MDMA bewaren

sjaartrol

Bewuste gebruiker
juu

heb ng een halve gram mdma over, hoe kan ik die t beste bewaren? Ik kan ze niet in ijskast/diepvriezer steken, wegens ouders. Dus hoe beste manier om t enkele weken te bewaren?

Everio

Bewuste gebruiker
gewoon droog :) zorgen dat er geen vocht bij komt... liefst zo donker mogelijk (bijv ergens achter in je klerenkast) liefst ook niet te warm maar heb ook gelezen dat het in de pc kast wordt gestopt etc etc...

sjaartrol

Bewuste gebruiker
k thnx, dan laat ik t zitten waar t zit, in een papierke in een afsluitbar zakje erges in mn kast...

Hype

Bewuste gebruiker
Everio zei:
gewoon droog :) zorgen dat er geen vocht bij komt... liefst zo donker mogelijk (bijv ergens achter in je klerenkast) liefst ook niet te warm maar heb ook gelezen dat het in de pc kast wordt gestopt etc etc...
eh als 't niet warm moet beter niet in je pc kast, je processor en grafische kaart (die twee vooral) krikken de temperatuur in je kast zo op naar een graadje of 30. Iig dat zag ik laatst op een pc die een thermostaatje had in z'n kast.

Telefoon

Wijs gebruiker
Hype zei:
Everio zei:
eh als 't niet warm moet beter niet in je pc kast, je processor en grafische kaart (die twee vooral) krikken de temperatuur in je kast zo op naar een graadje of 30. Iig dat zag ik laatst op een pc die een thermostaatje had in z'n kast.

bij mij ligt alles in me pc kast ..!
30 graden is mooie mdma tempratuur me kristallen werken heerlijk voorals nog

Everio

Bewuste gebruiker
Hype zei:
Everio zei:

idd... maar daaruit blijkt dus dat het ook kan

alleen wat ik weet is de ideale temperatuur gewoon kamertemperatuur, een pc kast is dat niet maja als het nog goed is :)

why not :)

zaagmans

Bewuste gebruiker
Everio zei:

Altijd in mijn pc kast bewaart in een potje ergens naast een koeler :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Om de wijze Balon maar te quoten, het kwam er op neer, dat als vroegah de Farao een pinkje MDMA nam, en z'n stash mee nam in de tombe, dat ze MDMA nu nog prima te doen zou zijn.

DjTrips

Bewuste gebruiker
mdmda wordt niet zo snel "slecht" net als xtc pillen kan mdma goed bewaren, alhoewel niemand het ooit lang heeft gehouden ^^

mdma is best te bewaren drugs volgens mij (xtc ook ma das tzelfde xD)

zaagmans

Bewuste gebruiker
DjTrips zei:
mdmda wordt niet zo snel "slecht" net als xtc pillen kan mdma goed bewaren, alhoewel niemand het ooit lang heeft gehouden ^^

Waar is dat je MDMA lang kunt bewaren. Het is een zeer stabiel molecuul. De meeste synthetische drugs zijn goed lang te bewaren. En verder: Ik heb pillen wel eens 1 jaar bewaard en werkten nog perfect!

DjTrips

Bewuste gebruiker
zaagmans zei:
DjTrips zei:

Waar is dat je MDMA lang kunt bewaren. Het is een zeer stabiel molecuul. De meeste synthetische drugs zijn goed lang te bewaren. En verder: Ik heb pillen wel eens 1 jaar bewaard en werkten nog perfect!

Zoals ik dus zei :tongueout:
normaalgezien kun je coke ook wel 1 maand bewaren maar denk ni dat er veel zijn die dat 1 maand bijhouden ^^ en anders heb je altijd een frigo , dat is altijd beste optie voor alles...

Hoedje

Newbie
Oo dan kan mijn topic wel weer weg!

Enne ik heb het nu al vanaf koninginendag ergens buiten droog en donker verstopt, hoelang kan je het 100% bewaren ?

Bovenaan