paddo trip gecombineerd met HWBS

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Bengt

Bewuste gebruiker
Hallo
Ik zou willen vrijdag een paddo trip nemen het is mijn derde keer
Maar ik zou willen weten wanneer( als dat natuurlijk wel kan) ik Hawaiian baby woodrose er bovenop wil nemen, en hoeveel.
Ik zou waarschijnlijk equadoriaanse paddos doen

alvast bedankt

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Misschien vindt 'ie misselijk zijn lekker :)

Hahahaha. Maar verder inderdaad waarom zou je die twee middelen willen combineren? Misschien zin in een nog steverige mindfuck? (gezien ik heb gehoord dat LSA niet visueel is maar vooral gedachte invloed heeft).
Ik zou het risico trouwens niet nemen dat er toch kruistollearntie ontstaat en dat een van de twee zwaar gaat overheersen, zonde van je trip.

Bengt

Bewuste gebruiker
mmm
ok
maar ik heb ook nog syrian rue liggen, een mao-remmer
is dat dan versstandig om te combineren tijdens de paddo trip
en wanneer moet ik ze dan juist nemen?
Want al de effectieve dingen die je moet doen met combinaties staan haast nooit goed op het net

azgaza

Badass junkie
Ik zou geen sterke mao-remmer tijdens een trip nemen, misschien een lichte zoals ze die ook wel in de smartshops verkopen maar geen die gebruikt wordt om dmt oraal actief te maken. Dat zou echt een hele sterke trip geven.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pure chocolade werkt ook wel hoor. Een paar weken terug met een paar vrienden paddo's gedaan en 1 van hun had die halve reep op, ik alleen een klein stukje om de ranzige smaak wat te verminderen. Zijn trip duurde dubbel zo lang als die van mij.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Kan je door pure chocolade te eten bij je portie paddo's een sterkere trip krijgen?

Ik ken niet veel van het effect van mao-remmers enzo.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan