Magic Mushroom Stabilizator??

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Juultjuh

Experimenterende gebruiker
Hey beste mensen

Ik heb een vraag. Laatst was ik in een smartshop en daar stond een magic mushroom stabilizator te koop. Deze haalt je uit de trip vandaan en weer in de rieeele wereld terrecht komt.

Werkt deze wel? Enig ervaringen mee ?
:P

Delirium

Badass junkie
Als je er voor kiest om op paddestoelen te trippen dan vind ik dat je bewust die keuze moet maken. Als je een 'stabilizer" bij de hand hebt dan ga je de trip in met in je achterhoofd dat als het fout gaat, dat je er uit kan komen.

Ik vind het niks.

On-topic: geen idee of het werkt, het lijkt me in ieder geval stug :wave:

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb je misschien een directe link naar het product, ik kon het niet zo 1 2 3 vinden. Op zich zijn er dingen die een trip kunnen "stabiliseren".

De afbraak van Phylocibine wordt versnelt wanneer men suiker of vitamine C inneemt. Trippers die dan serieus aan de slag gaan hebben vaak Dextro Energy in huis (dit bevat druivensuiker en Vitamine C), soms gaat dit nog gepaard met Vitamine C tabletten van 100mg die vaker ook in smart shops te koop zijn. Er zou dus best een stabilisator kunnen bestaan die opgebouwd is uit suikers en Vitamine C maar op zich kom je met Dextro Energy ook goed toe.

Ik moet wel zeggen dat ik het met Delirium eens ben en de trip eigenlijk niet gestabiliseerd dient te worden. De moeilijke stukken zijn vaak het interessantst en leerzaamst. Wanneer je paddestoelen gebruikt dien je je ervan bewust te zijn waar je aan begint en dat het psychisch en fysiek best zwaar kan worden.

De enige keren dat ik Dextro Energy hebt gebruikt was toen ik fysiek er slecht aan toewas (lage bloedruk, duizilig, licht in hoofd, black outs), anders dan dat heb ik het nog niet gebruikt.

zommes

Badass junkie
Op welke manier breken suiker & Vitamine C Psilocibine af? Dit is volgens mij een fabeltje.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
zommes zei:
Op welke manier breken suiker & Vitamine C Psilocibine af? Dit is volgens mij een fabeltje.

Dat is waar, suikers werken puur psychologisch voor de mensch. Ik heb me laten vertellen door een medewerker van smartshop Sirius dat suikers niet werken bij het afbreken van psilocybe. Het is puur psychologisch, de tripper denkt dat suikers de trip afzwakt dus een placebo-afzwakking treed in werking.

Osi`

Bewuste gebruiker
Erm, als mensen in het begin al direct een bad trip zouden krijgen, en er niet echt mee kunnen omgaan, zou ik het hen toch echt wel geven om hen uit de trip te halen. Een trip kan je leven veranderen, goed .. maar ook in negatieve zin. Niet dat ik bedoel "blijven hangen", maar eerder het feit dat ze geschokt zijn van wat ze te zien kregen en het maar moeilijk kunnen verwerken. Zou het wel handig zijn.

Voor een ervaren gebruiker is dat niet nodig vind ik. Hij weet dat het niet echt is.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Psycho_Chrono zei:
zommes zei:

Dat is waar, suikers werken puur psychologisch voor de mensch. Ik heb me laten vertellen door een medewerker van smartshop Sirius dat suikers niet werken bij het afbreken van psilocybe. Het is puur psychologisch, de tripper denkt dat suikers de trip afzwakt dus een placebo-afzwakking treed in werking.

Nouja voor de fysieke gesteldheid doet het veel goed, dus helemaal nutteloos is het niet. Als je je fysiek zwak ziek en misselijk voelt dan beinvloed dat je trip ook.

azgaza

Badass junkie
Ik heb geen idee of het werkt, maar ik raad het af. Als je gaat trippen moet je gewoon de hele trip op eigen kracht doorkomen, zo kan je er zelfs nog wat aan hebben, opgeven zorgt misschien ook voor angst voor doorgaan, en dan zal je nooit eens een mooie trip afmaken, het is eigenlijk net als met leven, je weet helemaal niet hoeveel moois er nog kan komen, dus je kan het beter uitzitten voor het geval het nog prachtig wordt.

En ik heb zelf ervaren dat de laatste paa uur van een trip, net over de piek overwegend het leukst zijn, dat is het punt waar je 'een' ben met de paddo-mindset en er goed mee om kan gaan, en als je daarvoor al kapt.. nee zou ik niet doen.

Solidius

Badass junkie
Dat is puur geldklopperij. Van een portie paddo's ga je niet zomaar dood (tenzij je net als die chick uit Frankrijk van een brug afspringt o.i.d.)

tom

Newbie
zommes zei:

ik dacht het ook op het begin, maar dit is toch echt een fabeltje-->placebo effect? :stoned: :wave:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
tom zei:
zommes zei:

ik dacht het ook op het begin, maar dit is toch echt een fabeltje-->placebo effect? :stoned: :wave:

Klopt als een bus, maar geloof me, als iemand bad gaat op de paddo's en je wilt hem eruit halen en hij gelooft erin, werkt het, wat voor jou een verademing kan zijn.

Immo

Badass junkie
Had een tijdje terug een bad trip toen had een vriend een fles water met 25 zakjes suiker erin bij zich.
Ik had er een aantal slokken van genomen maar dit helpte niet heb daarna nog 5 uur in mijn bad trip gezeten.
Ben achteraf wel blij dat het niet geholpen heeft heb nu beseft hoe het is om je erg bang te voelen deze 5 uren leken wel dagen te duren.
Sinds deze trip heb ik het leven meer weten te waarderen.

Ik denk dat suiker niet werkt. :wave:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan