Nieuwe ban list china, Bromazolam ook verboden

Prutsertje

Belezen gebruiker
chems on China’s ban list

There seems to be a lot of confusion in this sub about the China ban. The only two benzos being banned are Bromazolam and Flubromazepam.

Brorphine

Metonitazene

2-Methyl-AP-237

Etazene

Protonitazene

Etonitazepyne

Butonitazene

Protonitazepyne

N-Desethyl Isotonitazene

N-Desethyl Etonitazene

Ethyleneoxynitazene

6-APB

5-APB

Methallylescaline

Escaline

Proscaline

2-FEA

3-FEA

4-FEA

4-MeO-PCP

2-oxo-PCE

3-HO-PCP

2-BDCK

2-FXE

2-MDCK

DMXE

4-F-3-MPVP

Dipentylone

N-Cyclohexylmethylone

N-Butylbutylone

N-Propylbutylone

a-PiHP

N-sec-Butylpentedrone

1cP-LSD

1V-LSD

1P-LSD

4-HO-MiPT

4-AcO-DMT

Bromazolam

Flubromazepam

Kratom

Mitragynine

7-Hydroxy-Mitragynine

Metomidate

Isopropoxate

Propoxate

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Zullen deze RC’s dan ook niet meer te verkrijgen zijn bij legale vendors? Want het ziet er naar uit dat RC’s eruit gaan een hele hoop goede RC’s maar ook slechte RC’s. Tryptamines gaan dr een paar uit wat ik jammer vind.
Arycyclohexamine’s die dr uit gaan en een hoop andere ook?!!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zullen deze RC’s dan ook niet meer te verkrijgen zijn bij legale vendors? Want het ziet er naar uit dat RC’s eruit gaan een hele hoop goede RC’s maar ook slechte RC’s. Tryptamines gaan dr een paar uit wat ik jammer vind.
Arycyclohexamine’s die dr uit gaan en een hoop andere ook?!!
Het is een beetje afwachten hoe vendors zullen reageren. Wat wel duidelijk is: er gaan binnenkort grote verschuivingen plaatsvinden in de handel.

Persoonlijk verwacht ik dat de verkopers zullen verhuizen naar Polen danwel Spanje, dat er wat nieuwe stoffen op de markt zullen komen, maar dat de rc-markt als geheel gedestabiliseerd zal worden. Concreet betekent dat: meer onzekerheid over de leveringen, minder verschillende soorten drugs, en vaker vervuilde samples.

Prutsertje

Belezen gebruiker
Wat is jou punt? 🤔🧐
Wil je een puntje? Nee weet niet wat mijn punt is, stukje zelfreflectie. Het is zo goedkoop dus dan koop je het maar gewoon. Terwijl ik het niet ga gebruiken. Heel soms misschien een beetje. In ieder geval veilig opbergen achter slot en grendel!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Wil je een puntje? Nee weet niet wat mijn punt is, stukje zelfreflectie. Het is zo goedkoop dus dan koop je het maar gewoon. Terwijl ik het niet ga gebruiken. Heel soms misschien een beetje. In ieder geval veilig opbergen achter slot en grendel!
Ik ben zelf ook wel de fout in gegaan hoor, toen ik een zak met 1000 pillen etizolam kocht. Toen ik het bestelde dacht ik dat het een life stash was.... Niet dus xD

Prutsertje

Belezen gebruiker
Etizolam was nog redelijk “mild” daar kon je nog op functioneren maar bromazolam is heavy shit. Het blijft 72 uur in je lichaam. Affijn, er is hier al genoeg over geschreven denk ik.
Maar ik had ook etizolam poeder, dat heb ik toen weggegooid uit zelfbescherming. Spijt!

Bovenaan