oplossen

linda 34

Newbie
medicijnen zijn allemaal verschillend oplosbaar
mijn vraag is .. lost XTC op in water of in vet ? in je lichaam ?
ik krijg in juni een operatie daarna mag ik alleen nog maar medicijnen die oplosbaar zijn in water :sunglasses:
ook de reguliere medicijnen dus
en bestaat er vloeibare XTC ? buiten GHB bedoel ik
groetjes

Mac...

Badass junkie
Ja X lost zeker op in water, ma is niet te zuipen, maar vloeibare X bestaat niet. Maak ook niet de fout te denken dat GHB vloeibare X is, dat is het absoluut niet.

Arenshi

Bewuste gebruiker
vloeibare XTC

hmm ik dacht dat vloeibare xtc wel degelyk bestond kheb het zelfs al is genomen... we noemen het liquide (liquid ecstacy). Ben wel niet zeker of het wel degelyk vloeibare xtc is of gwn GHB

takedown84

Belezen gebruiker
je kan je pillen ook anaal innemen als dit mag:tongueout: (noemt pluggen zoek maar eens op hoe het moet hier op DF) heb het nog wel nooit geprobeert maar 1 pil heeft dan meer effect omdat er meer bloedvaten zitten in je darmen dan in je maag ofzoiets wel niet te veel nemen dus :)
snuiven kan ook maar dit schijnt zeerslecht te zijn.

witte

Newbie
Je kan het ook oplossen in een kopje thee. Tussen het drinken door wel goed blijfen roeren. Werkt prima!
Succes ermee.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Ik hoorde pas van een vriend van me dat hij vloeibare xtc ophad (ze noemde het original 69) maar heb verder geen idee of het dus precies hetzelfde is..

AnOniem:)

Experimenterende gebruiker
Blue 96 (oftewel original 96) is vloeibaar, en het zelfde effect als xtc.
( Blue Curacao + MDMA + Amfetamine ; als ik het allemaal goed schrijf :P )

de nasmaak is alleen vies :rolleyes:

Maar moeilijk aan te komen, behalve als je wat goede connecties heb :wink:

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Zo hoor je maar weer dat mond op mond reclame altijd scheve resultaten geeft :grin: thanx voor de aanvulling :wave:

AnOniem:)

Experimenterende gebruiker
Tis alleen moeilijk af te meten wat je precies moet pakken, het is niet zo slim als je gelijk heel dat flesje op drinkt :P,

Delirium

Badass junkie
Supervlieg zei:
explosion = vloeibare xtc, vroeger verkrijgbaar in de smartshops maar zeer zwak ook..

Exp(l)osion was geen MDMA, maar Methylon. De werking lijkt wel erg op elkaar, hoewel ik minder vaag werd Methylon. (Wat ook wel logisch is aangezien er geen MDA in je lichaam komt, wat bij inname van MDMA wel zo is).

neti

Badass junkie
mmm ik denk dat er met oplossen in vet of water iets anders wordt bedoeld dan dat het pilletje oplost in een glas met water

wees verstandig en bel (anoniem) naar je apotheek

Bovenaan