eh als 't niet warm moet beter niet in je pc kast, je processor en grafische kaart (die twee vooral) krikken de temperatuur in je kast zo op naar een graadje of 30. Iig dat zag ik laatst op een pc die een thermostaatje had in z'n kast.Everio zei:gewoon droogzorgen dat er geen vocht bij komt... liefst zo donker mogelijk (bijv ergens achter in je klerenkast) liefst ook niet te warm maar heb ook gelezen dat het in de pc kast wordt gestopt etc etc...
Hype zei:eh als 't niet warm moet beter niet in je pc kast, je processor en grafische kaart (die twee vooral) krikken de temperatuur in je kast zo op naar een graadje of 30. Iig dat zag ik laatst op een pc die een thermostaatje had in z'n kast.Everio zei:gewoon droogzorgen dat er geen vocht bij komt... liefst zo donker mogelijk (bijv ergens achter in je klerenkast) liefst ook niet te warm maar heb ook gelezen dat het in de pc kast wordt gestopt etc etc...
Hype zei:eh als 't niet warm moet beter niet in je pc kast, je processor en grafische kaart (die twee vooral) krikken de temperatuur in je kast zo op naar een graadje of 30. Iig dat zag ik laatst op een pc die een thermostaatje had in z'n kast.Everio zei:gewoon droogzorgen dat er geen vocht bij komt... liefst zo donker mogelijk (bijv ergens achter in je klerenkast) liefst ook niet te warm maar heb ook gelezen dat het in de pc kast wordt gestopt etc etc...
Everio zei:gewoon droogzorgen dat er geen vocht bij komt... liefst zo donker mogelijk (bijv ergens achter in je klerenkast) liefst ook niet te warm maar heb ook gelezen dat het in de pc kast wordt gestopt etc etc...
DjTrips zei:mdmda wordt niet zo snel "slecht" net als xtc pillen kan mdma goed bewaren, alhoewel niemand het ooit lang heeft gehouden ^^
mdma is best te bewaren drugs volgens mij (xtc ook ma das tzelfde xD)
zaagmans zei:DjTrips zei:mdmda wordt niet zo snel "slecht" net als xtc pillen kan mdma goed bewaren, alhoewel niemand het ooit lang heeft gehouden ^^
mdma is best te bewaren drugs volgens mij (xtc ook ma das tzelfde xD)
Waar is dat je MDMA lang kunt bewaren. Het is een zeer stabiel molecuul. De meeste synthetische drugs zijn goed lang te bewaren. En verder: Ik heb pillen wel eens 1 jaar bewaard en werkten nog perfect!