te lopen, en in de droomvlucht te zitten en de villa volta etc. maar tegelijkertijd lijkt het me ook beangstigend omdat het meestal heel druk is, en veel mensen = verwarring in de paddo/truffelwereld.

ook lijkt het me prachtig om in de achtbanen te gaan (vooral de python) maar ik vraag me af of dit niet zal leiden tot een zeer beangstigende rit..

ik denk toch dat ik het maar ga proberen, ik ben ervaren tripper en als het zou uitlopen op een slechte dag is dat alleen maar een les/ervaring erbij..

wat is jullie mening over trippen in een pretpark?

Dolle pret of flink bad?

Ellesdee

Badass junkie
paddo;s in de efteling lijkt me super

ik zou alleen niet in de over de kop razend snelle atracties gaan

volgens mij word ik dan super opgefokt

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Paddo's + elfjes, kabouters, shakirs en andere sprookjesfiguren = Jeej
Paddo's + horde's schreeuwende kakfabrieken (kinderen) = TOTAL ANNIHALATION OF THE HUMAN RACE, KILL KILL KILL ! :angry:

Ellesdee

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Paddo's + elfjes, kabouters, shakirs en andere sprookjesfiguren = Jeej
Paddo's + horde's schreeuwende kakfabrieken (kinderen) = TOTAL ANNIHALATION OF THE HUMAN RACE, KILL KILL KILL ! :angry:

whahahahaha :mrgreen:

Delirium

Badass junkie
Je moet een rustige dag uit kiezen, waarop de basisscholen nog school hebben :)

Ik zou geen truffels doen trouwens, de Efteling lijkt me leuker om visueel op te trippen, met minder mindfuck. Als ik nog eens daar zou kunnen trippen zou het op Hawaiiaanse zijn :hearteyes:

PS: 200 berichten, yay! :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik zou zelf niet tegen de drukte kunnen, dat kan ik nuchter al nauwelijks, ik hou van rust, dus ik zou het niet zo snel doen, hoewel trippen op een feestje me wel leuk lijkt, maar daar zijn de mensen tenminste rustiger dan in een pretpark.

Maar beste topic opener; veel plezier met je vreemde idee.

paupie

Bewuste gebruiker
w00t, lijkt me wel vet om een keer te doen. Dat wordt dan denk ik echt een sprookjes-achtige trip ^^. Ik zou dan een halve hawaiaanse doen ofzo, niet te extreem. Want met al die drukte ga je wel eerder bad denk.

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
yeh denk ook dat je een totale disorder krijgt in je kop als je al die mensen hoort schreeuwen alsof ze elk moment kunnen sterven.. :P of je zou maar in een achtbaan gaan en net onderweg op een grote stijle helling stil komen te staan vanwege een kleine storing.. :wink:

Bewild

Bewuste gebruiker
Dat lijkt me inderdaad zo'n prachtig idee he :mrgreen: , maar zou je het dan miss niet beter op lsd doen ofzo? De meetste mensen zijn het er toch over eens dat je minder mindfuck hebt bij lsd (toch bij een normale dosis: .05 of 1 zegel) en dat is trouwens ook zeer visueel.

Ik denk trouwens wel dat ik het ooit is ga doen met een halve zegel lsd naar de efteling :P .

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het lijkt wel of de efteling gemaakt is om te trippen, ik zou het alleen kunnen doen als ik vrijwel het hele park voor mij alleen zou hebben. Ik word al vet zenuwachtig als ik buiten trip en er komen mensen te dichtbij, laat staan een heel pretpark vol.
Ik zou dan alleen wel de mooie dingen bezoeken, droomvlucht, sprookjesbos etc.. achtbanen lijkt me echt een hel! :grin:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan