Paddo`s levert 5 doden in afgelopen jaren op?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat je beter vragen kan stellen als 'hoeveel afgelopen jaren hebben ze het hierover, 2 jaar, 5 jaar, 10 jaar? Dat maakt namelijk nog best een verschil. Aan het feit dat ze dat niet zeggen kan je zien dat dit artikel partijdig is, maar dat betekend niet dat de doden verzonnen hoeven te zijn.
Bovendien staat er dat maar twee hiervan in nederland plaats vonden.

Ze doen er dus alles aan om het erger te laten lijken dat het is. De engelse gevallen zijn waargebeurd, van de ierse heb ik vlak nadat het gebeurde gehoord omdat ik toen een vriend in engeland had die ook van paddo's hielt.

Gelukkig noemen ze de alcohol erbij.. want wat is 5 doden in verschillende landen verpsrijd over een paar jaar nou eigenlijk?

hypersnap

Bewuste gebruiker
in de metro (gratis krantje in trein) stond er geschreven dat het 3 jaar geleden was dat er nog iemand stierf door paddo's voor het meisje van 17 dat van een brug sprong.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
En dan nog, wie zegt dat het door de paddo's kwam? Misschien speelden die mensen al langer met het idee van zelfmoord en wilden ze er gewoon een spectaculair einde aan maken :wink:

hypersnap

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
En dan nog, wie zegt dat het door de paddo's kwam? Misschien speelden die mensen al langer met het idee van zelfmoord en wilden ze er gewoon een spectaculair einde aan maken :wink:

touché :wink:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan