Maynard

Newbie
hallo,

Ik vroeg me af wat jullie een goede locatie vinden om LSD te gaan gebruiken. Ik ga namelijk binnenkort voor de 2de keer LSD doen en heb eens zin in iets anders dan gewoon thuis te zitten, ik zoek meer iets om 'op ontdekking' te gaan.

Bedankt

azgaza

Badass junkie
Op avontuur gaan in een trip in de wijde wereld is absoluut geweldig en zeker aan te raden. Ik raad ook natuur gebieden aan, bossen, parken etc. Plekken waar het niet stikt van de nuchtere mensen en waar je wat ruimte voor jezelf en de trip hebt, maar planten en bomen doen het altijd zóó goed met visuals.

Qocaïne

Badass junkie
azgaza zei:
Op avontuur gaan in een trip in de wijde wereld is absoluut geweldig en zeker aan te raden. Ik raad ook natuur gebieden aan, bossen, parken etc. Plekken waar het niet stikt van de nuchtere mensen en waar je wat ruimte voor jezelf en de trip hebt, maar planten en bomen doen het altijd zóó goed met visuals.

Debris

Bewuste gebruiker
Ik heb enorm goede ervaring met Ketamine + lsd op het platteland in de buurt van Brussel. Het was een boerderijfeestje in the middle of nowhere. Bijna niemand daar sprak Nederlands, alles was franstalig. Op de weg was geen kat te vinden.
Stond daar rustig te plassen, en de 5 lichtjes die in de verte te zien waren werden ineens een vuurzee.
Strepen van vliegtuigen in de lucht waren groen, geen bruin en heel erg mooi.

Zeker voor herhaling vatbaar :grin: .
Helaas is de locatie gesloten.

underworld

Wijs gebruiker
ik hou van in de stad trippen,structuur in chaos zien, zo veel informatie te verschaffen, elke straat of wijk is een totaal andere wereld.
zo veel interesante dingen te zien in de stad waar je normaal nooit bij stilstaat :wink:

Bovenaan