Ongevaarlijke combo?

Judas

Wijs gebruiker
Weet er toevallig iemand of je de betablokker PROPRANOLOL, OXAZEPAM & ASPERINE gelijktijdig kan gebruiken?

Shiru

Experimenterende gebruiker
Hangt waarschijnlijk van persoon tot persoon af. Propranolol en oxazepam worden ooit samen voorgeschreven tegen hoge bloeddruk. Maar aangezien het bij dergelijke medicatie om hoge bloeddruk gaat kan je zoiets beter aan de dokter vragen. Ik weet dat aspirine de werkzaamheid van Propranolol beinvloed. Maar of die samen mogen gebruikt worden door een bepaalde persoon kan alleen de dokter uitmaken denk ik.

Flameon

Badass junkie
Proponol wordt veelal gebruikt voor bloeddruk verlagend. Oxazepam is ook een downer.
Maar over hoeveel mg spreek je?

Judas

Wijs gebruiker
Lichte dosis van beide 10mg en 1 aspro 1OO. Denk echter dat ik er maar van af zie: dacht dat ik krampachtige pijnscheuten in mijn hartsstreek voelde, maar heb nu door dat het spierpijn is. Iets teveel schijven op mijn halter geschoven tijdens het powerliften :grin:
Spierpijn is nu trouwens bijna weg, las ergens dat oxa ook een effectieve spierontspanner is.

Ga ipv voor deze medics gewoon maar voor een ouzo die ik net van een Griekenlandganger cadeau gekregen heb en een biertje. :beer:

Bovenaan