onderzoek " stront "

Flowkes

Belezen gebruiker
Ik weet dit klinkt mss een beetje belachelijk maar ik moet nu eenmaal onderzoek doen van men uitwerpselen... is speed ook aantoonbaar in stront ? want ik las altijd " tot x dagen aantoobaar in urine & bloed " Maar nooit niets over dit ... AUB alleen serieuze antwoorden ook al klinkt dit beetje belachelijk .. Doeiizz :wave:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
in stront zitten meer verteerde voedselresten ipv afvalstoffen die in urine zitten.. waarschijnlijk is er wel wat van in terug te vinden, maar dit gaat denk ik veel moeilijker dan bijv. een plastest.
Ik heb ook nog nooit gehoord over een schijttest ofzo..

azgaza

Badass junkie
Lijkt me niet dat poep erg makkelijk onderzoekt gezien het niet vloeibaar is.. pis is gewoon wat simpeler te onderzoeken denk ik, maar een klein aantal resten zul je van sommige dingen wellicht kunnen vinden lijkt me.

pieter-b

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Lijkt me niet dat poep erg makkelijk onderzoekt gezien het niet vloeibaar is.. pis is gewoon wat simpeler te onderzoeken denk ik, maar een klein aantal resten zul je van sommige dingen wellicht kunnen vinden lijkt me.
Gewoon een Sterk laxeermiddel toepassen :)

azgaza

Badass junkie
pipoxyz zei:
azgaza zei:

Alsnog is het veel meer andere dingen dan pis, bepaalde zoek technieken zullen wellicht minder accuraat zijn; het lijkt me toch niet echt wat mensen nou snel zouden onderzoeken.

pieter-b

Wijs gebruiker
azgaza zei:
pipoxyz zei:
azgaza zei:

Alsnog is het veel meer andere dingen dan pis, bepaalde zoek technieken zullen wellicht minder accuraat zijn; het lijkt me toch niet echt wat mensen nou snel zouden onderzoeken.
Het is dan iig een stuk moeilijker om in het potje te mikken :P

Eckster C

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
azgaza zei:
pipoxyz zei:
azgaza zei:

Het is dan iig een stuk moeilijker om in het potje te mikken :P

LMFAO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

s0347t

Newbie
pipoxyz zei:
....dat kun je faken door de drol van een nuchter persoon vlak voor de test 'in te brengen' :P

mwhahahahahaahahha :P :P :P kan wel amar lijkt me kk vies weet neti waar julie van houden maar het niviea hier word emt de dag lager

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
ik wil wel ff een bak voor je vol schijten hoor :P
in ziekenhuizen doen ze wel aan "stront" testen maar of je er ook kan uit halen welke drug je hebt gebruikt,,,no idea

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Vooral als je in een lab werkt en 50 drollen moet ontleden... ipv 50 buisjes. met urine. is wel een heel verschil.

Nee meneer wij hebben geen sporen kunnen vinden van druggebruik, maar u moet wel meer vezels eten.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
lol, ik zie de krant al.

25 jarige man aangehouden vanwege smokkelen van 2 liter jenkem, over de grens België-Nederland.

Allolalie

Bewuste gebruiker
s0347t zei:
pipoxyz zei:
....dat kun je faken door de drol van een nuchter persoon vlak voor de test 'in te brengen' :P

mwhahahahahaahahha :P :P :P kan wel amar lijkt me kk vies weet neti waar julie van houden maar het niviea hier word emt de dag lager

dat het niveau lager wordt, komt door mensen zoals jij die geen ABN kunnen typen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
pipoxyz zei:

Ja, dan stiekem bij de wc, het kraantje dicht draaien, zodat iemand niet kan doortrekken... :grin: :grin: :grin: en dan de wisseltruuk.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik werk in een centrum waar ze onderzoek doen naar medicijnen en drugs, en daar moeten proefpersonen soms ook een potje schijt inleveren :rolleyes: :mrgreen:
Gelukkig niet mijn afdeling :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
oh ja dan krijg je een potje, met lepeltje aan het dekseltje vast mee naar de wc... gelukkig ook een papieren zakje mee.... maar ik lag in en deuk toen ik zag dat de zelfde zakjes ook bij de snack-corner lagen...

BADJASMAN

Belezen gebruiker
Haha ik zie het al voor me.
Komt er een agent naar je toe bij een drugs controle,
ja meneer we vermoeden dat u hard drugs heeft gebruikt, dus mag ik u misschien vriendelijk verzoeken om even mee te werken aan dit onderzoek. Trekt u uw broek maar even omlaag en leg eens een mooie drol in dit bakje, alvast bedankt voor uw medewerking! :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Robdebob zei:
Ik werk in een centrum waar ze onderzoek doen naar medicijnen en drugs, en daar moeten proefpersonen soms ook een potje schijt inleveren :rolleyes: :mrgreen:
Gelukkig niet mijn afdeling :grin:

Dat moet inderdaad wel een hele "ontlasting" voor je zijn!! :mrgreen: :mrgreen:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als je urine bewaart, en indampt na xtc gebruik, dan zou je wat kristalletjes kunnen terugwinnen, ik zou er in elk geval niet aan gaan likken.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Flowkes zei:
Ik weet dit klinkt mss een beetje belachelijk maar ik moet nu eenmaal onderzoek doen van men uitwerpselen... is speed ook aantoonbaar in stront ? want ik las altijd " tot x dagen aantoobaar in urine & bloed " Maar nooit niets over dit ... AUB alleen serieuze antwoorden ook al klinkt dit beetje belachelijk .. Doeiizz :wave:

Nee dat is niet aantoonbaar in je poep.

Bovenaan